Address & Contact

Our Address

تهران ، لواسان

Telephone

پیمانکاری و اجرای سنگ ورقه مالون و لاشه محمدی 

? پیمانکاری اجرای سنگ ورقه مالون و لاشه محمدی اجرای تخصصی انواع سنگ های ورقه ای ، مالون و لاشه سنگ در لواسان ?

⚡️نصب سنگ لاشه مالون فروش سنگ مالون لاشه ای مستقیم از معدن با بهتریت قیمت مناسب با رنگهای مختلف با سایزهای متفاوت

⚡️اجرای سنگ مالون کوهی لاشه، تهیه سنگهای ورقه ای کف،دیوار، نمای ساختمان ویلا،دیوار کشی باغ، آبنما، شومینه، باربیکیو و …

??????????????

? سنگ مالون چیست؟

 سنگ مالون به‌نوعی زیرمجموعه سنگ‌های لاشه بوده و می‌توان آن را نوعی سنگ لاشه تغییریافته در نظر گرفت. به‌طورکلی سنگ مالون دسته دیگری از سنگ‌های ساختمانی است که به‌صورت گسترده در ساخت‌وسازهای مهندسی مورداستفاده قرار می‌گیرد. همچنین نکته قابل‌توجه دیگر این است که حتی در منابعی به آن سنگ لاشه قواره یا سنگ لاشه مالون نیز گفته می‌شود.

کاربردهای سنگ مالون همچون سنگ لاشه گسترده هست و حتی می‌توان مطرح کرد که به دلیل‌تراش خوری‌هایی که بر روی این سنگ انجام می‌شود، کاربردهای آن نیز گسترده‌تر شده است. 

درواقع می‌توان مطرح کرد که با تغییرات عمده‌ای که روی سنگ‌های مالون صورت گرفته است، کاربرد عمده آن‌ها در نما زدن ساختمان‌ها است. از طرفی کاربرد تزئینی و نماسازی توسط این سنگ‌ها موجب به‌کارگیری آن‌ها در نماسازی فضاهای سبز و پارک‌ها نیز شده است. همچنین طراحی و نماسازی مسیرهای پیاده‌روی و سنگ‌فرش‌ها نیز با کمک این سنگ‌ها صورت می‌گیرد؛ بنابراین به‌طور خلاصه می‌توان به گزینه‌های زیر در باب کاربردهای این سنگ ‌تراش‌خورده اشاره کرد که شامل:

? استفاده از سنگ مالون در دیوارچینی

? ساخت دیوار باغ با سنگ مالون

? استفاده از سنگ مالون در کف و همچنین نماسازی، ساخت سنگ‌فرش، ساخت راه‌پله ساختمانی با سنگ مالون

? بهره‌برداری از سنگ مالون برای جدول‌سازی و ساخت نمای پل

? ساخت دیوار در پارک‌ها، حائل و جداکننده‌ها با سنگ مالون

پیمانکاری اجرای سنگ ورقه مالون و لاشه محمدی

??????????????

?سنگ لاشه

?سنگ لاشه، سنگی است که نتوان آنرا بعنوان سنگ تزئینی بکار برد، سنگ لاشه ولی قابلیت استفاده جهت ساخت دیواره‌ها و استفاده در ساخت پلها و… را داشته باشد. همچنین در کارخانه‌‌‌های سنگ لاشه از سنگ لاشه برای تولید پودر سنگ استفاده می‌شود.

? عموم سنگهاى ساختمانى که بصورت مالن (سنگ تراشیده و چکش سنگ لاشه خورده) یا اشکال غیرمنظم براى پى ساختمان، دیوار و پایه پل بکار مى روند در ردیف سنگ لاشه قرار دارند. به عبارت دیگر معادن سنگى که سنگ قواره و کوپ نمى دهند بصورت سنگ لاشه مورد استفاده و بهره بردارى سنگ لاشه قرار مى گیرند.

??????????????

?سنگ ورقه ای

?سنگ ورقه ای به سنگ هایی اطلاق می‌شود که به طور طبیعی به صورت ورقه در طبیعت یافت می‌شود. این سنگ‌ها در کنار قیمت مناسب خود، کیفیت و استحکام خوبی نیز دارند. از لحاظ قیمت جز ارزان ترین سنگ‌‌‌های ساختمانی به شمار می‌روند. سنگ ورقه ای معمولا بدون هیچ تغییری مورد استفاده قرار میگیرد. فقط برای برداشت و حمل و نقل ممکن است کمی‌خرد شود یا حین کار به قطعاتی با ابعاد مورد نیاز شکسته شود اما هیچ فرآوری بر روی این سنگ انجام نمیشود. یعنی ساب نمی‌خورد و معمولا برش زده نمی‌شود.

?البته در مواردی ممکن است به خواست مشتری به اشکال خاصی در بیاید اما معمولا در همان شکل ظاهری اولیه مورد استفاده قرار می‌گیرد. معمولا از سنگ‌‌‌های ورقه ای برای کف و یا نمای دیواری خانه‌‌‌های ویلایی استفاده می‌کنند. بیشترشهرداری‌ها نیز برای کفپوش و پارکت یا پیادروها به دلیل داشتن دو ویژگی استحکام و قیمت مناسب از انواع رنگ‌‌‌های سنگ ورقه ای استفاده می‌نمایند. سنگ ورقه ای در رنگ‌‌‌های آبی فیروزه ای، سبز، قرمز جگری، قهوه ای سوخته تا روشن، زرد طلایی و لیمویی، کرم استخوانی و … دیده می‌شود.

 

پیمانکاری اجرای سنگ ورقه مالون و لاشه محمدی

مدیریت : محمدی

سنگ لاشه , سنگ ورقه ای  , فروش سنگ لاشه در تهران ,  ساخت شومینه کباب , فروش انواع سنگ در تهران , نصب آبنما در تهران , اجرای سنگ لاشه مالون ,