پمپ آب کشاورزی و ادوات کشاورزی کهن صنعت هگمتانه

 

🔹🔸عرضه انواع پمپ های طبقه‌ای wkl و حلزونی eta از ۱ اینچ تا ۱۲ اینچ🔹🔸

🔹🔸پمپ طبقه‌ای wkl پمپ های افقی گریز از مرکز فشار قوی با پروانه های بین یاتاقانی، موتور جدا، چند طبقه و محفظه با برشهای شعاعی می باشد. هر طبقه توسط اورینگ یا واشر کاغذی آببندی می شود. طبقات به وسیله پیچ بست طبقات به همدیگر بسته می شوند . پایه های نگهدارنده پمپ بصورت یکپارچه با محفظه مکش و رانش ریخته گری شده اند. نیرو های شعاعی و محوری وارد بر محور پمپ توسط دو عدد بلبرینگ و یک عدد رولربرینگ روانکاری شده با گریس، که در دو طرف پروانه ها واقع شده اند، خنثی می گردد.

🌀کاربردها:

🔹🔸برای تهیه آب شهرها، پمپاژ آب در مصارف صنعتی، کارهای مربوط به آبرسانی، به عنوان بوستر پمپ ، مصارف آبیاری بارانی، به عنوان پمپ تغذیه دیگ بخار، پمپاژ آب کندانس شده، پمپاژ آب گرم و سرد تاسیسات صنعتی و مصارف آتش نشانی مورد استفاده قرار می گیرد.

🌀مشخصات:

قطر خروجی : ۳۲ تا ۱۵۰ میلیمتر
ظرفیت آبدهی : ۲ تا ۴۴۰ مترمکعب در ساعت
ارتفاع : تا ۳۰۰ متر
درجه حرارت سیال در آب بندی : با نوار آببندی از ۱۰ – تا ۱۱۰ درجه سانتیگراد و با آب بند مکانیکی از ۱۰- تا ۱۴۰ درجه سانتیگراد
فشار تست : ۴۰ بار

🔹🔸پمپ های آب پشت تراکتوری با نیرو محرکه تراکتور آب را برای آبیاری بارانی ، قطره‌ای و غرقابی و آبرسانی به مسافت های طولانی و ارتفاع زیاد مورد استفاده قرار می گیرد که قابل استفاده در آب های سطحی و نیمه سطحی ، استخر ، رودخانه ، برکه ، انتقال آب قنات و … می باشد از مزیت های دیگر پمپ آب پشت تراکتوری جابجایی و حمل آسان آن و راه اندازی سریع آن اشاره کرد .
🔹🔸پمپ آب پشت تراکتوری به دو صورت گیربکسی و تسمه گرد عرضه می شود که با توجه به این که اکثر پمپ ها ۱۵۰۰ دور می خواهند تا آبدهی لازم را داشته باشند گیربکس های افزاینده دور تراکتور را که ۵۰۰ دور در دقیقه می باشد به سه برابر افزایش می دهد

🔹🔸پمپ گریز از مرکز حلزونی ETA پروانه پمپ بالانس دینامیکی گردیده و محور به وسیله آببند مکانیکی و یا نوار گرافیتی آببندی می‌شود.
🔹🔸محور پمپ توسط بوش فولاد کروم نیکل قابل تعویض محافظت می گردد.

🔹🔸نیروهای شعاعی و محوری وارد بر محور پمپ توسط دو عدد بلبرینگ گریس کاری شده که در یک طرف پروانه واقع شده‌اند تحمل می شود. در صورت درخواست مشتری روانکاری با روغن هم امکانپذیر می باشد.

🔹🔸این پمپها طوری طراحی شده‌اند که روتور و پایه یاتاقان آن به راحتی از طرف الکتروموتور بدون جدا کردن محفظه از سیستم لوله کشی قابل باز شدن می باشد.

🌀مشخصات کلی پمپهای گریز از مرکز

قطر خروجی: 32 تا 300 میلیمتر
ظرفیت آبدهی: 5 تا 1800 متر مکعب در ساعت
ارتفاع: 5 تا 90 متر
درجه حرارت سیال با آب بندی: با نوار گرافیت از 50- تا110 درجه سانتیگراد و با آببند مکانیکی از 50- تا 140 درجه سانتیگراد
فشار تست: 16 بار
موارد کاربرد پمپ گریز از مرکز (اتا) ETA
انتقال آب برای مصارف کشاورزی
انتقال آب برای مصارف شهری و صنعتی
انتقال آب آب گرم تأسیسات گرمایش و سرمایش

🔹🔸تفاوت تسمه گرد و گیربکس چیست ؟

🔹🔸گیربکس توسط دو دنده فولادی که یکی از این دنده ها بزرگ و دیگری کوچک است تشکیل شده که در یک محفظه چدنی قرار دارد که یک دور دنده بزرگ توسط تراکتور می چرخد ۳ دور یا بیشتر که بستگی به اندازه چرخ دنده ها دارد دنده کوچک می چرخد که به پمپ یا ژنراتور وصل می شود گیربکس ها در اندازه های ۱/۳ و ۱/۴ و ۱/۶ تولید و عرضه می شود
تسمه گرد توسط دو فولی بزرگ و کوچک که با تسمه به هم متصل می شود نیروی محرکه تراکتور را ۳ یا ۴ برابر می کند

 

به مدیریت:حمید محمودی 
09182128275
08135496369

 

 

 

پمپ آب پشت تراکتوری , پمپیران , ژنراتور , پمپاژ , ادوات کشاورزی , رایزر , کشاورزی , فروش و عرضه پمپ آب کشاورزی و ادوات کشاورزی کهن صنعت هگمتانه در همدان , عرضه پمپ آب کشاورزی در همدان , فروش پمپ آب کشاورزی در همدان , قیمت پمپ آب کشاورزی در همدان , کهن صنعت هگمتانه در همدان , کهن صنعت هگمتانه فروش ادوات کشاورزی در همدان قیمت ادوات کشاورزی در همدان عرضه ادوات کشاورزی در همدان تعمیرات ادوات کشاورزی در همدان ادوات کشاورزی محمودی آرا , پمپ آب پشت تراکتوری , پمپیران , ژنراتور , پمپاژ , ادوات کشاورزی , رایزر , کشاورزی ,