Address & Contact

Our Address

آدرس دفتر مرکزی: تهران، خیابان پاسداران خیابان دولت

کارتن اسباب کشی منزل محمد

برای اولین بار در ایران تولید و فروش کارتن آماده با طراحی ویژه و منحصر به فرد جهت اثاثیه منزل (اسباب کشی) و لوازم اداری و کالاهای تجاری بخصوص اشیا نفیس و اشیا هنری همراه با لوازم ویژه بسته بندی شامل دستگاه چسب کش، نوارچسب، رطوبت گیر، ضربه گیر و … ارسال به تمام نقاط کشور تحویل بصورت شبانه روزی و ایام تعطیل.

به وجود آمدن صنایع مختلف با تنوع در تولید کالاها همراه با ارائه زیباتر وبهداشتی­ تر محصولات، ما را برآن داشت تا با تأسیس شرکت کارتن محمد گامی موثر در رفع کمبودهای صنایع بسته بندی برداشته وامروزه با استفاده از جدیدترین دستگاه های همگام با تکنولوژی و فناوری روز، زمینه رقابت کالاهای ایرانی را در بازارهای مختلف وبالاخص بین­ الملل فراهم آورد.

کارتن محمد تولید کننده انواع جعبه و کارتن های شیک جدید در ابعاد مختلف با طراحی دلخواه مشتری می باشد. دایکات های گوناگون به ظرفیت و اندازه های متفاوت با سیستمهای تمام اتوماتیک ویا فرمان پذیر (دستی) توانایی خلق ایده های نو در صنعت بسته بندی و تبلیغات را به ما می دهد.

این مجموعه به همراه بخشهای کنترل کیفیت، آزمایشگاه، واحد تحقیق و توسعه (R&D)، واحد طراحی و نمونه سازی در سالن های تولید و پشتیبانی و مجموعه اداری در تهران احداث گردیده است .

توانمندیهای کارتن سازی کارتن محمد:

تولید انواع ورقهای سه و پنج لایه با فلوتهای A،C،B،E در عرضهای متفاوت از: ۱۵۰-۱۶۰-۱۸۰-۲۰۰-۲۱۰-۲۲۰-۲۴۰.
ساخت و تولید انواع کارتنهای عادی ، دایکاتی و لمینیتی در ابعاد و اندازه های مختلف جهت کلیه مصارف عمومی و خاص.
چاپ کارتن تا چهار رنگ ( چاپ هافتون و ترامه با دقت و کیفیت مطلوب ).
چاپ و دایکات انواع کارتن جهت بسته بندی های ثانویه در ابعاد و اندازه های مختلف.
تولید انواع مقوای دو لا ( سینگل فیس ) منقسم و داخلی کارتن.

به مدیریت آقای محمدی

برای اطلاعات بیشتر از سایت رسمی ما دیدن کنید.

http://www.cartonmohammad.com