چاپ و جعبه سازی فرشته بهار

 

?از اینکه به ما اعتماد دارید سپاسگزاریم?

به مدیریت:برادران محمودی

شماره های تماس:
۰۹۰۲۶۲۲۲۴۴۲
۰۹۱۲۲۴۰۴۰۳۵
۰۲۱۵۵۰۶۵۲۱۶
۰۲۱۵۵۰۹۱۰۸۸

 

 

مشاوره تخصصی رایگان چاپ افست و طلاکوب

✅تولید انواع جعبه های مقوایی

✅تولید جعبه های شیرینی، شکلات و زیرکیکی

✅دارای پروانه بهداشت از سازمان غذا و دارو و استاندارد ملی ایران

✅لترپرس و دایکات ، سلفون کشی مات و براق، طلاکوب و نقره کوب

✅یووی سیلندری و موضعی

✅درفرایند جعبه سازی ، مقوا به عنوان یکی از شناخته شده ترین مواد اولیه تولید جعبه است و به سبب ارزان بودن و قابلیت های متنوع گرافیکی و چاپ، سلیقه قشر وسیعی از تولیدکنندگان کشور را تامین می کند.

✅مقوا و کارتن که هر دو جزو خانواده سلولزی ها محسوب می شوند، مواد خام پایه ای کارتن سازی و جعبه سازی می باشند. جعبه مقوایی به لحاظ چاپ پذیری قابلیت خوبی در نمایش انواع رنگها دارد و این وجه تمایز جعبه مقوایی و کارتن کاملا مشهود و قابل توجه است.

✅ضمن عرض خوش آمد گویی خدمت شما بازدید کننده گرامی:

چاپ و جعبه سازی فرشته بهار با بیش از ۶۰ سال سابقه و با بهره گیری از حرفه ای ترین کادر و نیروی کار متخصص و مجرب، جهت ساخت جعبه های مقوایی شیرینی، شکلات، فینگرفود و زیرکیکی دارای پروانه بهداشت از سازمان غذا و دارو و استاندارد ملی ایران باحفظ رضایت مندی مشتریان پیشین و جذب مشتریان جدید توانسته است در این عرصه به عنوان مجموعه ای نام آشنا شناخته شود.

در این مجموعه خدماتی نظیر چاپ افست،طلاکوب، لترپرس، سلفون کشی واتربیس و حرارتی، امباس انجام می گیرد‌.

با توجه به اهمیت بسته بندی محصول و فروش بیشتر در بازار امروز مشاورین کار آزموده این موسسه آماده ارائه مشاوره رایگان جهت انتخاب بهترین و مقرون به صرفه ترین بسته بندی محصول شما عزیزان می باشند.ما بر آنیم که علاوه بر تولید جعبه های متداول در بازار، اقدام به ابداعات بی بدیل در زمینه بسته بندی جعبه های صادراتی و مطابق با به روز ترین مدل ها را داشته باشیم.

 

مراحل آماده سازی جعبه های فرشته بهار?

 

 

 

 

 

 

طلاکوبی جعبه تهران , نقره کوبی جعبه تهران , جعبه شیرینی تهران , جعبه شکلات تهران , جعبه زیرکیکی تهران , یووی سیلندری و موضعی تهران , چاپ و جعبه سازی فرشته بهار در تهران ,  جعبه سازی در تهران ,  انواع خدمات چاپی روی جعبه , تولید انواع جعبه مقوایی ,