Address & Contact

Our Address

مازندران، قائمشهر، جاده کیا کلا ، کلاگر محله، روبروی دفتر شورای اسلامی

خدمات رنگ کوره ای استاتیک و پودری نورالهی در قائمشهر مازندران

09112232462

09117264400

✳️فواید چهارچوب درب فلزی 

🔹🔸فواید چهارچوب درب فلزی نسبت به چهارچوب چوبی عبارت است از نصب راحت و بی دردسر و آسان، بالا بودن میزان دوام، مقاومت در برابر حریق و استحکام در مقابل ضربه، رنگ آمیزی سریعتر، هزینه مناسب تر نسبت به چهارچوب های چوبی و مقاوم در برابر خوردگی و حشرات موذی. و از معایب چهارچوب های فلزی می توان به مقاومت کم در برابر رطوبت اشاره کرد.

🔹🔸یکی از انواع پرطرفدار چهارچوب درب، چهارچوب فلزی ساده می باشد که همان طور که از اسمش پیداست به ساده ترین شکل ممکن طراحی شده و معمولا در مدل های قدیمی در استفاده می شود و از امنیت و مقاومت چندانی برخوردار نمی باشد.

✳️چهارچوب فرانسوی 

🌀پروفیل چهار چوب فرانسوی از پرکاربرد ترین تولیدات فولادی شرکت صدرا پروفیل کاوه به حساب می آید. پروفیل از لحاظ لغوی به معنی مقطع ثابت در طول متغیر می باشد. پروفیل چهارچوب فرانسوی از جمله پروفیل های باز می باشد که با به کارگیری نورد سرد ساخته می شود. این نوع پروفیل از ضخامت 2 تا 5/2 میلی متر برخوردار می باشد و طول آن در حدود 6 متر است.

✳️کاربرد چهارچوب فلزی فرانسوی 

💥چهارچوب فلزی فرانسوی برای درب های ورودی ساختمان و درب های اتاق ها مناسب بوده و در این موارد بیشتر استفاده می شود. در واقع چهارچوب فلزی فرانسوی برای اتاق خواب با ورودی 95 تا 85 سانتی متر و ورودی سرویس از 70 تا 80 سانتی متر بسیار مناسب است.

✳️چهارچوب مکزیکی 

⚡️پروفیل چهارچوب مکزیکی به اسم چهارچوب های قاشقی نیز شناخته می شوند. چهارچوب در مکزیکی قابلیت ساخت در سایز های مختلف در مرحله خم کاری ورق را بنا به خواست مشتری دارند.

⚡️ حال آنکه چهارچوب های آماده و تولید شده در اکثر کارخانه ها تنها در دو سایز 4 و 5/3 موجود می باشند. طول شاخه های تولید شده چه از نوع فرانسوی و چه از نوع مکزیکی در کارخانه ها 6/6 متر می باشد. وزن هر شاخه بستگی به ضخامت ورق دارد.

✳️انواع پروفیل چهارچوب مکزیکی 

💠چهارچوب در مکزیکی دارای دو مدل می باشد. با توجه به جهت انحنای خم آن در دو نوع بیرون و درون تولید می شود. از این چهارچوب ها در صنعت جهت ساخت درب های ضد سرقت استفاده می شود.کاربرد چهارچوب مکزیکی فلزی

💠کاربرد چهارچوب مکزیکی فلزی در ساختمان ها علاوه بر استفاده برای در ورودی، به عنوان فرم پنجره های pvc نیز استفاده می شود. این نوع چهارچوب همچنین برای قاب پنجره های فلزی و به عنوان چهارچوب برای درب های چوبی نیز کاربرد دارد.

✳️تفاوت چهارچوب فرانسوی و مکزیکی 

🔺وجه تمایز این چهارچوب ها در شکل و طراحی سطح مقطع قوطی فلزی هر یک از آنها می باشد. در واقع تفاوت آن ها در عرض و همچنین ارتفاع خم های آن ها می باشد. چهارچوب در مکزیکی به خاطر داشتن خم بیشتر، وزن هر شاخه آن حدود 15% از چهارچوب های در فرانسوی بیشتر خواهد بود.

🔺وزن هر چهارچوب فرانسوی به طول 6 متر و 60 سانت با ضخامت 2 میلی متر، برابر با 24 تا 25 کیلو گرم می باشد. این در حالی است که وزن هر چهارچوب مکزیکی به طول 6 متر و 60 سانت برابر با 28 تا 29 کیلوگرم خواهد بود.

🔺در زمان ساخت ساختمان از ورودی گرفته تا واحد ها و همچنین برای فضاهای درون و اتاق ‌های هر واحد درب‌ های مختلفی به کار گرفته می شوند. واضح است که این درها به خصوص درب ورودی باید دارای استحکام لازم برای ممانعت از ورود سارقان باشد.

🔺چهارچوب درب یکی از اجزای مهم درب ها محسوب می شود که از جنس فولاد و آهن تولید می‌شود. چنانچه چهارچوب از ضخامت و استحکام لازم برخوردار باشد، سارقان نمی‌توانند از آن عبور کنند.

✳️رنگ کوره ای چیست؟

🔺رنگ کوره ای در صنعت به صورت پوشش های پودری و یا گاها به صورت مایع تولید می شود که پوشش الکترواستاتیک نام رسمی طیف گسترده ای از این محصولات است.این نوع پوشش مقاوم در برابر حرارت فلز، در نگاه اول هیچ تفاوتی با ترکیب معمول رنگ و یا لاک ندارد.

✳️رنگ پودری چیست؟ 

💎پوشش‌های پودری مرکب از پیگمنت‌، رزین، فیلر و مواد افزودنی هستند. که ابتدا این مواد را در اکسترودر به‌صورت مذاب درمی‌آورند. تا با هم مخلوط شوند که اصطلاحاً به این فرآیند «اکسترود شدن» می‌گویند.

💎سپس ماده مذاب سرد شده را طی فرآیندی دومرحله‌ای آسیاب می‌کنند.تا به ذراتی بین بیست تا هشتاد میکرون تبدیل شود. و سپس پودر به‌دست آمده را از الک عبور می‌دهند و بسته‌بندی می‌نمایند.

✳️رنگ های الکترواستاتیک 

🌟رنگھای پودری الکترواستاتیک ذرات جامد با اندازه ی بسیار کوچکی ھستند که ھمانطور که از نام آنھا مشخص است، دارای بار مغناطیسی میباشند. این پودر ھا با تفنگ ھای مخصوصی بر روی سطح مورد نظر پاشش می شوند.

🌟و به دلیل بار مغناطیسی داشتن شان، بصورت یکپارچه و یکدست بر روی سطوح می نشینند. سپس سطوح پوشیده شده توسط این رنگ ھا برای پخت شدن رنگ در کوره ھای حرارتی، در دمای بین ١٨٠ تا ٢٢٠ درجه عمل آوری می شوند.

به مدیریت:آقای نورالهی

 

چهارچوب فلزی

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

درب فلزی

 

 

تولید چهارچوب فلزی فرانسوی و مکزیکی کارگاه نوراللهی در قائمشهر مازندران , کارگاه نوراللهی در قائمشهر , تولید چهارچوب فلزی فرانسوی در قائم شهر , تولید چهارچوب فلزی مکزیکی در قائم شهر , کارگاه تولید چهارچوب فلزی , قیمت چهارچوب فلزی , بهترین تولیدی چهارچوب فلزی در قائم شهر ,  هزینه ساخت چهارچوب فرانسوی , هزینه ساخت چهارچوب مکزیکی , خدمات رنگ کوره ای در قائم شهر , خدمات رنگ پودری در قائم شهر , خدمات رنگ الکترواستاتیک در قائم , شهر رنگ پودری نوراللهی,