چراغ حیاطی و پارکی نگین مهر

? صنایع روشنایی نگین مهر فعالیت خود را در زمینه طراحی و ساخت انواع چراغ های روشنایی در استان یزد آغاز نمود. محصولات این شرکت با کاربردهای تجاری، اداری، صنعتی و مسکونی تولید و به بازار عرضه می شوند.

? صنایع روشنایی نگین مهر با ایجاد واحد های تحقیق و توسعه، طراحی حرفه ای محصولات، مهندسی روشنایی و با بکارگیری ماشین آلات مدرن و روز دنیا در سیستم های تولیدی و همچنین با کمک متخصصین مجرب و کارآزموده توانسته گام های بلند و استواری در راستای ایجاد تنوع چشمگیر محصولات و ارتقاء سطح کیفی آنها بردارد.

? تجهیز تمامی محصولات با مرغوب ترین مواد اولیه داخلی و خارجی، امکان ساخت محصولات به صورت کاملا سفارشی، کنترل کیفیت مرحله به مرحله تولید محصولات و کنترل نهایی صد در صد آنها در راستای ارایه محصولاتی با کیفیت و ماندگار در جهت حمایت همه جانبه از مصرف کنندگان در طول سال ها، نامی نیک و پر افتخار را برای صنایع روشنایی نگین مهر به ارمغان آورده است.

? صنایع روشنایی نگین مهر عملکرد صحیح چراغهای خود را طبق شرایط ضمانت نامه، به مدت مشخصی ضمانت نموده و خدمات پس از فروش ارایه می نماید

مدیریت:آقای غلامی

لوستر کریستالی , لوستر برنزی , خرید اینترنتی لوستر ارزان , قیمت لوستر مدرن , قیمت لوستر سقفی , لوستر چوبی , قیمت لوستر مدرن پذیرایی , لوستر کلاسیک ,