Address & Contact

Our Address

گیلان ، لنگرود ، خیابان خرمشهر شمالی ، کوچه جانباز

پرورش قرقاول گیلان قلی پور

? بزرگترین مرکز تولید و پرورش قرقاول در استان گیلان

? توزیع و تکثیر قرقاول و پرندگان زینتی و تجهیز سالن

? فروش تخم نطفه دار ، جوجه یکروزه ، یک هفته ای ، دو هفته ای یک ماهه تا بالغیت

? فروش قرقاول آمریکایی و پاکستانی

? فروش قرقاول هلندی

? فروش قرقاول سیلور 

? فروش قرقاول بلژیک

? فروش قرقاول لیمویی

? فروش قرقاول لیدی آمهرت

? فروش قرقاول ریورز 

? طاووس هندی ، طاووس استرالیایی ، طاووس مصری

? درآمد ۱۵۰ میلیون تومانی با پرورش ۴۰۰ قطعه قرقاول

? کارآفرین گیلانی در مدت هفت سال توانست با پرورش ۴۰۰ قطعه قرقاول برای خود در آمد ۱۵۰ میلیون تومانی ایجاد کند.

قرقاول یکی از زیباترین گونه‌های پرندگان است که در نقاط مختلف ایران به صورت وحشی یافت می‌شود.
با وجود علاقه زیاد مردم به مصرف گوشت قرقاول و نگهداری این پرنده به صورت زینتی، تولید و پرورش آن در سطح بسیار محدودی در کشور انجام می‌شود.
طی چند دهه اخیر گرایش‌های زیادی به مصرف گوشت قرقاول در جوامع غربی مشاهده شده که علت آن مشخص شدن خواص فوق العاده گوشت و تخم قرقاول است.
پرورش قرقاول با توجه به وجود تقاضای بسیار زیاد برای آن در کشور، ناچیز بودن هزینه‌های تولید و نگهداری و نیز امکان پرورش قرقاول به صورت خانگی، در حال حاضر سودآورترین عرصه تولید طیور محسوب می‌شود.

? پرورش و فروش قرقاول به عنوان شغل دوم / درآمد ۱۵۰ میلیون تومانی با چهار ماه پرورش قرقاول

? مهمترین مزیت پرورش قرقاول در گیلان

مهمترین مزیت قرقاول این است که خودش غذایش را مدیریت می‌کند،طوری که اگر به اندازه یک ماه برای قرقاول‌ها غذا بگذارید، آن‌ها بیش از نیاز مصرف روزانه شان غذا نمی‌خورند و بقیه را ذخیره می‌کنند، همین مساله باعث می‌شود که آن‌ها از حضور دائمی و مراقبت بی نیاز باشند.
وی با بیان اینکه حداکثر هفته‌ای یک بار وارد محیط زندگی آن‌ها می‌شود و برایشان غذا و آب می‌گذارم، افزود:این مزیت قرقاول باعث می‌شود که پرورش دهندگان بتوانند در کنار پرورش قرقاول مشاغل دیگری را نیز تجربه کنند.

? درآمد میلیونی با بها دادن به ایده پرورش قرقاول

در فصل بهار از هر قرقاول ماده ۷۰ تخم می‌گیرد که هر عدد آن را ۵ هزار تومان می‌فروشد.
در پایان دوره تخم گذاری قرقاول‌های مولد را به کشتارگاه به قیمت کیلویی ۳۵ هزار تومان می‌فروشد.
در آمد فروش تخم قرقاول ۱۱۰ میلیون تومان و گوشت ۴۰ میلیون تومان است.
درآمد میلیونی ایده مورد علاقه را از جمله ویژگی‌های کارش بیان کرد و افزود: این درآمد در سوله به مساحت ۵۰۰ متر مربع بدست می‌آورد.
گسترش کار با پرورش قرقاول‌های زینتی را از جمله برنامه‌های آینده اش بیان کرد.

? صرفه جویی در مصرف انرژی با پرورش قرقاول
، قرقاول در برابر سرما و گرما کاملا مقاوم است و به همین دلیل نیازمند سالن برای نگهداری و وسایل سرمایشی و گرمایشی نیست و همین مساله یکی از عواملی است که هزینه تولید را به شدت کاهش می‌دهد.
قرقاول را می‌توان به راحتی و بدون هیچ مشکلی در محوطه‌ای که به وسیله تور محصور شده نگهداری کرد. فقط باید توجه داشت که قرقاول یک پرنده پروازی است و حتما محوطه باید به وسیله تور مسقف شود، همچنین این پرندگان سر و صدا هم ندارند و به راحتی در منزل نگهداری می‌شوند.
گوشت قرقاول در عین لذیذ بودن کمترین میزان چربی و بالاترین خواص را داراست و به همین دلیل توسط پزشکان به بیماران توصیه می‌شود.
این گوشت بهترین جایگزین برای گوشت مرغ است و روز به روز جایش را در سفره مردم باز می‌کند.

خوب است بدانید در هر 100 گرم گوشت قرقاول 152 کیلو کالری انرژی نهفته است. بیشتر اسید های آمینه کمیاب در گوشت این پرنده یافت می شود.همچنین گوشت قرقاول منبع نیاسین،فسفر،مس،روی،آهن،سلنیوم،و غنی از ویتامینهای ب1،ب6،ب12 است. وجود عناصر معدنی و ویتامینها در گوشت قرقاول موجب شده است. برای امراضی چون آسم،تشنج،فشار خون،ضعف اعصاب،ناتوانی جنسی،تقویت قوای جنسی،ناتوانی جسمی و ذهنی و همچنین بی خوابی داروی معجره آسایی محسوب شود.

? گوشت قرقاول در طب سنتی
فواید: گوشت آن بسیار لطیف، سریع‏الهضم، تولیدکننده خون، مقوى هوش، رافع فراموشى و وسواس خصوصاً اگر ۳ روز متوالى کباب آن خورده شود/درمان ناتوانی جنسیتقویت قوای جنسی/ چکاندن زهره و خون آن در چشم جهت آمدن آب در چشم/ انفیه زهره آن جهت رفع نسیان، وسواس، خیالات واهى/ مالیدن سرگین آن جهت درمان لک‏هاى سفید بدن و اصلاح بشره زنان حامله/ خاکستر پر آن سیاه‏کننده مو ولى زود سفید مى‏گردد/ ساییدن استخوان بسیار ساییده شده آن جهت التیام زخم‏ها/96% گوشت قرقاول قابل جذب می باشد/ از مایع مفصل آن برای مصارف دارویی استفاده می شود.
قرقاول از خانواده ی ماکیان با خصوصیات پرندگان وحشی شکاری است میزان پروتئین موجود در گوشت این پرنده در مقایسه با دیگر پرندگان 5 تا 15 درصد بیشتر است و انواع اسید آمینه ی ضروری در آن به وفور یافت می ‌شود. به همین دلیل است که در اغلب نقاط دنیا پزشکان برای بیماری‌ هایی چون ضعف اعصاب، ناراحتی‌ های روانی و بی‌ خوابی مصرف این گوشت را توصیه می ‌کننداین گوشت به دلیل چربی و کلسترول بسیار پایین از بروز بیماری‌ های قلبی ـ عروقی پیشگیری کرده و به دلیل غنی بودن از پتاسیم، مصرف به اندازه‌ ی آن برای افراد با فشار خون بالا مانعی ندارد.گوشت قرقاول می ‌تواند نیاز بدن به فسفر، منیزیم، آهن و گوگرد را تامین کند و به تقویت حافظه و قوای جنسی بیفزاید و ضعف عمومی بدن را هم برطرف سازد..در هر صد گرم گوشت قرقاول 5/30 گرم آلبومین، 6/1 گرم چربی و حدود 2 تا 5/1 گرم مواد معدنی وجود دارد. وجود مقدار زیادی از مواد معدنی در گوشت قرقاول نشان دهنده ی ارزش حیاتی آن است.املاح معدنی موجود در گوشت قرقاول به خوبی جذب بدن می شود و به همین جهت در این زمینه مواد مورد نیاز بدن را در دسترس سلول قرار می دهد.گوشت قرقاول برای همه ی افراد اعم از کودک و سالمند، غذایی سالم و سلامت بخش استگوشت قرقاول کمتر تولید اسید اوریک می کند، فعالیت کلیه را افزون می سازد و به دفع سموم بدن یاری فراوان می رساند. با توجه به این ویژگی ها برای همه ی افراد و در مورد همه ی بیماری ها، غذایی خوب و موثر است.

با مدیریت مهندس قلی پور

قرقاول , پرورش قرقاول , پرورش پرندگان زینتی , آموزش پرورش پرندگان زینتی , پرسودترین پرنده زینتی , صادرات پرندگان زینتی , پرورش پرندگان پرسود , پرورش پرندگان زینتی و قرقاول گیلان قلی پور ,