Address & Contact

Our Address

کرج،شهرک فرهنگیان نظرآباد

Telephone

پیمانکاری زارعی

✨پیمانکاری انواع تاسیسات و پروژه های ساختمانی

🔹پیمانکاری ساختمان در یک تعریف ساده و مختصر به تمام فعالیت‌هایی گفته می‌شود که با حوزه ساخت و ساز یک ساختمان مسکونی، تجاری یا صنعتی در ارتباط است.

🔹در این فعالیت، یک شرکت یا یک شخص حقیقی فرایند تهیه مصالح اولیه، حمل و نقل در بخش‌های مختلف، مراحل ساخت و اجرای کامل پروژه را طبق یک قرارداد رسمی و معتبر بر عهده می‌گیرد. 

❇️وظایف پیمانکار ساختمان چیست؟

💠پیمانکار ساختمانی یک شخص حقیقی یا حقوقی است که تخصص کافی را در حوزه ساختمان‌سازی، محوطه سازی، نقشه‌کشی ساختمان، معماری، مصالح ساختمان‌سازی و مقاوم‌سازی ساختمان‌ها دارد.

💠پیمانکار ساختمان باید قدرت تصمیم‌گیری صحیح و سریع داشته باشد و بتواند برنامه‌ریزی دقیق را برای اجرای کامل پروژه ارائه دهد.

💠 پیمانکار ساختمان موظف است پروژه پیمانکاری ساختمان را در مدت زمان مشخص شده به پایان برساند؛ در غیر این صورت باید تمام تمهیدات و پیش‌بینی‌های لازم را برای مواقع  اضطراری و وقوع حوادث ناخواسته انجام دهد.

💠پیمانکار، فردی منضبط، خوش اخلاق، مدیر و با سابقه درخشان در حوزه تخصصی خود است.

💠یک پیمانکار ساختمان باید نگاه فنی به پروژه داشته باشد و در حین انجام پروژه نیز از خلاقیت استفاده کند.

💠یک پیمانکار ساختمان باید یک مدیر تحقیق و کارآمد باشد. او باید بتواند پروژه را دقیق و سریع پیش ببرد.

💠یک پیمانکار ساختمان وظیفه دارد تیم کاری با تجربه را برای پروژه‌های خود به کار گیرد.

💠یک پیمانکار ساختمان موظف است که تمام تلاش خود را برای اجرای پروژه‌ها صرف کند. همچنین به کارفرما متعهد می‌شود تا بهترین مصالح ساختمانی را برای او فراهم نماید.

💠پیمانکاران ساختمانی بر انواع قراردادهای پیمانکاری ساختمان مسلط هستند و می‌دانند که کدام قرارداد برای چه نوع پروژه مناسب است.

💠برای پیمانکاری ساختمان در حوزه بازسازی نیاز به پیمانکاران با تجربه‌تری دارید. یک پیمانکار با تجربه تمام موارد بازسازی ساختمان را برای شما تشریح می‌کند.

به مدیریت:زارعی

 

 

 

پیمانکار , پیمانکاری ساختمان , پیمانکاری تاسیسات و پروژه های ساختمانی در کرج , وظایف پیمانکار , ارائه انواع خدمات پیمانکاری در کرج , پیمانکاری زارعی در کرج , اجرای خدمات ساختمانی زارعی در کرج , هزینه خدمات پیمانکاری در کرج ,