Address & Contact

Our Address

سیار

پیمانکاری نقاشی سندبلاست سيار نوری

💥 اجرای سندبلاست سیار در همه نقاط کشور و خارج از کشور💥

🌀 سندبلاست یا ساب پاشی، یکی از انواع روش‌های ماشین‌کاری سایشی است که اغلب به منظور تمیزکاری و آماده‌سازی سطوح مورد استفاده قرار می‌گیرد. سندبلاست برای تمیزکاری سطح اکثر مواد نظیر سنگ، فلز، چوب، بتن، شیشه و حتی پارچه قابل استفاده است.

✅ ساب پاشی یا تمیزکاری پاششی چیست؟

🌀 «تمیزکاری پاششی» (Abrasive Cleaning) یا «ساب پاشی» (Abrasive Blasting)، یکی از روش‌های مورد استفاده برای تمیزکاری و آماده‌سازی سطح مواد مختلف نظیر فولاد، بتن، چوب و غیره است. در این روش، مواد ساینده (فلزی یا غیر فلزی) با سرعت بسیار زیاد (ناشی از فشار هوا یا نیروی گریز از مرکز) به سطح برخورد می‌کنند. به این ترتیب، آلودگی‌ها و مواد اضافی موجود بر روی لایه بالایی سطح از بین می‌روند. در نهایت، سطحی با پرداخت مورد نظر به دست آید.

✅ تجهیزات مورد استفاده در سندبلاست

♦️نازل سندبلاست
♦️دیگ سندبلاست
♦️کمپرسور هوا

✅ کاربرد سندبلاست

🌀 از این فرآیند برای انجام کارهایی مانند زنگ زدگی، سنگ زنی و رنگ آمیزی یا پرداخت سطوح داخلی و خارجی قطعات استفاده می شود. گاهی برای تمیز نگه داشتن قالب های صنعتی مختلف، قطعات زبر، لعاب کاری و عملیات تفلون برای بهبود کیفیت و استفاده طولانی مدت از آنها استفاده می شود. از سندبلاست برای آماده سازی سطح قطعات صنایع مختلف، تزئینات و یا آبکاری رنگ نیز استفاده می شود. از دیگر کاربردهای سندبلاست می توان به حکاکی انواع متن، طرح و نقش برجسته روی سطح شیشه، چوب، نقش برجسته، کاشی و سرامیک و سرامیک اشاره کرد که عمدتاً برای مصارف تجاری و تبلیغاتی و تزئینات تزئینی کاربرد دارد.

✅ مزایای سندبلاست

🌀 در مقایسه با سایر روش های پردازش ساینده، سندبلاست دارای مزایای زیر است:

♦️ اجرای سریع و آسان: فرآیند سندبلاست نسبتا آسان و سریع است. با این حال، نیروی کار ماهر باید برای برآوردن الزامات ایمنی و اجرای قانون استفاده شود.
♦️ نظافت سریع و راحت: علاوه بر فرآیند اجرا، محیط کار پس از سندبلاست تمیز و سریع و راحت است. این ویژگی بر کیفیت عملکرد و ایمنی محیطی تأثیر می گذارد.
♦️ کیفیت بالا: استفاده از روش های سندبلاست برای تمیز کردن انواع سطوح نتایج قابل قبولی دارد.
♦️ تجهیزات کم: سندبلاست را می توان با استفاده از کمپرسور، دیگ بخار و نازل انجام داد.
♦️ هزینه کم: در مقایسه با روش‌های سنتی، سرعت، کیفیت و تجهیزات کم، هزینه سندبلاست را کاهش می‌دهد.
♦️ کاربردهای متعدد: فناوری سندبلاست در بسیاری از زمینه ها مانند ماشین آلات، مهندسی عمران، شیمی و پلیمرها استفاده می شود.
♦️ سازگاری با محیط زیست: اکثر ساینده های سندبلاست سازگار با محیط زیست هستند و اگر بازیافت نشوند باعث آلودگی یا آسیب زیست محیطی نمی شوند.

مدیریت:بیژن نوری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سندبلاست مبل چیست , سندبلاست چوب چیست ,سندبلاست دندانپزشکی چیست , سندبلاست شیشه چیست , انواع سند بلاست , قیمت سند بلاست , سندبلاست اهن , قیمت سندبلاست آهن ,