Address & Contact

Our Address

میدان قزوین،خ قزوین،خ غفاری،پاساژ الزهرا،پلاک 59

پیچ و مهره موسوی

🔩 پیچ شش گوش، پیچ آلن، پیچ استیل، پیچ سر مته، پیچ نوک تیز، پیچ خوردویی، پیچ استاد بولت، مهره شش گوش، مهره کاسه نمد، مهره سر بسته، مهره قفلی، مهره خروسکی واشر فنری و واشر تخت و غیره…🔩

🔩 فروشگاه پیچ و مهره با مدیریت موسوی با سال ها تجربه در زمینه ساخت انواع پیچ و مهره برای صنایع گوناگون همچون ساختمان سازی، پل سازی، راهسازی، نفت، گاز، پتروشیمی، ماشین سازی و غیره… به عنوان معتبر ترین مرکز شناخته شده است🔩

🔩 فروشگاه موسوی افتخار این را دارد که در زمینه تهیه انواع پیچ و مهره ،اتصالات گالوانیزه گرم،گالوانیزه سرد با بهره گیری دانش فنی لازم مبتنی بر استانداردهای بین المللی آماده میباشد تا در تولید و تامین انواع پیچ و مهره برق،آب ،سیمان ، انتقال نیرو ،اسکلت فلزی و سوله،پل سازی،خطوط انتقال نیرو همکاری لازم را با شرکت های مرتبط با پیچ و مهره داشته باشد.محصولات این گروه مشتمل بر انواع پیچ خشکه،آلن استیل،استاد بولت،واشرآلات مهره،ساخت و تولید پیچ های خاص با متریال مطابق با استانداردهای بین المللی و با گرید های زیر میباشد :

SS304-SS316-8/8-10/9-12/9-B7-B8-B8M-2H-HV

✳️پیچ مهره های صنعتی 

🔹🔸در صنایع از پیچ و مهره ها بعنوان اتصالات اصلی صنعتی یاد می شود که در شکل های بسیار متنوع با گرید ها، سایز ها و قابلیت های مکانیکی و شیمیایی مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند.

🔹🔸پیچ و مهره های فلزی در کنار جوش های فلزی دو روش برای اتصالات قطعات، صفحات و سازه های فلزی به یکدیگر محسوب می شوند که هر یک دارای مزایا و معایب مربوط به خود می باشند اما در کل مزایای استفاده از پیچ و مهره ها در قیاس با جوش فلزات بسیار گسترده تر است.

💫پیچ آلن 

💠پیچ آلن یکی از پرکاربردترین انواع پیچ است که دارای حفره‌ای شش گوش در قسمت سر یا گل پیچ است. نکته موردتوجه در رابطه با پیچ آلن این است که برای باز و بسته کردن آن از نوعی آچار مخصوص که کلید آلن نام دارد، استفاده می‌شود و نیازی به استفاده از آچارهای معمولی و چرخاندن سر پیچ نیست؛ بنابراین برای کاربردهای تنگ بسیار مناسب است.

 

 

💫پیچ استوانه 

💠یکی دیگر از انواع پیچ، پیچ استوانه‌ای است که دارای کاربردهای زیادی در صنایع است. این پیچ که به پیچ ماشینی هم شناخته می‌شود، دارای سر استوانه‌ای شکل است. پیچ استوانه دارای بدنه رزوه شده است که این رزوه‌ها در ابعاد مختلف ریز، استاندارد و درشت موجود هستند.

💫پیچ خشکه 

💠پیچ خشکه نوعی دیگر از پیچ‌های پرکاربرد است که توسط جهان پیج صنعت عرضه می‌شود. پیچ خشکه همان پیچ فولادی است که در صنعت پیچ و مهره تحت عنوان پیچ خشکه شناخته می‌شود. این پیچ در گریدهای مختلف استحکامی ساخته می‌شود.

💫پیچ خودکار 

💠پیچ خودکار به دسته‌ای از پیچ‌ها گفته می‌شود که به پیش حفاری نیازی ندارند و مستقیما وارد سطح اتصال می‌شوند. پیچ‌های خودکار شامل دو دسته پیچ‌های نوک تیز و پیچ‌های سرمته‌ای می‌شوند.

💠در پیچ‌های نوک تیز، تیز بودن سر آن موجب می‌شود به راحتی و بدون نیاز به سوراخ اولیه در محل اتصال وارد شود. این نوع پیچ به‌طور عمده در کاربردهای چوبی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیریت : موسوی

02155430272
02155430269
09194871875

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تهیه و پخش پیچ و مهره ه در تهران , پخش پیچ و مهره های صنعتی در تهران , تهیه پیچ و مهره های صنعتی در تهران ,