پوشش سقف بیگلری

ارائه خدمات در سراسر کشور

💠استفاده از ساندویچ پانل در سوله:

🔸سوله به اسکلت یا سازه ای که در پوشش سقف کارخانه‌ها، مراکز ورزشی و … کاربرد دارد می گویند استفاده از ساندویچ پانل سوله در نوع سقفی و دیواری کاربرد بسیاری دارد.از ساندویچ پانل سوله برای پوشش سقف و دیوار سوله‌ها استفاده می کنند.

🔸ساندویچ پانل سوله نوعی از ساندویچ پانل که ورق استفاده شده در آن از نوع آلوزینک و فوم استفاده شده از نوع پلی اورتان می باشد. پوشش سوله با ساندویچ پانل شامل دو بخش می شود یکی پوشش بدنه سوله و دیگری پوشش سقف سوله می باشد در پوشش سوله از ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری جهت پوشش سوله استفاده می شود.در پروژه های ساخت سوله از ساندویچ پانل با کیفیت مرغوب استفاده می شود

🔰مزایای ساندویچ پانل سوله:

🔹سبکی دیوارهای ساخته شده از ساندویچ پانل در مقایسه با سایر مصاح
🔹سرعت حمل و نقل و زود نصب و اجرا شدن ساندویچ پانل در ارتفاع
🔹عایق در مقابل حرارت و برودت و رطوبت و صدا
🔹نفوذ ناپذیری ساختمان در مقابل حشرات
🔹افزایش عمر مفید سوله و دستگاههای تاسیساتی داخل آن
🔹بازگشت سرمایه گذاری در ساخت سوله در کوتاه ترین زمان
🔹دستیابی به فضای مفید به خاطر ضخامت کم ساندویچ پانل
🔹وجود قشرهای بتونی در ساندویچ پانل سوله مقاومت آن را در برابر آتش سوزی و خطرات ناشی از آن بالا می برد.
🔹امکان حمل و نقل ساندویچ پانل سوله در مناطق صعب العبور جهت احداث ساختمان بدون نیاز به کارگران متخصص
🔹عبور دادن لوله های آب و فاضلاب، برق و تلفن به داخل سوله از زیر پانل و نصب چهار چوب درب‌ها و کلاف فلزی پنجره و اجرای تاسیسات به طور کامل

⚡️ساندویچ پانل دیواری سوله:

🔻فوم استفاده شده در ساندویچ پانل دیواری سوله همانند ساندویچ پانل از پلی اورتان، پلی استایرن و پشم سنگ می باشد.نام دیگر فوم پلی استایرن یونولیت نامیده می شود فوم ساندویچ پانل پلی استایرن استفاده شده در سوله سبک تر از فوم پلی اورتان است و فوم پشم سنگ استفاده شده در ساندویچ پانل دیواری سوله خاصیت عایق بودن در برابر خوردگی و آتش سوزی را دارد.در ساخت سوله اندازه پانل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است ورقی که در ساندویچ پانل سوله انتخاب می شود ضخامت آن باید دو رو باشد.از موارد استفاده ساندویچ پانل دیواری سوله برای ساخت سوله هایی از قبیل کارگاه‌ها، استفاده در صنعت و معدن، استفاده در سالن های مرغداری، پرورش قارچ و گل و گیاه و استفاده در سوله های مسکن و شهرداری کاربرد دارد.

⚡️ساندویچ پانل سقفی سوله:

🔻پوشش سقف سوله در واقع به سقف شیبدار و با طراحی مهندسی شده فلزی گفته می‌شود که برای کارخانه‌ها، انبارها و کاربرد صنعتی استفاده می شود.سقف سوله با توجه به نوع سازه آن کاملا متفاوت است اجرای سقف سوله شیروانی خرپا بصورت ساخت و نصب خرپا با بهترین و جدیدترین طرح های سقف شیبدار است.که از انواع ورق گالوانیزه و نما و لمبه و طرح سفال و پانل سقفی ساخته می شود و اجرای سقف شیبدار می باشد.در طراحی ساندویچ پانل سقفی سوله موقعیت سوله از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است در ساندویچ پانل سقفی سوله رنگ دیوار مهم است. پوشش سقفی سوله از جنس ساندویچ پانل سقفی می باشد.در ساندویچ پانل سوله رنگ دیوارها برای انتخاب رنگ و نوع کاربری سوله که مربوط به چه نوع کاربری است.

🔴ورق سینوسی رنگی چیست؟

ورق سینوسی رنگی (Colored Sinusoidal Sheet) یا همان ورق کرکره سینوسی، نوعی ورق گالوانیزه است که علاوه بر رنگ، دارای نیم ‌دایره‌ های برآمده در سطح خود است و به همین علت سینوسی نامیده می ‌شود چرا که مشابه موج سینوسی در دانش فیزیک است. این نوع ورق در انواع رنگ ‌ها به بازار عرضه می ‌شوند و شما می ‌توانید در خرید عمده رنگ دلخواه خود را به کارخانه سفارش دهید. لایه رنگی موجود روی ورق سینوسی علاوه بر ایجاد زیبایی باعث خاصیت ضد خوردگی بیشتر شده و دوام آن را در مقایسه با ورق ‌های گالوانیزه معمولی بالاتر می ‌برد. این ورق ‌ها در ابعاد حداقل 20 سانتیمتر تا 12 متر در بازار وجود دارند.

⚡️کاربردهای ورق سینوسی رنگی

🔸ورق سینوسی رنگی به دلیل شکل آن و نیز مقاوم بودن در برابر زنگ‌ زدگی و نفوذناپذیری در برابر آب و رطوبت در ساخت سقف ‌های شیروانی و شیب ‌دار و نیز در ساخت سقف و بدنه سوله ‌ها مورد استفاده قرار می ‌گیرد. این نوع ورق به طراحان سقف و دیوار، آزادی عمل و امکان خلاقیت می ‌دهد. سقف سازی با ورق سینوسی رنگی به‌ طور گسترده در باغ ‌ها، کارخانه ‌ها، روستاها، هتل‌ ها، مراکز نمایشگاهی، ویلاهای مدرن و تزئینات در فضای باز اجرا می ‌شود.

🔻 مزایای ورق سینوسی

🔹 گالوانیزه بودن و رنگ روی آن ها باعث این مقاومت می شود. این نوع ورق ها بخاطر شکل سینوسی که دارند به خوبی کنار یکدیگر قرار می گیرند و به آب و رطوبت اجازه ورود به داخل ساختمان را نمی دهند و همچنین از دیگر مزایای آن می توان به نفوذ نکردن گرما به داخل آن اشاره کرد.

🔹 از مزایای دیگر آن می توان به اقتصادی بودن در مقایسه با دیگر روش های سنتی نام برد. یکدست بودن این محصول از دیگر ویژگی هایی است که مورد توجه قرار می گیرد از مزایای ورق های سینوسی می توان به نصب راحت آن ها اشاره کرد.

🔹 مزیت دیگر ورق شیروانی سبک بودن آن می باشد که باعث می شود نصب آن نیز راحت باشد به همین دلیل در مقایسه با محصولات مشابه بسیار مورد توجه قرار میگیرد که میتوان با هزینه کم به ویلا ها و در صنعت ساخت وساز زیبایی ایجاد کرد که همچنین از مقاومت و استحکام خوبی برخوردار می باشد.

🔹 ورق های شیروانی در شرایط جوی تغییر ظاهری پیدا نمی کنند و یکپارچگی خود را حفظ می کنند این ورق ها در برابر آتش مقاوم هستند و موجب امنیت سازه می باشند آن ها در برابر سرمازدگی نیز مقاوم هستند و استحکام خوبی در برابر مواد اسیدی و قلیایی دارند

⭐️ورق گالوانیزه رنگی:

ورق گالوانیزه رنگی (ورق گالوانیزه سقفی) همان ورق های گالوانیزه هستند که با یک لایه رنگ الکترواستاتیک پوشش داده می شوند که در صنعت ساخت و ساز برای انجام پوشش سقف ها ، شیروانی ها و … کاربرد دارد.

تنوع رنگی ورق گالوانیزه در بازارهای حال حاضر بالا است و بالای ۱۰ نوع رنگ مختلف کاندیدای نشستن به پیکره ورق گالوانیزه مورد نظر شما هستند. این نوع ورق کاربردهای متعددی دارد که پرکابردترین آن پوشش سقف ویلاها و سوله‌ها و منازل شهرهای مرطوب است. استفاده از این ورق از دو نظر حائز اهمیت است؛ اول این که استفاده از رنگ‌های جذاب به جای رنگ اصلی فلز به زیبایی مکانی که از ورق گالوانیزه به هر شکل استفاده می‌کنیم اضافه می‌‌کند. همچنین وجود رنگ کوره بر روی سطح فلز باعث محافظت از فلز در برابر آسیب‌های بیرونی می‌شود.

🔴ورق گالوانیزه شادولاین

⚡️ورق گالوانیزه شادولاین برای پوشش سقف ها یا قسمت هایی که در معرض رطوبت هستند، مورد استفاده قرار می گیرد. این ورق ها در هنگان روی اندود شدن رنگ آمیزی می شوند و در انواع مختلفی خم و برش می خورند و به سمت چرخه مصرف می روند.

⚡️در واقع ورق شادولاین (Shadow line) یک ورق فولادی رنگی گالوانیزه موجدار است که برای مصارفی گوناگونی تولید می شود. ضخامت و عرض ورق های شادولاین محدود می باشد اما طول آن بسیار متنوع است.

💠ویژگی ورق شادولاین

🔸ورق شادولاین یک ورق فولادی است که دارای ویژگی هایی زیر می باشد:

🔸روی اندود: از ویژگی های بارز ورق شادولاین، روی اندود کردن آن است. ورق های فولادی گالوانیزه در برابر خوردگی مقاوم هستند.

🔸رنگی بودن : بعضی از ورق های گالوانیزه، پس از آنکه از خط تولید خارج شوند با فرآیند های خاصی رنگ کاری می شوند. رنگاری دو خاصیت کلی به ورق گالوانیزه می دهد: اولا ظاهر ورق را زیبا و چشم نواز می کند، دوما باعث می شود مقاومت ورق گالوانیزه در باب خوردگی بیشتر قبل شود.

🔸موج دار: ورق گالوانیزه به دلایل یا مصارف خاصی، با طرح های گوناگونی مانند ذوزنقه ای، کرکره ای یا سینوسی خمکاری می شود. این ورق های معمولا در سقف های شیروانی، یا سقف سوله ها کاربرد دارند و خمکاری آن ها نیز برای انتقال بهتر آب باران یا برف از روی سقف به سمت زمین است.

🔻کاربرد ورق گالوانیزه ذوزنقه

💠مهمترین کاربرد این محصول را می توان در سقف های شیروانی، ویلا و سوله های صنعتی و ورزشی دانست. همچنین به عنوان حصار دور زمین یا ساختمان نیز مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین نوع جدید کاربرد این محصول مربوط به ساخت و ساز داخل ساختمان می باشد. این شکل دهی عموما به نام دک (DEK) یا عرشه فولادی استفاده می شود و به جای تیرچه سفال در ساخت سقف ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین از این محصول به عنوان ساندویچ پانل سقفی نیز استفاده می گردد و قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سقفی با توجه به جنس ورق متفاوت است.

🔴 قیمت ورق ذوزنقه سقفی

🔰 معمولا قیمت ورق ذوزنقه سقفی با محصولاتی مانند شادولاین و ورق کرکره سینوسی یکسان است. علاوه بر این، نوع رنگی که برای این محصول به کار رفته است نیز در قیمت آن موثر خواهد بود قبل از هر اقدامی باید دقت کنید قبل از خرید ورق ذوزنقه گالوانیزه با یک کارشناس مجرب مشورت کنید و دقت نمایید که رنگ ورق کاملاً یکدست و بدون خوردگی باشد.

 

به مدیریت:بیگلری

 

پشم شیشه , ورق شیروانی , ورق توری , ورق ذوزنقه , سقف پوشش سوله , پوشش سوله , پوشش بدنه , نما , ساخت سوله های سبک وسنگین , پوشش سقف , آبرو , آبچکان , ورق سینوسی , سوله , انواع سوله , سوله‌‌‌های تیر ورقی , سوله‌‌‌های خرپایی , سوله‌‌‌های یو بی ام , سوله سازی در یزد , پوشش سقف سوله و نما آبرو بیگلری در یزد  , پوشش سقف سوله زنجان , پوشش سقف سوله اصفهان , پوشش سقف سوله البرز  , پوشش سقف سوله کرمان , پوشش سقف سوله تهران , سوله سازی در زنجان  , سوله سازی در اصفهان , سوله سازی البرز , سوله سازی کرمان , سوله سازی در ایران , پوشش سقف سوله در ایران ,