Address & Contact

Our Address

اصفهان،منطقه صنعتی دولت آباد،خیابان بهارستان(۴۶)،فرعی پنجم،سمت چپ،پلاک ۴۶

Telephone

مجتمع چاپ اصفهان مارک

تولیدکننده مارکهای آلومنیومی و لیبل های کریستالی و چاپ افست فلز و اسیدکاری استیل و برنج اصفهان مارک در اصفهان

⭐️تولید کننده مارکهای آلومینیومی
⭐️اسید کاری استیل و برنج
⭐️لیبل های کریستالی
⭐️چاپ افست فلز
⭐️ساخت انواع مارکهای فلزی تبلیغاتی

راه های ارتباطی:

09199910975

09133290975

آقای منتظری

✨ پلاک فلزی در ابعاد گوناگون و با کاربردهای متفاوت ساخته می‌شود. مجتمع چاپ اصفهان مارک یکی ازبهترین تولید کنندگان پلاک فلزی می باشد که دارای امکانات ابزارها و لوازم به روز دنیا و کارکنان کاربلد و حرفه ای می باشد که دارای چندین سال سابقه در این حوزه می باشند و می توانند در انتخاب طرح، جنس یا هرمورد دیگری به مشتریان خود مشاوره دهند و آنها را به خوبی راهنمایی نمایند تا مشتری از نتیجه سفارش خود نیز راضی باشد.

✨ شما نیز می توانید با تماس با کارشناسان ما از قیمت ها و مدل ها اطلاع یابید و مشاوره بگیرید تا با خیال راحت سفارش خود را نهایی کنید. درهمین جا می توانید راه های ارتباطی ما را مشاهده نمایید.

☑️ پلاک استیل

✨ پلاک استیل با روش خوردگی بر روی ورق آن به وجود می‌آید. در این روش نخست قسمت‌هایی از ورق استیل که باید بر روی حکاکی شود را با اسید از بین می‌بریم. سپس با استفاده از هر رنگی که مایل باشید می‌توان قسمت های حک شده را رنگ کرد.

✨ به علت رنگ ظاهری استیل و سطح براق آن و به علت جلب توجه بیشتر اغلب با استفاده از رنگ‌های تیره سطح مورد نظر را رنگ آمیزی می‌کنند. سپس با استفاده از حرارت کوره رنگ را بر روی پلاک ثبت خواهند کرد. امکان حک لیزری نیز بر روی پلاک استیل وجود دارد. به طور کلی پلاک استیل به خاطر درخشندگی و سطح براق آن نمای بسیار مناسبی دارد.

☑️ پلاک برنجی

✨ پلاک برنجی به علت رنگ طلایی و ظاهر جذابی که دارد از آن برای زینت بخشی به محیط نیز استفاده می‌کنند.روش ساخت پلاک برنجی شبیه بج سینه می‌باشد. متناسب با نوع سفارش روش‌های متفاوتی برای ساخت مارک و پلاک برنجی وجود دارد. رایج‌ترین شیوه ساخت این نوع پلاک اسیدکاری یا همان خوردگی فلز است.

✨ پس از ایجاد خوردگی برروی سطح فلز می‌توان با رنگ‌های مختلفی بر روی قسمت خورده شده مفهوم موردنظر خود را حک کرد. رنگ مورد استفاده برای حک بر روی پلاک فلزی غالبا مشکی است. استفاده از آلیاژ برنج مرغوب باعث کیفیت بیشتر پلاک می‌شود.

☑️ پلاک آلومینیومی

✨پلاک آلومینیومی با استفاده از چاپ افست ایجاد می‎شود. این نوع چاپ به سازنده اختیار استفاده از هر رنگی را می‌دهد. رنگ این نوع پلاک نیز جز رنگ‌های کوره‌ای محسوب می‌شود. آلومینیوم قابلیت شکل‌پذیری بالایی دارد. به همین علت امکان چاپ حرف برجسته در این نوع چاپ دشوار نیست.

✨روش ساخت پلاک الومینیومی شبیه اتیکت سینه آلومینیومی میاشد. از دو نوع چاپ آنادایز و سابلیمیشن نیز در چاپ این پلاک استفاده می‌شود. پلاک کدپستی و سردرب منازل نمونه‌ای رایج از انواع پلاک آلومینیومی هستند. این پلاک باظاهر برجسته خود جلوه مناسبی دارد و قیمت ساخت آن نیز مقرون به صرفه است. دوام و ماندگاری پلاک آلومینیومی آن را برای استفاده در محیط خارجی بسیار سازگار کرده است.

☑️ قیمت پلاک

✨ باتوجه به اینکه قیمت هرچیزی بستگی به مواد اولیه و طریقه ساخت آن محصول دارد، قیمت پلاک نیز به همین شکل محاسبه می شود. قبل از هرچیزی باید به جنس فلزانتخاب شده توجه کرد. زیرا هرفلزی قیمت مختص خود را دارد. سپس به اندازه ی پلاک باید توجه کرد.

✨ مشخص است که هرقدر بزرگترباشد فلز بیشتری استفاده می شود و درنتیجه قیمت آن افزایش خواهد یافت. همچنین، به میزان سختی و پیچیدگی طرح مورد نظر بستگی دارد. زیرا طرح یا نوشته هرچقدر که پیچیده تر باشد نیاز به کارکنان با تجربه تر و تعداد بیشتر و کار بیشتر دارد. به همین دلیل نمی توان قیمت واحد و مشخصی برای آن بیان کرد.

مدیریت : آقای ابوالفضل منتظری

 

 

 

 

ساخت پلاک خودرو , ساخت پلاک موتور , ساخت پلاک خودرو برجسته , ساخت پلاک گردنبند , تولید کننده پلاک فلزی ,