Address & Contact

Our Address

لاهیجان

Telephone

پیمانکاری،جوشکاری و اسکلت فلزی فرزین در لاهیجان

✳️پیمانکاری

🔹🔸پیمانکاری ساختمان در یک تعریف ساده و مختصر به تمام فعالیت‌هایی گفته می‌شود که با حوزه ساخت و ساز یک ساختمان مسکونی، تجاری یا صنعتی در ارتباط است.

در این فعالیت، یک شرکت یا یک شخص حقیقی فرایند تهیه مصالح اولیه، حمل و نقل در بخش‌های مختلف، مراحل ساخت و اجرای کامل پروژه را طبق یک قرارداد رسمی‌و معتبر بر عهده می‌گیرد.

🔹🔸آنچه در قراردادهای پیمانکاری ساختمان اهمیت دارد، حس مسئولیت‌پذیری و تعهد به تمام مفاد قرارداد است. در قرارداد پیمانکاری، کارفرما تمام آنچه در نظر دارد را به پیمانکار می‌سپارد و از او انتظار دارد با مدیریت بودجه مالی و برنامه‌ریزی دقیق برای انجام تمام کارها بتواند پروژه را در مدت زمان مشخص شده به پایان برساند.

✳️اسکلت فلزی چیست؟

🔺اسکلت فلزی متشکل از فولاد، تیر و ستون می باشد. ستون های سازه اسکلت فلزی به دو صورت عمودی و افقی قرار گرفته اند و امروزه پیکر ساختمان های زیادی در سطح شهرهای کشور را پوشش داده اند.

🔺بنیادی ترین مصالح به کار رفته در اسکلت فلزی فولاد می باشد که در حال حاضر از پراهمیت ترین مصالح در صنایع ساخت و ساز به شمار می رود.

از حائز اهمیت ترین مزایای فولاد که موجب گردیده تا در اسکلت فلزی به کار برده شود مقاومت بالا، جوش پذیری، شکل پذیری، خم پذیری، همگن بودن و ارتجاعیت محسوب می شود.

🔺به کار بردن اسکلت فلزی در سازه ها و ساختمان ها موجب گردیده تا از وزن کمتری بهره ببرند و در برابر هرگونه ضربه، فشار و عوامل بیرونی نظیر زلزله مقاومت و استحکام بیشتری نشان دهند. پس می توان گفت سازه های دارای اسکلت فلزی دارای تعادل نسبی بیشتری می باشند.

✳️جوشکاری چیست؟

💫جوشکاری یکی از بهترین و قدیمی ترین روش های مورد استفاده در صنعت به منظور اتصال دو قطعه می باشد، فرآیند جوشکاری متناسب با نوع مواد مورد استفاده و یا محل انجام آن راهکار های مختلفی را پیش روی مهندسان و تکنسین هایی که به نوعی با جوشکاری سرو کار دارند قرار می‌دهد.

💫جوشکاری را می‌توان فرآیندی دانست که در آن دو قطعه ی فلزی و حتی غیر فلزی بوسیله ی گرم کردن محل اتصال و یا ذوب کردن مواد اتصال به یکدیگر متصل می‌شوند.

در عمل جوشکاری توجه به پارامترهای جوشکاری بسیار اهمیت دارد و اگر به این مورد توجه نشود ممکن است در نهایت محصول مناسبی تولید نشود.

به مدیریت:حسین فرزین

 

اجرای انواع راه پله

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

 

 

 

پیمانکاری و جوشکاری و ساخت سربندی و اسکلت فلزی ساختمان فرزین در لاهیجان , پیمانکاری فرزین در لاهیجان , جوشکاری فرزین در لاهیجان , ساخت سربندی فرزین در لاهیجان , اسکلت فلزی ساختمان فرزین در لاهیجان , هزینه جوشکاری در لاهیجان , پیمانکاری در لاهیجان , اسکلت فلزی در لاهیجان ,