پیمانکاری آسفالت ایزوگام قیرگونی علینژاد 

✔️ نصب و اجرای کلیه عایق‌‌‌های رطوبتی و استاندارد ، آسفالت ایزوگام قیرگونی

✔️ نصب ایزوگام

✔️عایق‌بندی با بالاترین کیفیت

✔️ ایزوگام استاندارد و باکیفیت همراه با بیمه نامه و ضمانتامه آسایش و آرامش شما را تا سال‌ها به همراه خواهد داشت

✳️آسفالت چیست؟

💠آسفالت ماده ای ترکیبی است که از مخلوط کردن شن و ماسه و قیر ساخته می شود.یا بطور کلی مخلوطی است از مصالح سنگی با دانه بندی پیوسته و یک ماده چسباننده که معمولا قیر است. آسفالت با توجه به کاربرد آن به صورت‌های گوناکون ساخته می‌شود. و به صورت کلی به سه دسته آسفالت گرم و سرد و حفاظتی تقسیم میشود.

💠زیرسازی و اجرای صحیح عملیات آسفالت توسط اکیپ دستی و ماشن آلات اتوماتیک راه سازی با تضمین و مهمتر از آن نظارت صحیح بر اجراء آن می باشد، که بر عهده کارشناسان با سابقه شرکت می باشد.

✳️ انواع آسفالت

🔰آسفالت با توجه به نحوه کاربرد و اختلاط، به سه دسته آسفالت گرم، آسفالت حفاظتی و آسفالت سرد تقسیم‌بندی می‌شود.

🔺 آسفالت گرم
🔺 آسفالت حفاظتی
🔺 آسفالت سرد

✳️عوامل موثر در انتخاب نوع آسفالت چیست؟

💠نوع روکش و آسفالت را می توان به سادگی با توجه به حجم ترافیک شهری در خیابان و نوع خاک انتخاب نمود اما گاهی انتخاب روکش آسفالت آنقدر پیچیده می شود که باید با توجه به تحقیقات و پژوهش های سنگین صورت گرفته و فاکتور های مهم و وزین مانند چرخه هزینه زندگی انتخاب کرد. هر گاه که در انتخاب از متدولوژی استفاده شود باید سبک انتخاب شده عینی، منطقی، علنی، قابل توضیح و مهم تر از همه این که بهترین معیار برای پرداخت کننده مالیات را در بر داشته باشد.

💠بسیاری از آژانس های سازنده بزرگراه های ایالات متحده امریکا درصددند تا روند روکش کردن خیابان ها را مورد بررسی و بازبینی قرار دهند تا نسب به رعایت اصول و الگوهای آسفالت کاری مطمئن شوند. در برخی از ایالات تصمیم گیری در این خصوص فقط بر عهده سازمان مرکزی است و در برخی دیگر به سازمان ها و ادارات زیر مجموعه نیز تفیذ اختیار شده است.

💠روکش کردن خیابان ها کاری بسیار دشوارتر از آسفالت کردن مسیر درب منزل تا پارکینگ اتومبیلتان است. اما آسفالت کردن خیابان ها با این نوع آسفالت بسیار متفاوت است چرا که آسفالت مطلوب می بایست در برابر ترافیک و عبور و مرور سنگین اتومبیل ها و بدی شرایط آب و هوایی بسیار مقاوم بوده و از نظر همواری به گونه ای باشد که بتوان بر روی آن هاکی بازی کرد.

💠همچنین اگر عمل آسفالت کردن خیابان ها به خوبی صورت گرفته و از آن به خوبی محافظت شود جذابیت خاصی را به خیابان ها و خانه ها ومغازه ها می بخشد. به همین جهت است که طراحان و مهندسین با استفاده از خلاقیت خود تغییرات جالبی را در رنگ و الگوی آسفالت کاری پدید آورده اند.

💠باید از آسفالت خیابان ها طوری محافظت شود که در زمستان ها در اثر برف و یخبندان آسیبی نبیند و در تابستان هم آلودگی و کثیفی بر آن تاثیر گذار نباشد. اگر آسفالت این گونه باشد بدیعی است که مقرون به صرفه، بادوام و دائمی خواهد بود و همچنین نگهداری از آن نیزراحت تر می باشد.

✳️برای تحقق این امر سه فاکتور اساسی وجود دارد که عبارتند از:

۱-طراحی مناسب
۲-استفاده از مصالح و مواد مرغوب
۳-اجرای صحیح عملیات ساخت و زیرسازی ومهمتر از آن نظارت صحیح

✳️ایجاد خرابی در آسفالت‌ کاری به چه عواملی بستگی دارد؟

از جمله عواملی که در اثر گذر زمان باعث خرابی و از بین رفتن آسفالت می شود شامل موارد زیر می باشد:

🔸🔹 بی کیفیت بودن مواد آسفالت
🔸🔹 شرایط نامناسب محیطی
🔸🔹 بار و ترافیک سنگین
🔸🔹 زیر سازی نامناسب محل

✳️این خرابی ها نیز خود را به صورت های زیر نشان میدهند:

🔸🔹 چاله
🔸🔹 ورم آسفالت
🔸🔹 شکستگی و ترک سطح
🔸🔹 از بین رفتن روسازی های آسفالت
🔸🔹 بیرون زدگی قیر های آسفالت

همچنین بهتر است بدانید که با ایجاد این ترک ها و چاله ها به مرور زمان آب به لایه های داخلی آسفالت وارد شده و باعث می شود عمر آسفالت روز به روز کمتر شده و به مرور از بین برود.

✔️ قیرگونی چیست؟

✔️ قیرگونی محصولی از قیر و گونی می‌باشد که برای عایق قسمت هایی مانند پی سازی، سرویس هاس بهداشتی، آشپزخانه، پشت بام‌‌‌های ساختمان‌ها استفاده می‌شود. قبل از اجرا باید سطح کار ریسمان شده، کاملا صاف و تمیز باشد و لوله‌‌‌های بخاری، کف شوی و هواکش‌ها در محل مشخص شده نصب شده باشند. در این روش قیر را به وسیله ی گونی تثبیت ومسطح می‌کنند زیرا الیاف گونی نقش مسطح کننده را ایفا می‌کنند. در کل قیر گونی به دو روش یک لایه و دو لایه انجام می‌شود.

✔️ ضخامت قیرگونی نباید بیشتر از ۲ تا ۳ سانتی متر باشد. باید توجه داشت که سازه تحمل وزن قیرگونی را داشته باشد. آهک و شفته آهکی قیر را فاسد و از بین می‌برد بنابراین نباید در بر روی این ملات‌ها قیر گونی انجام داد، باید برای ملات زیر از ماسه سیمان استفاده کرد. زیر سازی بام نیز باید به قدر کافی محکم باشد بطوریکه در اثر وارد شدن وزن قابل توجهی به آن تغییری حاصل نشود. شیب هدایت آب به داخل آبروها باید بین ۳ تا ۵ درصد باشد.

مدیریت : علیرضا علینژاد

پروژه آسفالت دانشگاه افسری امام علی تهران

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

ایزوگام علینژاد

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

آخرین کار ۱۴۰۰

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

پروژه بندر انزلی
12.12.1400

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

باغ شهر آرین
25.11.1400

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

کوهسار باغ شهر

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

پل فردیس شرکت همگون سازه

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

شهرک صنعتی کاوه (ساوه)

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

پروژه هشتگرد دهیاری قاسم آباد بزرگ

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

ایزوگام

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

 

 

 آسفالت در رشت , ایزوگام در گیلان , آسفالت در گیلان , ایزوگام رشت , آسفالت در مازندران , ایزوگام در مازندران , پیمانکاری آسفالت , ایزوگام , قیرگونی ,