Address & Contact

Our Address

تهران

Telephone
Soc. Networks

طراحی و چاپ انواع پارچه و کاغذ سابلیمیشن نوذری

🔹چاپ سابلیمیشن روشی برای چاپ روی اجسام و مواد مختلف است که در آن از جوهر های حساس به حرارت استفاده می شود. این جوهر ها تحت تاثیر گرما به گاز تبدیل شده و با یک سطح که 100 درصد از پلی استر می باشد ترکیب می شود. و پس از سرد شدن رنگ ثابت می‌شود.

🔹از آنجایی که جوهر سابلیمیشن به بخشی از مواد پارچه تبدیل می شود. حتی بعد از شستشوی متعدد نیز تصاویر روی پارچه یا هر سطحی که چاپ روی آن انجام شده است. پاک نمی شود. به شرط آن که کاملا از مواد پلی استر باشد.

🔹به وسیله چاپ سابلیمیشن روی لباس، صندلی، اسنوبُرد، پارچه، ظروف، محصولات تبلیغاتی و خیلی چیزهای دیگر میتوان طرح های دیجیتالی چاپ کرد.

✳️کاربرد های چاپ سابلیمیشن چیست ؟

🔹اشیا و محصولات بسیار زیادی هستند که می‌توانید بر روی آن ها به روش سابلیمیشن چاپ کنید. پایین لیستی از موادی که سابلیمیشن بر روی آن ها انجام می‌شود آمده است.

🔰مواد فراوری شده با پلیمر ها:

🔹محصولات و بسیار متنوعی هستند که میتوان بر روی آنها از چاپ سابلیمیشن استفاده گرد. فقط محدود به پارچه نیستید. مواد جدیدی که با پلیمر فراوری شده اند، مواد کاربردی که شامل آلومینیوم، برنج، شیشه، پشم شیشه، اکریلیک، پلاستیک و ورقه های فیبری هستند. و در کل تمام وسایلی که از مواد نام برده ساخته شده اند.

1- اشیاء یا محصولات سفت و سخت:

🔹محصولات سفت و سخت، از جمله پدهای موس، جاکلیدی ها، قاب های موبایل، ظروف حیوانات خانگی، صفحات کلید برق و غیره، که بصورت گسترده در دسترس هستند. این مواد به راحتی تصعید شدنی هستند.

2 – تابلو اعلانات:

🔹فرایند سابلیمیشن برای زمانی که وقت شما محدود است، سریع و مناسب است. تابلو های اعلانات و راهنماها در نمایشگاه های موقتی با تعداد محدود مواردی هستند که سابلیمیشن در آن ها کاربرد دارد.

3 – پارچه ها:

🔹از بین انواع پارچه، پارچه های 100 درصد پلی استر انتخاب کنید. که دو نوع هستند:

🔹جنس الیاف بافته شده برای پایه محکم و سفت بَنِر ها، برای استفاده در بنرهای محوطه خارجی، تابلو اعلانات محوطه خارجی، روکش اثاثیه و…
🔹جنس کشباف که طبیعی تر و لَخت هستند برای استفاده در لباس ها، پرچم ها و بنرهای محیط داخلی، پرده های عکاسی و رومیزی ها.

4 – لباس های ورزشی و لباس های رسمی:

🔹چاپ بر روی همه چیز از تیشرت ها و پیراهن ورزشی گرفته تا کیف های دستی و کلاه ها، ممکن شده است. محبوبیت رو به رشد ورزش و لباس های مرسوم، هرروز موقعیت های جدیدی برای سابلیمیشن را ایجاد میکند.

5 – چاپ عکس:

🔹سابلیمیشن برای ارائه عکس ها و تصاویر برای بازارهای متنوع و گسترده، از کادوهای شخصی مثل آهنربا، قاب عکس های دیواری و لباس های عکس دار گرفته تا پرده های عکس دار، کاملا مناسب است.

6 – کاشی های سرامیکی:

🔹طراح های داخلی و دکوراتورها با استفاده از این روش می‌توانند برای آشپزخانه ها، حمام ها، لابی ها، موزه ها، رستوران ها و دفاتر، کاشی های سرامیکی سفارشی درست کنند.

 مدیریت :ابوالفضل نوذری

چاپ سابلیمیشن در خانه , چاپ سابلیمیشن پارچه , چاپ سابلیمیشن قیمت  , خرید دستگاه چاپ سابلیمیشن