دیوار سبز در بابل مازندران مجری تخصصی روف گاردن 09112102910

🔺گروه طراحی چمن نوین طراح و مجری پروژه های لوکس ساختمانی وطراحی فضای سبز ، اجرای نورپردازی و مجری تخصصی روف گاردن
🔺بزرگترین مرکز تخصصی چمن در شمال کشور
🔺 بزرگترین مرکز پخش گرین وال مصنوعی و طبیعی درشمال کشور

مدیریت:مهندس شکرپور

شماره تماس:
09112102910
09120767011

chaman_novin
شعبه 1 : 
بابلسر روبروی پمپ بنزین دریاکنار
شعبه 2 : 
بابل خیابان طالقانی ، پاسداران 22 ، نبش خرم 3 دفتر چمن نوین
✳️چمن مصنوعی چیست؟  

💥چمن مصنوعی سطحی از الیاف مصنوعی ، ساخته دست انسان می باشد که به صورت چمن طبیعی ساخته شده است. این محصول مزایای بسیای به نسبت چمن طبیعی دارد و از جمله اینکه نیازی به آبیاری، کاشت، آفت کش ها، چمن زنی نداشته و فقط هزینه اولیه خرید و نصب را در ابتدا دارد.

💥ولیکن طول عمر و دوام آن به نسبت چمن طبیعی بیشتر است و ۵ تا ۱۰ سال عمر خواهد کرد و برای نگهداری از آن هزینه ای صرف نخواهد شد. چمن مصنوعی به نسبت میزان استفاده و میزان تردد و شرایط محیطی عمر خواهد کرد.

✳️مقاومت چمن مصنوعی 

🔹🔸چمن مصنوعی در مقابل گرما و سرما، اشعه uv مقاومت داشته و این موارد شامل گارانتی نیز می باشد. علاوه بر این چمن مصنوعی دارای انعطاف پذیری بوده و الیاف به کار رفته در آن بهداشتی است.

🔹🔸 چمن مصنوعی در برابرچنگ زدن حیوانات خانگی نیز مقاومت داشته ولی دوام چمن پایین خواهد آمد. از جمله ویژگی های چمن مصنوعی خوداطفا بودن آن است و چمن با افتادن ذغال روی آن آتش نخواهد گرفت ولی آسیب میبیند.

✳️آیا چمن مصنوعی قابل شستشو است؟

🌀بله الیاف و جنس نخ چمن از نوع پلی اتیلن میباشد که قابل استفاده در فضای باز بوده و با قرار گرفتن در معرض بارش باران آسیب نخواهد دید.

🌀و از مزیت های چمن مصنوعی قابل شستشو بودن این محصول است و هنگامی که چمن مصنوعی کثیف و تیره شود میتوان با مواد شوینده ضعیف و آب آن را شستشو داد و به دلیل وجود سوراخ هایی روی کفی چمن که منجر به عبور آب شده نگرانی از بابت جمع شدن آب نخواهید داشت چون آب از طریق این سوراخ ها طبق شیب بندی عبور کرده و به راه آب میرود.

🌀برای نظافت چمن مصنوعی میتوان زباله های درشت را برداشته و از جارو برقی برای نظافت آن استفاده کنید و این کار باید هر چند وقت یکبار انجام شده تا سوراخ های عبور آب روی بکینگ مسدود نشود.

✳️کاربرد چمن مصنوعی تزیینی 

🌟این محصول با تنوع بالا و ظاهر زیبا در منازل، تالار، باغ، ویلا، دور استخر، حیاط، روف، تراس، روی پله، جلوی مغازه، روی دیوار، سالن های ورزشی، مدارس، مهد کودک استفاده می شود.

🌟همچنین در محیط داخلی روی میز غذا خوری، داخل اتاق ها و پذیرایی، اتاق کودک، زیر حیوانات خانگی، سفره هفت سین، همچنین داخل ویترین مغازه ها، پت شاپ ها، تزیین قسمتی از فروشگاهها و … کاربرد دارد.

🌟یکی دیگر از کاربردهای چمن دکوراتیو استفاده از آن بین موزاییک و واش بتن بوده که با نصب روی این شیارها جلوه ای بی نظیر به محوطه خواهد داد.

🌟این موارد برخی از کاربرد های چمن مصنوعی تزیینی هستند که موجب زیباسازی محیط شده و با تنوع بالا مطابق هر سلیقه ای تولید وعرضه می شود.

✳️دیوار سبز چیست؟

💠دیوار سبز یا باغ عمودی دیواری است که تمام یا بخشی از آن دارای پوشش گیاهی طبیعی و زنده و به طور معمول نیازمند سیستم آبرسانی داخلی برای آبیاری مداوم می باشد تا گیاهان زنده و زیبا به نظر برسند. روش های مختلفی برای پیاده سازی این دیوارها وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.

✳️مزایای دیوار سبز 

🔺تصفیه هوا از طریق تولید اکسیژن، حس سرسبزی و طراوت، افزایش رطوبت در محیط‌های خشک، کاهش و تعدیل دما، ایجاد فضای مطبوع زیبایی بصری و چشم نوازی

✳️دیوار خز‌ه‌ای (ماس وال) چیست؟

⚡️دیوار خزه ای یا همان ماس وال (moss wall) از خزه و گیاهان تثبیت شده ایجاد شده که کاملاً بدون نیاز به نگهداری و مراقبت است. خزه و گیاهان تثبیت شده در واقع همان خزه و گیاهان موجود در طبیعت هستند که طی فرآیندی خاص و فرموله شده ظاهر آنها تا سال ها حفظ می ماند.

⚡️شرایط نگهداری و مراقبت از این خزه و گیاهان از روز یکم تا چندین سال یکسان خواهد بود. و مقداری این نگهداری واقعا صفر است. یعنی شما برای زنده نگه داشتن آنها نیازی به نور، آبیاری، خاک، هرس و …. نخواهید داشت.

 

 

 

 

دیوار سبز

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

دیوار خزه ای

 

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

طراحی فضای سبز

 

 

چمن مصنوعی , چمن مصنوعی برای بالکن کوچک , چمن مصنوعی دیواری , قیمت هر متر مربع چمن مصنوعی فوتبال ,