پله مارپیچ و نرده آریا استیل

شماره های تماس:

09113322647

09213365196

🔹 طراحی ، مشاوره ، اجرا ، فروش و پخش

🔸 انواع پله های مارپیچ ، نرده ، حفاظ ، درب

🔹 انواع یراق آلات

🔸 اتصالات لوله و پروفیل

🔹 اجرای پله استخر ، حفاظ بالکن ، حفاظ بانک ، منازل و …

🔸 نرده های ، برنزی و چوبی

🔹 مجموعه ی استیل آریا با کادری مجرب و متعهد و سابقه ای درخشان در زمینه ی اجرا و فروش محصولات ، آماده ی همکاری . ارائه خدمات و محصولات با کیفیت به شما عزیزان می باشد.

⚡️ پله مارپیچ

🔰 پله مارپیچ مانند پله معلق یکی از انواع پله های قدیمی و پر طرفدار است که قوس دایره ای شکل دارد.این نوع پله فضای زیادی را اشغال نمی کند و نور بیشتری را در فضا ایجاد میکند و در مدل ها و اندازه های مختلف طراحی و پیاده سازی میشود.

🔰 یکی از مهمترین دلایل استفاده از پله گرد یا پلکان مارپیچ، بدون شک زیبایی و اثر شگفت انگیز آنها بر طراحی داخلی ساختمان و محیط اطراف خودش می باشد. به دلیل زیبایی نوع طراحی و زیبایی این پله‌ها، در گذشته در طراحی داخلی اکثر قصرها و عمارات بزرگ از این پله ها استفاده می‌شد و امروزه نیز در فضای داخلی و خارجی بسیاری از ویلاهای دوبلکس، هتل ها و عمارت‌های بزرگ، از این پله ها استفاده می‌شود.

نوع خاص معماری این پله‌ها به فضای منزل، مراکز خرید، رستوران ها، هتل ها و خانه‌ها، زیبایی منحصر بفردی داده و چشم انداز طراحی زیبا و جذاب آن، تجمل مورد انتظار سازندگان و صاحبان املاک را به خوبی تامین می‌کند.

🔰 اما طراحی زیبا، تنها دلیل استفاده از این پله‌ها نیست. دلیل دیگر انتخاب این پله ها که اهمیت بسیار زیادی هم دارد، محدودیت در فضای اجرای پله است. زیرا فضای اشغال شده در پله های گرد یا مارپیچ همواره کمتر از پله‌های معمولی می باشد و امکان مانور بیشتر برای طراحی پله رابط بین طبقات مختلف بسیار بیشتر می‌شود.

🌀 نرده استیل

⚜️ در نگاه اول معمولا نرده فقط به عنوان محافظ دیده می شود، اما شما با یک ایده نو از محافظ (نرده استیل راه پله) را می توان محیطی مدرن فراهم نمائید. راه پله ها بنا به نوع ساخت نیاز به جان پناه مختلف دارد.

⚜️در ساختمان های امروزی ارتباط بین دو طبقه با دو ردیف راه پله به صورت صاف و یک پاگرد انجام می پذیرد. با توجه به شکل این راه پله ها، ارتفاعی ایجاد می شود بین ردیف پله های رفت با ردیف پله های برگشت که نیاز است با متریال زیبا و کارآمد از سقوط افراد جلوگیری کند.

⚜️ نرده استیل راه پله می توان در طراحی دکور محیط، کوچک ترین جزییات را نیز دخالت داد. هر گوشه محیط را می توان طوری با نرده استیل راه پله طراحی نمود که با کل محیط هماهنگ باشد.

به مدیریت : مهندس ولیخانی

 

 

 

 

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

 

 

 

قیمت پله گرد استیل , پله استیل دوبلکس , پله گرد فلزی , بهترین نرده استیل راه پله , سازنده پله گرد , مدل نرده استیل , قیمت روز نرده استیل راه پله , قیمت پله پیش ساخته ارزان ,