Address & Contact

Our Address

تهران،رودهن

Telephone

ساخت ویلا و محوطه سازی حیدری در تهران

✨طراحی و ساخت انواع ویلا و  اجرای محوطه سازی

🔴طراحی باغ ویلا فرآیندی است که با داشتن یک سری مهارت و دانش اولیه و کافی می‌توان بنا و یا قسمتی از ویلا که قصد طراحی آن را دارید به مکانی بسیار آرام بخش شبیه به بهشت تبدیل گردد.

🔵نظر اکثر افراد این است که با استفاده از گل و گیاه و بوته‌ها و درختان متفاوت می‌توان یک منظره زیبا و حیرت انگیز خلق کرد. اما آیا به تنهایی این موضوع امکان پذیر است؟ استفاده از گل و گیاه و درختان متفاوت به تنهایی کارساز نیست.

🔴صرفاً فقط استفاده از گل و گیاه و درختان متفاوت برای به دست آوردن ویو و منظره عالی و مورد نظر ما، در طراحی ویلا کافی نیست.

🔵یکی از مهمترین مواردی که در هنگام طراحی باغ باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم و همچنین می‌تواند در زیباتر شدن و لوکس تر شدن کلی باغ نقش اساسی داشته باشد، فضای سبز و باغچه‌های موجود در حیاط ویلا می‌باشد.

🔴توجه به موضوع ترکیب رنگها و تناسبی که میان این رنگها و گیاهان مورد استفاده در طراحی باغ با مصالح و متریال به کار رفته در ساخت ویلا، نقش بسیار مهم و اساسی در طراحی ویلا باغ، و به وجود آمدن یک نمای کلی زیبا و آرامش بخش دارد.

🔵برای مثال در هنگام طراحی باغ ویلا با متریال چوبی باید گلها و گیاهانی که با منظره چوبی دارای تناسب و سنخیت هستند به کار گرفته شوند. همچنین در زمانی که بنا دارای ساختار بتنی یا فلزی هست، باید از گیاهان و درختان و یا گل‌های متناسب با متریال بنا در طراحی ویلا باغ استفاده گردد.

🔴همچنین بسیاری از افراد تمایل دارند تا در طراحی باغ خود از متریال و مواد سنتی و قدیمی‌و کلاسیک استفاده نمایند. تا در نهایت طراحی ویلا باغ آنها به سمت طراحی سنتی و نوستالژیک برود.

به مدیریت:محمد حیدری

 

 

 

 

پیمانکاری در تهران , ساخت ویلا در تهران , انواع ویلا , محوطه سازی ویلا در تهران , پیمانکاری ساختمان در تهران , پیمانکاری ساخت ویلا و محوطه سازی حیدری در  تهران , ساخت ویلا در  تهران , اجرای خدمات محوطه سازی در  تهران ,