Address & Contact

Our Address

تبریز

Telephone

کارتن سازی و جعبه سازی اولدوز

💥تولید انواع کارتن و جعبه در طرح ها و اندازه های مختلف و ارسال به تمام نقاط کشور 

✳️انواع کارتن  

🔻کارتن سینگل 

🔻کارتن سینگل دوجداره 

🔻کارتن دوجداره 

🔸🔹کارتن سینگل : این نوع مقوا دوام و پایداری انواع دیگر ورقه های فیبر چین خورده را ندارد . اگرچه از لحاظ قیمت ارزان تر ولی برای بسته بندی محصولاتی که وزن بالایی دارند مورد استفاده قرار نمیگیرد.

🔸🔹کارتن سینگل دوجداره : این محصول مورد استفاده در استایل های گوناگون می باشد که به شرح زیر است.

🔸🔹C-Flute | سی فلوت : یک نوع محصول سینگل همه کاره ، مقاوم دربرابر وزن های مختلف است . که با ضخامت های ۳ الی ۱۶ اینچ تولید میشود.

🔸🔹B-Flute | بی فلوت : برای محافظت از محصولات کوچک و جعبه های با ضخامت کم کاربرد دارد . داری ۸/۱ اینچ ضخامت است .

🔸🔹E-Flute | ای فلوت : مقاوم در برابر چین خوردگی ، عالی برای چاپ و برای تولید جعبه های کوچک مثل جعبه پیتزا مورد استفاده قرار میگیرد که دارای ضخامت ۳۲/۳ اینچ است.

🔸🔹F-Flute | اف فلوت : قابل استفاده برای همه ی جعبه های خاص و جعبه کفش می باشد . دارای ضخامتی ۱۶/۱ اینچی می باشد.

🔸🔹R-Flute | آر فلوت : جایگزین جدیدی برای کارتن بی فلوت می باشد . ضخامتی مشابه آن دارد ولی میتوان از امکانات چاپ بر روی آن استفاده کرد.

🔸🔹کارتن دوجداره : مقاوم دربرابر شکستن و قابل استفاده برای ظروف صنعتی و قابلیت جایگزینی بجای جعبه های چوبی را دارد .

✳️انواع جعبه های رایج در صنعت بسته بندی 

چاپ جعبه، از بخشهای مهم بسته بندی محصولات محسوب میشود و معمولاً با شیوههای مختلفی مانند چاپ فلکسو، چاپ افست و… انجام میگیرد. در ادامه میرویم که با انواع آنها آشنا شویم:

💥جعبه مقوایی 

⚡️جعبه مقوایی از رایجترین روشهای بسته بندی برای هر نوع محصولی است. این جعبه ها از نوع جعبه های پیش ساخته صنعتی هستند که برای بسته بندی کالاها و مواد مختلف استفاده میشوند. جعبه های مقوایی به علت مقاومت کمی که در برابر رطوبت دارند، برای محصولات وابسته به مواد غذایی یا کالاهای یخ زده استفاده نمیشوند.

💥جعبه های راه راه 

⚡️جعبه های راه راه از سه لایه بیرونی، آستر داخل و یک لایه موج دار تشکیل شدهاند. این نوع جعبه ها معمولاً در بسته بندی کارتن کفش یا جعبه های تحویل پیتزا استفاده میشود. جعبه های راه راه یا کرافت باکس، با توجه به میزان دوام و استحکام جعبه، دارای انواع مختلفی مانند یک طرفه، دوطرفه (دو جداره)، دیوار دوقلو و دیوار سه تایی هستند.

💥جعبه های پلاستیکی 

⚡️جعبه های پلاستیکی دوام و استحکام بیشتری نسبت به جعبه های مقوایی دارند. این جعبه ها قابل بازیافت هستند. جعبه های پلاستیکی برای حفظ کیفیت مواد غذایی و از بین بردن هرگونه آلودگی بسیار مناسب هستند.

💥جعبه های سفت و سخت 

⚡️جعبه های سفت و سخت را برای بسته بندی کالاهای دیجیتال یا محصولات لوکس استفاده میکنند. این جعبه ها از مقوای بسیار چگالیده ساخته شدهاند و ضخامت آن 4 برابر مقوای استفاده شده در جعبه های مقوایی ساده است. این نوع جعبه در میان گرانترین سبکهای جعبه های بسته بندی قرار دارند.

💥جعبه های دایکاتی 

⚡️این نوع جعبه ها شکل خاصی ندارند و برای تهیه آنها از قالب خاصی استفاده میشود. جعبه های دایکاتی با توجه به ابعاد و مدل بسته بندی تولید میشوند و شکل و ظاهر زیبایی ندارند.از این کارتن ها به وفور در حمل و نقل، اسباب کشی، کارتن پستی، کارتن مادر، بسته بندی لوارم خانگی، لبنیات و بسته بندی میوهها استفاده میشود.

💥جعبه های لمینتی 

⚡️جعبه های لمینتی نسبت به سایر جعبه ها، جذابتر و زیباتر هستند. این جعبه ها از کیفیت بالای برخوردارند و با چاپی که روی آنها انجام میشود، ظاهر زیباتری پیدا میکنند. اعمال چاپ بر روی لمینت، آن را جذاب و زیباتر میکند. از این جعبه ها برای بسته بندی جعبه لامپ و لوازم برقی، جعبه های خرما و غیره استفاده میشود.

مدیریت:نجفی
۰۹۱۴۳۰۷۴۸۳۳
۰۹۳۷۳۰۳۸۷۶۰

کارتن سازی و جعبه سازی اولدوز در تبریز , کارتن سازی اولدوز در تبریز , جعبه سازی اولدوز در تبریز , کارتن سازی در تبریز , جعبه سازی در تبریز , جعبه سازی نجفی , کارتن سازی نجفی , قیمت کارتن در تبریز , قیمت جعبه در تبریز ,