Address & Contact

Our Address

پشت اداره برق شهرستان مرند

نصب براکت تیر برق،اجرای چاه ارت و نصب ترانس در مرند

?کیفیت مشتری مداری شعار ماست ✅
?فقط با یک تماس مشتری دائمی ما خواهید شد
?همراه:
?واتس اپ:
?آدرس:

خدمات شرکت فنی مهندسی نما پوشش یاران:?

?ایجاد پست هوایی و زمینی

?انتقال نیرو 25KV

?نصب انواع تابلو برق

⚡️تابلو برق چیست؟

?در واقع دستگاه تابلوی برق یک محفظه است که تجهیزات برقی در آن نصب می‌شوند. از این دستگاه برای نصب تجهیزات کنترلی، قطعات و سیم بندی وسایل الکترونیک استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها انواع مختلفی دارند و متناسب با کاربردی که دارند مورد استفاده صنایع و ساختمان‌ها قرار می‌گیرند.

?خود دستگاه تابلوهای برق‌ در واقع به سه قسمت تقسیم می‌شوند: قسمت درونی که شامل تجهیزات برقی می‌شود، قسمت بیرونی که بدنه است که می‌تواند از جنس فلز و یا غیرفلز باشد و قسمت ارتباطات که شامل ارتباط سیم‌ها با یکدیگر می‌شود. نصب تابلو برق در ساختمان‌ها و اماکنی که از دستگاه‌های الکتریکی زیادی استفاده می‌شودT جهت حفظ ایمنی ضرورت دارد. این دستگاه میزان برق ورودی به دستگاه‌های الکتریکی را کنترل می‌کند و بر روی جریان برق نظارت می‌کند.

⚡️وظایف تابلو برق چیست؟

?جلوگیری از شوک الکتریکی به افراد

?محافظت از تجهیزات در مقابل باد، باران و برف

?تقسیم مساوی برق بین تجهیزات تولید و توزیع و تبدیل انرژی

?جلوگیری از نشتی جریان به دلیل وجود فیوزها و قطع‌کننده‌های مدار تأمین‌کننده انرژی‌ها الکتریکی

⚡️سیم ارت

?سیستم ارت یک سیستم افزایش ایمنی تجهیزات و موجودات زنده می‌باشد. این سیستم می‌تواند در سطح بزرگ توسط برقگیر و لوازم چاه ارت انجام شود. تجهیزاتی که برای محافظت از آنها از ارتینگ استفاده می‌شود را به سه دسته می‌توان تقسیم کرد:

?تجهیزات الکتریکی شامل دستگاه‌‌‌های الکتریکی و تابلوهای برق. تمامی‌وسایل فلزی که به نوعی به این تجهیزات به طور مستقیم و یا غیر مستقیم متصل می‌باشند.در این دسته تجهیزات در اثر برخورد سیم یا هرگونه هادی به بدنه تجهیزات، آنها برق دار می‌شوند و جان موجودات زنده در اثر تماس به خطر می‌افتد.

?تجهیزات و وسایل فلزی که در اثر برخورد صاعقه برق دار می‌شوند. این دسته تجهیزات پس از اصابت صاعقه برق دار شده و جان موجودات زنده ای که با آن برخورد دارد به خطر می‌افتد.

?تجهیزات الکتریکی که در اثر برخورذ صاعقه باعث افزایش ولتاژ در آنها می‌شود. این دسته تجهیزات مهمولا با تغییرات ناگهانی ولتاژ بالای حاصل از برخورد صاعقه تخریب می‌شوند.

به مدیریت:رضا دبیری

جابه جایی تیر و نصب براکت جهت رفع حریم
نصب تابلو تکی با کلید ۴۰آمپر
اجرای یک خط فاصله کابل خود نگه دار

 

جابه جایی و نصب تیر و ترانس و تابلو
ایجاد چاه ارت

 

نصب دو عدد براکت ۱۱۰ و رفع حریم

 

احداث پست هوایی

 

اجرای سیم کشی کانتینر

 

آبگرمکن خورشیدی

 

برق موتورخانه
چهار دیگ،چهار پمپ برگشتي

 

اجرای برق موتورخانه با لوله فولادی

 

سیم کشی ساختمان

 

تابلو برق

 

نصب و تعویض دیگ شوفاژ

 

تعویض منبع دوجداره

 

سیستم خورشیدی ویلا باغ

 

سیستم خورشیدی روشنایی

 

اجرای نورپردازی سقف آشپزخانه

 

 

 

 

برق , برق و الکتریک , تجهیزات برقی , تابلو برق , بازسازی و تعمیرات انواع تابلو برق صنعتی نما پوشش یاران , اتوماسیون صنعتی و برنامه نویسی plc , ساخت و مونتاژ انواع تابلو برق , مدار فرمان , اتوماسیون صنعتی , وظایف تابلو برق , پیمانکاری برق صنعتی در مرند , اجرای چاه ارت در مرند , نما پوشش یاران در مرند , نصب ترانس , نصب براکت تیربرق ,