چسب پروتز موآ 

? عرضه انواع چسب تیپ ، رولی ، چسب قطره ای ، چسب مایع

? امکان عودت محصول در صورت عدم رضایت

? ارسال به سراسر کشور

? فروش حضوری در گیلان

? درجه یک و اصل

? ضد خارش و ضد حساسیت

? مناسب برای همه نوع پوست

 

 

 

مدیریت : آقای وحید کاظمی پور  ۰۹۳۹۱۹۹۱۵۳۹

  • لطفا برای مشاوره و ثبت سفارش با این شماره تماس بگیرید

۱۶۰۰۰۰تومان

۱۶۰۰۰۰تومان

 

 

۱۶۰۰۰۰تومان

ریموور چرب
اثر بخشی سریع
۱۲۰میل

۹۰۰۰۰تومان

 

60000تومان۶۰۰۰۰تومان

۱۱۰۰۰۰تومان

۵۰۰۰۰تومان

۱۵۰۰۰۰تومان

۱۰۰۰۰۰تومان

۲۰۰۰۰۰تومان

۱۸۰۰۰۰تومان

 

۱۶۰۰۰۰تومان

 

? چرا باید از چسب پروتز مو استفاده کنید

? برخی از کلاه‌گیس‌های قدیمی‌تر با کلیپس‌هایی روی حاشیه مو‌ها فیکس می‌شدند. احتمال باز شدن این کلیپس‌ها در بسیاری موارد وجود داشت. همین طور وجود کلیپس‌های وصل شونده به ریشه‌موهای پیرامون قسمت طاس، می‌توانست به آسیب بیشتر به این مو‌ها بیانجامد.

? یکی از مهم‌ترین عوامل آسیب زننده به موها در همه افراد کشش دائمی به خصوص در قسمت ریشه مو است. عملا شما با استفاده از کلاه گیس‌های کلیپسی قدیمی به طاسی سر خود دامن می‌زدید. یکی دیگر از نواقص این روش وصل کرده کلاگیس به سر، این بود که تقریبا نمی‌شد با آن خوابید و باید صبح به صبح آن را روی سر خود دوباره کار می گذاشتید و همین سبب می‌شود وقت شما تلف شو؛ کلاه گیس روی سر شما درست نایستد و عمر کلاگیس هم با هر باز و بسته کردن آن کمتر شود.

? یکی از تفاوت‌های اصلی پروتز مو با کلاه گیس‌های قدیمی در این است که برای قراردادن بیس بسیار ظریف و ناپیدای پروتز روی سر بهترین راه استفاده از چسب پروتز مو است.

? شما با تمام انواع چسب‌های پروتز موآ می‌توانید تمام فعالیت‌های روزانه خود را انجام دهید. به سر کار بروید؛ حمام و یا استخر بروید؛ مو‌های خود را هر مدلی که می‌خواهید شانه کنید و شب‌ها هرجایی که دوست دارید بخواهید. البته این موضوع بسیار مهم است که چسب پروتز شما از انواع اصلی و اورجینال باشد.

 

 

 خرید چسب پروتز مو , چسب پروتز مو , چسب پروتز , چسب پروتز موآ , موآ ,