آسانسور رایان عرش

 صنایع آسانسور رایان عرش

✅تولید کننده کابین آسانسور

✅مشورت در طراحی آسانسور

✅ تولید کننده قطعات آسانسور

✅نصب و اجرای انوع آسانسور

۱- کابین تمام استیل 

  • ۲- کابین نیمه استیل

۳- کابین ام دی اف 

۴- کابین فرمیکا

۵- کابین پاناروما ( شیشه ای)

✅پیدا کردن شرکت آسانسور قابل اعتماد

طراحی،نمونه سازی،ساخت،مونتاژ و نصب مراحل مختلف از نصب آسانسور است که اگر به درستی انجام نشود هزینه های بسیاری در طی زمان برای مدیر ساختمان ایجاد میکند

✅در نظر گرفتن نوع آسانسور بسیار مهم است گاها انتخاب نادرست نوع آسانسور باعث افزایش بیش از پنجاه درصد هزینه ها میشود

✅نصب آسانسور در زمان ساخت ساختمان

نصب آسانسور در زمان ساخت باعث کاهش بخشی از هزینه های جاری و مانع ا۸تلاف زمان میشود.نصب آسانسور یک سرمایه گذاری یکباره است.اما تعمیر و نگهداری مداوم امری تکراری میباشد.هنگام نصب آسانسور حتما بر روی یک شرکت معتبر سرمایه گذاری کنید..

✅تعمیر و نگهداری به موقع

اکثر هزینه های آسانسور مربوط به عدم تعمیر و نگهداری به موقع و کافی است.بنابراین با تعمیرات به موقع از هزینه های گزاف جلوگیری میشود

✅مشورت در طراحی آسانسور

برای صرفه جویی در خرید آهن آلات سازه آسانسور حتما در زمان فونداسیون با یک شرکت معتبر آسانسور مشورت نمایید…

✅بازرسی های دوره ای

در نظر گرفتن بازرسی های دوره ای آسانسور و اخذ استاندارد ادواری موجب تشخیص تجهیزات فرسوده آسانسور اجرای تعمیرات به موقع این قطعات از هزینه های تعویض قطعات در آینده جلوگیری میکند

⚜️ ویژگی‌های یک آسانسور خوب

⚜️ راحتی نخستین ویژگی مهم یک بالابر خوب است. مقصود از راحتی عدم بروز آلودگی صوتی، کم سر و صدا بودن و نلرزیدن کابین آسانسور است.

⚜️ بازدهی مناسب دیگر ویژگی مهم یک بالابر خوب است. مقصود از بازدهی مناسب آن است که ساختار و طراحی بالابر بسته به موقعیت مورد استفاده به‌نحوی باشد که از نظر ظرفیت و سرعت جواب‌گوی نیاز افراد باشد. بازدهی مناسب بیش از هرچیز از هدررفت وقت جلوگیری می‌کند.

⚜️ در دسترس بودن ویژگی مهم دیگر یک بالابر خوب است. مقصود از دسترس بودن درواقع تأمین این اطمینان در کاربر است که می‌تواند در اوقات به‌هنگام نیاز از آن استفاده کند.

⚜️ ویژگی مهم دیگری که بی‌تردید یکی از ضروری‌ترین و اساسی‌ترین ویژگی‌های هر آسانسوری به‌شمار می‌آید، ایمنی است. طراحی بالابر باید به‌نحوی باشد که تا جای ممکن از بروز هرگونه حادثه‌ی خطرناک ممانعت به‌عمل آید و احتمال بروز هرگونه پیش‌آمد ناگوار به حداقل برسد. هیچ‌چیز مهم‌تر از جلوگیری از بروز خسارت‌ها و صدمه‌های مالی و جانی نیست.

⚜️ کاربرد آسانسورهای هیدرولیک و پنوماتیک

✳️ سیستمهای هیدرولیکی و یا پنوماتیک به دو دسته کلی نفر بر و باربرتقسیم می‌شوند،که در همه ی آسانسورها مشترک است. موارد استفاده ی آن معمولا در کارخانه ها، فروشگاه ها، مغازه ها، انبار ها، ساختمان‌‌‌های مسکونی و تجاری است.

⚜️ برای حمل کالاها و بارها سنگین در فروشگاه‌ها
⚜️ برای سازه هایی باحداقل فضا در عمق چاله و اورهد
⚜️ برای حمل نفر در منازل با طراحی خاص
⚜️ قابلیت راه هندازی با برق تک فاز و ۳ فاز
⚜️ میزان تخریب بسیار کم
⚜️سهولت و سرعت بالا در جاگزاری و اجرا
⚜️ سرویس و نگهداری تخصصی
⚜️ امنیت بسیار بالا

 

 

 

 مدیر کارخانه  :  مهندس رحیم ریاحی ۰۹۱۶۳۶۰۶۶۰۲

مدیر تولید : محمدرضاریاحی

 

نصب و راه اندازی آسانسور , سرویس دهی انواع آسانسور , آسانسور , مشاوره و طراحی انواع آسانسور در لرستان-خرم اباد  آسانسورهای هیدرولیک , قیمت آسانسور ,