پوشش سرامیکی بدنه خودرو ایران کار 

? محصولات مراقبت از خودرو، تجهیزات دیتیلینگ، ابزار و لوازم جانبی

? مرکز خرید تجهیزات دیتیلینگ و لوازم صفرشویی خودرو تورنادوگان کف پاش دستگاه بخار و صفرشویی جاروبرقی اب خاک حوله میکروفایبر اپلیکاتور و کلی بار کارگاه و ساماندهی

? نانو سرامیک خودرو، پوششی از پلیمر است که به محکمی شیشه بوده ولی با انعطاف پذیری بالا و ماندگاری طولانی مدت است که مقاومت فوق العاده ای در برابر نور فرابنفش (UV)، خط و خش، مواد شیمیایی و همچنین عوامل مخرب دیگر مانند عوامل محیطی از جمله: خاک، نمک، قیر، آلودگی صنعتی و دوده دارد. پوشش سرامیک بدنه خودرو، با ایجاد لایه ای پلیمری مقاوم بر روی سطح بدنه خودرو، سطح بدنه ماشین را آبگریز می کند و از خط افتادن روی بدنه خودرو و جذب گرد و خاک روی سطح بدنه خودرو جلوگیری می کند. شست و شوی راحت و سریع بدنه ماشین مزیت دیگر استفاده از این محصول می باشد. پوشش نانو سرامیک خودرو با داشتن ویژگی آب گریزی برای خودروی شما درخشندگی و تمیزی به ارمغان می آورد و حفاظت از بدنه خودرو را تضمین می کند. 

⭐️ به اتومبیل خود احترام بگذارید.⭐️

? دیتیلینگ خودرو یا به زبان ساده تر صفرشویی خودرو از مسائل مهمی است که مشتریان و صاحبان کارواش ها توجه زیادی به آن می کنند . دیتیلینگ خودرو باید کاملا برنامه ریزی شده و دقیق انجام شود تا نتیجه مورد نظر حاصل شود و حتی نتیجه عکس نیز ندهد. بنابراین ضمن آگاهی ، می بایست برنامه ریزی منظم صورت بگیرد تا زیبایی خودرو برای شما به ارمغان بیاورد. درواقع دیتلینگ یا صفرشویی خودرو به معنای شستشو و نظافت داخل وسیله نقلیه به صورت مکانیزه و با دستگاه های مخصوص شستشوی داخل خودرو است.

? در دیتیلینگ و صفرشویی کامل می بایست تمام بخش ها، لوازم و تجهیزات داخلی خودرو بایستی با دستگاه مخصوص شستشوی داخل خودرو و به صورت منظم نظافت شود. قسمت کفی خودرو و بخش نشیمن یا صندلی های خودرو از جمله بخش های مورد توجه برای نظافت صنعتی ماشین ها می باشند. چرا که این بخش ها بیشتر در معرض آلودگی ها و گرد و خاک زیاد قرار می گیرند.

✅✅✅پوشش نانو سرامیک خودرو

پوشش نانو سرامیک به صورت لایه ای ضخیم و سه بعدی روی بدنه خودروی شما کشیده می شود و از آفتاب سوختگی، خوردگی شیمیایی و خط و خش های عمیق جلوگیری می کند.هم چنین ظاهری درخشان و براق به اتومبیل شما می دهد. ماندگاری پوشش نانو سرامیک بین ۱۲ تا ۶۰ ماه است و تا مدتها شما را از رنگ و پولیش خودرو بی نیاز می کند.

مدیریت : آقای ایمان زارع

شماره تماس :

09173111985

09177073801

 

 

خرید محصولات نگهداری خودرو در فروشگاه اینترنتی ایرانکار

http://irancarshiraz.ir/

✅✅✅خرید و فروش انواع دستگاه پولیش خودرو

?دستگاه پولیش یکی از مهمترین تجهیزات جهت نگهداری و مراقبت از خودرو و سایر وسایل و دستگاه‌ها با سطوح صیقلی است.

? این ابزار قادر است سطح دستگاه و همچنین لبه‌ها و گوشه‌های آن را به خوبی جلا داده و حتی عیوب آن را نیز برطرف کند. امروزه بسیاری از برندها انواع دستگاه‌های پولیش را با کیفیت‌های گوناگون تولید و عرضه می‌کنند.

? در میان آن‌ها، دستگاه‌های پولیش bigfoot از برند روپس سال‌هاست با تولید محصولات خود با بهترین کیفیت نظر مشتریان را به خود جلب کرده است. در این مطلب، با معرفی سیستم دستگاه‌های پولیش برند روپس این دستگاه‌ها را معرفی کرده و نحوه‌ی عملکرد آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

? در مدل و مارک ها پدهای پولیش دستگاه، انواع فوم سمباده در سایز و زبری انواع هولدر دیواری میز پولیش و لوازم.اوربیتال، روتاری. دوال اکشن

✅✅✅لوازم دیتیلینگ و صفرشویی

?تورنادوگان
?کف پاش
?اپلیکاتور و کلی بار
?میکروفایبر
?کارگاه

?فروشگاه محصولات دیتیلینگ

? ایرانکار™ مرکز خرید تجهیزات دیتیلینگ و لوازم صفرشویی خودرو تورنادوگان کف پاش دستگاه بخار و صفرشویی جاروبرقی اب خاک حوله میکروفایبر اپلیکاتور و کلی بار کارگاه و ساماندهی

✅✅✅دستگاه پولیش

?اوربیتال
?روتاری
?بادی
?پد پولیش
?صفحه پشتیبانی

خرید و فروش انواع دستگاه پولیش خودرو

دستگاه پولیش یکی از مهمترین تجهیزات جهت نگهداری و مراقبت از خودرو و سایر وسایل و دستگاه‌ها با سطوح صیقلی است.

این ابزار قادر است سطح دستگاه و همچنین لبه‌ها و گوشه‌های آن را به خوبی جلا داده و حتی عیوب آن را نیز برطرف کند. امروزه بسیاری از برندها انواع دستگاه‌های پولیش را با کیفیت‌های گوناگون تولید و عرضه می‌کنند.

در میان آن‌ها، دستگاه‌های پولیش bigfoot از برند روپس سال‌هاست با تولید محصولات خود با بهترین کیفیت نظر مشتریان را به خود جلب کرده است. در این مطلب، با معرفی سیستم دستگاه‌های پولیش برند روپس این دستگاه‌ها را معرفی کرده و نحوه‌ی عملکرد آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

در مدل و مارک ها پدهای پولیش دستگاه، انواع فوم سمباده در سایز و زبری انواع هولدر دیواری میز پولیش و لوازم.اوربیتال، روتاری. دوال اکشن

✅✅✅پولیش خودرو

?پولیش رنگ خودرو
?پولیش شیشه
?پولیش چراغ
?پولیش استیل کروم
?پولیش پلاستیک

✅✅✅مراقبت خودرو

?واکس خودرو
?رینگ و لاستیک
?شیشه و چراغ
?محصولات کارواش
?پاک کننده

✅✅✅کابین خودرو

?پارچه و موکت
?چرم
?واکس داشبورد
?جارو برقی آب و خاک
?ابزار و لوازم شستشوی

✅✅✅محصولات نگهداری داخلی خودرو®

?شامل تمیز کردن عمیق کل کابین داخلی است. فضای داخلی خودرو در ۵۰ سال گذشته انواع مختلفی از قبیل اثاثه یا لوازم داخلی فرش مصنوعی،وینیل ، چرم ، الیاف طبیعی مختلف ، کامپوزیت های الیاف کربن ،

?پلاستیک و سایر موارد را شامل می شود که این امر مستلزم استفاده از انواع تکنیک ها و محصولات تمیز کردن است.

?جاروبرقی استاندارد است و لکه های اثاثه یا لوازم داخلی ممکن است با استفاده از بخار تمیز کردن ، مواد شیمیایی مایع و کف و همچنین برس ها از بین بروند. علاوه بر این ، برخی از سطوح غیربومی ممکن است صیقل دهند.

✅✅✅ پوشش نانو سرامیک

?سرامیک بدنه خودرو
?اسپری نانو سرامیک
?سرامیک شیشه
?سرامیک داخل خودرو
?شامپو محافظ سرامیک

پوشش نانو سرامیک به صورت لایه ای ضخیم و سه بعدی روی بدنه خودروی شما کشیده می شود و از آفتاب سوختگی، خوردگی شیمیایی و خط و خش های عمیق جلوگیری می کند. هم چنین ظاهری درخشان و براق به اتومبیل شما می دهد. ماندگاری پوشش نانو سرامیک بین ۱۲ تا ۶۰ ماه است و تا مدتها شما را از رنگ و پولیش خودرو بی نیاز می کند.

لوازم دیتیلینگ خودرو در شیراز , لوازم صفرشویی خودرو در شیراز , تورنادوگان خودرو در شیراز , کف پاش خودرو در شیراز , اپلیکاتور خودرو در شیراز , میکروفایبر خودرو در شیراز , دستگاه پولیش خودرو در شیراز , اوربیتال خودرو در شیراز , روتاری خودرو در شیراز , بادی خودرو در شیراز , پد پولیش خودرو در شیراز , پولیش رنگ خودرو در شیراز , پولیش شیشه خودرو در شیراز , پولیش چراغ خودرو در شیراز , پولیش استیل کروم خودرو در شیراز , پولیش پلاستیک خودرو در شیراز , مراقبت خودرو در شیراز , واکس خودرو در شیراز , رینگ خودرو در شیراز , لاستیک خودرو در شیراز , شیشه خودرو در شیراز , چراغ خودرو در شیراز , محصولات کارواش در شیراز , پاک کننده خودرو در شیراز , کابین خودرو در شیراز , پارچه خودرو در شیراز , موکت خودرو در شیراز , چرم خودرو در شیراز , واکس داشبورد خودرو در شیراز , جارو برقی آب و خاک خودرو در شیراز , ابزار و لوازم شستشوی خودرو در شیراز , پوشش نانو سرامیک در شیراز , پوشش نانو سرامیک خودرو در شیراز , سرامیک بدنه خودرو در شیراز , اسپری نانو سرامیک خودرو در شیراز , سرامیک شیشه خودرو در شیراز , سرامیک داخل خودرو در شیراز , شامپو محافظ سرامیک در شیراز