تولید و فروش انواع قالب بتن و جک تقی زاده در تبریز

شرکت خدمات قالب بتنی تقی زاده یکی ازبا تجربه ترین و با سابقه ی کاری بالا
به عنوان یکی از بهترین و با کیفیت ترین ارائه دهندگان انواع لوازم ساختمان سازی از جمله:

داربست✅

قالب های بتنی فلزی✅

جک سقفی فلزی✅

شمع فلزی✅

فروش بتونیز✅

فروش انواع تخت ایرانی و روسی✅

فروش چوب چندلایی روسی ضدآب✅

 می باشد که سالهاست به دلیل ارائه محصولات با کیفیت و مطابق با علم روز دنیا مورد رضایت مشتریان عزیز بوده و این شرکت همچنین انواع لوازم ساختمانی را با قیمت های بسیار مناسب در انواع نو و دست دوم به مشتریان خود ارائه می دهد .

?فروش انواع تخته ایرانی و روسی

?فروش قالب بتن فلزی ، شمع فلزی ، جک فلزی

?چوب چند لایی روسی ضد آب 

?فروش بتونیر

?لوله بتنی

✳️برای تهیه تخته چند لایی ضد آب ابتدا ابتدا باید چوب را به لایه های نازک برش داد . سپس این لایه ها را با چسب به هم چسبانده و با فشردن تخته چند لایی و سه لایی درست می کنند . از تخته چند لایی ضد آب در صنعت استفاده های بسیاری می شود .

?مزایای تخته چند لایی ضدآب :

?افزایش پایداری و مقاومت مکانیکی و فیزیکی
?مقاومت بالا در برابر آب و رطوبت
?عایق صوت و حرارت
?قابلیت تغییر شکل و خم کاری

?کاربرد تخته چندلایی ضد آب :

?تخته چندلایی ضد آب دارای کاربرد بسیاری می باشد . واگن سازی ، مبلمان ، دکوراسیون ، قایق سازی ، هواپیما سازی ، ساخت خانه ها و …می توان از تخته چندلایی ضد آب استفاده نمود .

 

به مدیریت : آقای کریم تقی زاده

 

?چوب روسی چیست؟

امروزه می‌توان چوب را از جمله فرآورده‌های پرمصرف در صنعت تلقی کرد که به تمامی کشورها صادر یا وارد می‌شود. در هر کشوری با توجه به اقلیم متفاوت و نوع درختان آن منطقه، نوع خاصی از چوب بیشتر موجود است که با توجه به میزان مصرف آن در صنایع مختلف به کشورهای دیگر صادر می‌شود.

چوب‌های وارداتی روسی انواع مختلفی از جمله نراد، راش، کاج، بلوط، نوئل و … داشته و اغلب به رنگ سفید یا کرم مایل به قهوه‌ای یا قرمز هستند. این چوب‌ها که از گونه‌های مختلف درختان نرم یا سخت گرفته می‌شود در فواصلی از سال که در روسیه هوا مناسب است برش خورده و در قطعات مشخصی به شکل الوار، خشکن یا غیر خشکن، گرده و به صورت بندیل به کشورهای دیگر صادر می‌شود.

?کاربرد چوب روسی

• پالت سازی و زیر سازی سقف?
• کف پوش و دیوار پوش?
• کاغذسازی و الیاف سازی?
• انواع قرنیز، زهوار و نبشی?
• ساختمان سازی و نرده کشی?
• دیوارهای کاذب و قالب بندی?
• کمد و کابینت سازی?
• قایق سازی?
• نمای چوبی و ترموود?
• ساخت درب، پنجره و آلاچیق چوبی?

??????????????

 

?(قالب بتن)

یکی از پر کاربردترین و رایج ترین متریال مصنوعی در ساخت و ساز سازه ها و ساختمان ها بتن می باشد . که از دیر باز تا کنون جهت ساخت و اتصالات بناها مورد استفاده قرار می گرفته است.

?قالب‌بندی

برای احداث یک سازه بتن آرمه، باید بتن خمیری در قالبهایی ریخته شود تا پس از پر کردن تمام حجم قالبها و سفت شدن، به شکل لازم در آید. از مهمترین گامها در احداث سازه‌های بتنی، انجام قالب‌بندی است. به همین دلیل باید مجری و پیمانکار سازه‌های بتنی کاملا در جریان امور مربوط به قالب‌بندی، از وسایل گرفته تا مشخصات و رواداریهای ابعاد و روشهای اجرایی قرار داشته باشند.
پس از استقرار قالبها در محل مربوطه باید از آنها کاملاً بازدید نموده و درزهایی که احتمالا باعث بیرون زدن شیره بتن خواهند شد، گرفته شوند.
پایداری از مهمترین خصوصیاتی است که باید در قالب‌بندی رعایت شود. کافی نبودن مهاربندی پایه‌ها و یا مهاربندی افقی سکوها، عدم تنظیم تعادل افقی بتن‌ریزی که منجر به پر شدن یک قسمت از قالب، و خالی ماندن قسمت دیگر می‌شود، کف نامناسب در زیر قالب شالوده و یا زیر پایه‌ها، عدم حضور کارگران ماهر، خوب نبستن قطعات قالب به یکدیگر، در نظر نگرفتن بارهای زنده و مرده وارده به قالبها و لغزش لایه خاک مجاور قالب و غیره می‌توانند باعث خرابی قالبها کردند.

 

 

?بتونیر

بتونیرها یا میکسرهای بتنی دستگاه‌هایی هستند که قادر به آماده‌سازی مخلوط‌های بتونی با مقاومت متفاوت و دقت و سرعت بالا هستند.
برخی از بتونیرها حتی قادر به پخش مستقیم مخلوط بتن نیز هستند. برای موثر بودن، بتن باید به خوبی و به سرعت مخلوط شود، که انجام آن با به شیوه دستی بسیار دشوار است. میکسر بتنی برای انواع پروژه‌های مسکونی گرفته تا پروژه‌های بزرگ تجاری، وسیله‌ای ضروری است.

بتونیر دستگاهی است که به مخلوط کردن مصالح تشکیل‌دهنده کمک کرده و خمیر بتونی را در شرایط کارآمد قرار می‌دهند. به عبارت دیگر، دستگاه مورد استفاده برای مخلوط کردن بتن به عنوان میکسر بتن مکانیکی یا به عبارتی ساده میکسر بتنی شناخته می‌شود.

 

?جک سقفی

 انواع مختلفی از سقف ها داریم .از متداولترین سقف های مورد استفاده میتوان به سقف های تیرچه بلوک ،سقف طاق ضربی ،سقف تیرچه کرمیت سقف کامپوزیت ،سقف دال بتنی ،سقف تیرودال وسقف پیش تنیده,سقف یوبوت و سقف وافل را می توان نام برد که از هریک نیز انواع مختلفی وجود دارد .
در امور مربوط به ساختمان سازی برحسب نیاز از این سقف ها استفاده می شود و بایستی سقف به طور موقت نگهداری شود یکی از روش های نگه داری سقف استفاده از جک سقفی است.

 

?داربست چیست؟

داربست ها سازه هایی می باشند که به صورت موقت در هنگام ساخت بناهای مختلف، برای انجام عملیات بر روی نقاطی که دسترسی به آن ها مشکل تر است نصب می شوند. فاصله ای که داربست باید از سطح ساختمان داشته باشد 30 تا 40 سانتی متر می باشد. در نصب داربست ها از دو جزء استفاده می شود که عبارتند از: لوله داربست و بست داربست. بست های مختلفی از قبیل بست دو پیچ، چهار پیچ و … وجود دارد که بسته به نوع داربست از آن ها استفاده می شود. اجزای دیگری نیز در داربست وجود دارد که عبارتند از: ستون داربست، لوله های زیرتخته ای، لوله های سرتاسری، کفشک، چرخ داربست، جک داربست، پل، لوله های شمعی و …

 

 

 

 

چوب فروشی و خدمات بتنی تقی زاده در تبریز , چوب فروشی در تبریز , فروش قالب بتن فلزی در تبریز  , فروش جک فلزی در تبریز , فروش شمع فلزی در تبریز ,  چوب چند لایی روسی ضد آب  , فروش بتونیر در تبریز  ,