Address & Contact

Our Address

شاهرود،میدان کارگر،روبروی اداره پست

Telephone

چادردوزی و فروش انواع ملزومات سفر

◾️ تولید انواع چادر های برزنتی،کامیون،سواری بازویی،کالسکه ای،مغازه کف پوش استخرهای کشاورزی ، امروزه چادرهای مسافرتی با ساختار، ظاهر و کاربردهای متنوعی تولید می‌شوند و بسته به سفر تفریحی، طبیعت‌گردی یا کوهنوردی، گزینه‌های متعددی برای خرید پیش روی شما قرار دارد.

✳️ انواع مدل‌های چادر مسافرتی

◾️ چادرهای مسافرتی بسته به نوع نصب، به مدل‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند که از آن جمله می‌توان به چادر مسافرتی عصایی، اتوماتیک و فنری اشاره کرد.

✳️ معرفی برخی از پارچه های برزنتی

◾️ امروزه، تنوع انواع پارچه های برزنتی، با توجه به نوع کاربری و تقاضا و خواست مخاطبان و مشتریان، و همچنین ترقی دانش در حوزه های متفاوت بسیار زیاد، شده است. برزنت دارای انواع مختلف با ویژگی های متنوع می باشد.

◾️ انواع چادر برزنتی پارچه های برزنت شمعی، برزنت کانتینری و پارچه های برزنت نسوز و ضد آب

✳️ پارچه برزنتی کامیون

◾️ از پارچه های مستحکم و ضد آب می باشد، تا در برابر شرایط جوی متفاوت دوام و کارایی بالایی داشته باشد. امروزه حمل و نقل انواع بارها در بین شهر های مختلف توسط انواع ماشین های سنگین مانند کامیون، تریلی و خاور انجام می شود. بستهبه نوع بار و کالایجابه جا شده نیاز است تا کانکس ماشین سنگین سرپوشیده باشد.

◾️ برخی از کالا ها مانند مواد غذایی و دارویی نیازبه محافظت در برابر شرایط جوی نامناسب و تابش مستقیم نور را در حال انتقال دارند. این امر لزوم استفاده از پارچه برزنتی کامیون را مطرح کرده است. از ویژگی های پارچه برزنتی کامیون می توان به ضد آب و ضد آفتاب بودن این پارچه ها، همراه با استحکام و ضخامتشان نیز نام برد.

✳️ چادر کالسکه ای و آشنایی با آن

◾️ چادر کالسکه ای پرکاربردترین و مقرون به صرفه ترین نوع سایبان مغازه تولید شده در ایران سایبان میباشد. سایبان کالسکهای حالت ربع دایره ای و کلاسیک دارد و جهت استفاده به عنوان سایبان مغازه در رنگهای مختلف و دلخواه مشتریان با چاپ طرح ارایه میشود در اوایل قرن نوزدهم نیز از سایبان کالسکهای با پارچه های کرباس پنبه ای استفاده میشد.

◾️ ساییان کالسکهای ایران سایبان در بازار به نام های دیگری نیز مشهور بوده از جمله چادر کالسکهای سایبان ،کروک سایبان چتری سایبان کروی و…. میباشد.

✳️ ملزومات سفر

◾️◾️بهتر است بدانید که در تمامی انواع سفرهای طبیعت‌گردی لوازمی همچون چادر مسافرتی، زیرانداز، وسایل پخت و پز، چراغ قوه، وسایل بهداشتی، کیسه زباله، مواد غذایی اولیه به همراه اجاق گاز مسافرتی، فندک و لوازم موقعیت‌یابی مشترک هستند.

مدیریت: حمیدرضا افتخاریان

چادردوزی و فروش انواع ملزومات سفر پاسارگاددرشاهرود , چادر مسافرتی , زیرانداز , وسایل پخت و پز , تولید انواع چادر های برزنتی , کامیون , سواری بازویی , کالسکه ای , مغازه کف پوش استخرهای کشاورزی ,