تولید فروش و پخش انواع آجر نسوز عرفان در تهران

✅آجر نسوز

🔹🔸آجر نسوز یکی از متریال های پر کاربرد در نمای آجری مدرن است. امروزه این آجرنما بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. یکی از دلایل محبوبیت آجرنما نسوز ، مقاومت بالای آن در برابر حرارت و آتش است. این نوع آجرنما از اتلاف انرژی ساختمان جلوگیری می کند. قیمت این آجرنما کمی بیشتراز بقیه آجر های ماشینی است. ولی استفاده از آن باعث ایمن سازی ساختمان می شود.

🔹🔸این نوع آجرنما در برابر تغییرات فیزیکی و شیمیایی به سرعت تغییر پیدا نمی کند و ویژگی های خود را از دست نمی دهد. مقاومت در برابر نور خورشید ، رطوبت ، فرسایش و خراشیدگی از دیگر ویژگی های مثبت آجرنمای نسوز است.

🔹🔸متناسب با تکنولوژی تولید , فروملاسیون ترکیبات مواد اولیه میتواند بازه گسترده ای از محصولات را در سطوح کیفی متفاوت ایجاد کند .از همین رو لازم و ضروری است در هنگام خرید محصولی چون آجر نسوز به نکات کلیدی فراوانی توجه کنید و بتوانید متناسب با کاربری مورد نظرتان بهترین محصول را با بهترین کیفیت تهیه کنید.

✅آجرهای نما دو گروه هستند :

🔺دسته ای از آنها قابلیت استفاده به عنوان آجر ساختمانی و دیوار چینی را دارند.

🔺ولی دسته ای دیگه به ضخامت بسیار کمتر تولید میشوند و فقط در روی دیوار و نما مورد استفاده قرار میگیرد.

✅آجر نما نسوز

💫نوعی از آجر های نما که به آجر نسوز نما شهرت دارند بخاطر عمر بسیار بالایی که دارند و استفاده از آن در نمای ساختمان باعث ماندگاری درازمدت نما میشوند از محبوبیت بالایی در ساخت و ساز پیدا کرده اند .

💫گروه کارخانجات عرفان در همین راستا و در جهت پاسخگویی مطلوب به نیاز های بازار اقدام به تولید انواع طرح های آجر نما نسوز در طرح ها و رنگ های مختلف نموده است.

✅خرید آجر نما و آجر نسوز نما:

⚡️خرید انواع آجر نما و آجر نسوز نما را با ما تجریه کنید.

⚡️آجر نسوز نما مقاوم در برابر عوامل محیطی بوده و به هیچ وجه شوره بر روی آن ایجاد نخواهد شد.

⚡️آجر های نسوز دارای رنگ بندی و ابعاد متنوع بوده و بهترین گزینه جهت جلوه بخشی به نمای ساختمان میباشد.

✅آجر نسوز:

💠در خصوص تعریف لغوی و عامه پسند آجر نسوز ذکر این نکات ضروری است که آجر نسوز در اصل ساختاری از آجر میباشد که مقاومت دمایی بالایی داشته و در کاربرد اولیه آن برای مصارف صنعتی و کوره های ذوب استفاده میشد .

💠آجرهای نسوز در واقع نوعی چینی هستند که از خاکهای نسوز تهیه می شود.

💠چینی هم نوعی سرامیک مرغوب است که دارای ساختاری ظریفتر و متراکمتر از سفال است. دمای پخت آجرهای نسوز، حدود ۱۵۰۰ درجه سانتیگراد می باشد.

✅سایر اطلاعات آجر نسوز:

🌟برای یک مشتری عام دانستن اطلاعات فنی بالا نیاز نمیباشد و مشتری در هنگام خرید به نکات زیر توجه میکند .

🌟که آیا این آجر ها تغییر رنگ ندارند ؟ آیا شوره نمیزنند و …قدرت پایداری در درجه حرارتهای زیاد،اگر چه یک عامل تعیین کننده برای گروه بندی یک ماده به عنوان یک دیر گداز می باشد.ولی با این حال انتظار می رود که ماده نسوز در مقابل نیروهای مخرب دیگری که احیانا در شرایط عمل روبرو می شود نیز مقاوم باشد.

✅محصولات گروه کارخانجات عرفان:

💎انواع فرآورده های نسوز شامل آجر نسوز صنعتی، آجر نسوز شاموتی، آجر نسوز دکوراتیو و تزئینی، آجر” نسوز پلاک جهت اجرای نماهای ماندگار ، آجر نسوز لعابدار جهت اجرا و بازسازی بناهای باستانی و نماهای سنتی و آجر نسوز کف و با هدف تأمین نیازهای روز افزون کشور به این محصول ارزشمند راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت.

💎این شرکت پس از گذشت سالها، گام های موثری در جهت پیشبردکیفیت در صنعت ساختمان برداشته است به نحوی که در سالهای اخیر توانسته است با اتکاء‌ بر توان فنی و تکنولوژیکی خود و نیز با در اختیار داشتن کادری مجرب در زمینه تحقیقات محصولات نسوز صنعتی و تزئینی، گامهای وسیعی در راستای افزایش تنوع تولیدات نسوز و تأمین نیازهای صنایع کشور بویژه صنعت ساختمان برداشته و محصولات خود را به بازارهای داخلی و خارجی عرضه نماید.

💎ضمن اینکه بخش خدمات مهندسی فروش این کارخانه انجام خدمات فنی در زمینه های نسوز کاری کوره ها و تجهیزات حرارتی و اجرای نماهای ماندگار ساختمانی را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است.

💎محصولات نسوز این شرکت با توجه به دارا بودن مزایایی همچون چسبندگی مناسب با انواع ملات ها، ثبات رنگ تحت شرایط مختلف آب و هوایی، استحکام در برابر سرما، گرما، ضربه ، سایش و همچنین با رعایت استانداردهای خاص و با کمترین تلرانس های مجاز تولید و در بسته بندی های منظم به بازار عرضه می گردد که از این رو همواره مورد توجه صاحب نظران و انبوه سازان محترم می باشد.

💎اینک با کوله باری از تجربه به همراه دانش فنی روز دنیا، با استفاده از مهندسین و پرسنل کارآزموده آماده ارائه خدمات به ایران اسلامی می باشیم.گروه کارخانجات عرفان با افتخار بیان می دارد که با اتخاذ رویکرد توسعه و بهبود مستمر در طی فرایند طراحی، توسعه و تولید گستره ی وسیع آجر نسوز، سعی نموده است تمامی انتظارات مشتریان خود را از آجر نسوز در نظر بگیرد.

💎و این اعتماد شما مشتریان گرامی است که ما را متمرکز بر اهداف متعالی شرکت نگه داشته، تا در مسیر دستیابی به خلاقیت، مقرون به صرفه بودن محصولات آجر نسوز و رضایت مادام‌العمر مشتریان پیشرو بوده و به عنوان منبعی مطمئن در کیفیت، دوام و زیبایی آجرهای نسوز همراه شما باشیم.

💎هنگامی که محصولات آجرنسوز کارخانجات عرفان را خریداری می نمایید، در حال سرمایه گذاری بر روی دوام و زیبایی مسحور کننده هستید و ما این سرمایه‌گذاری را ارج می نهیم، زیرا به ما انگیزه ای دوچندان برای تلاش بیشتر و بهتر می دهد.

💎ما مشتاق هستیم که پرچمدار صنعت تولید آجر نسوز باشیم، تا بتوانیم تمام نیازهای مشتریان را برطرف کرده و پیشاپیش بازارِ روز بایستیم.با پیشرفته ترین امکانات تولیدی و سیستم های کنترل کیفیت، توزیع و خدمات پس از فروش،ما اطمینان حاصل می کنیم محصولات گروه کارخانجات آجر نسوز عرفان برای ماندگاری و پیشی گرفتن از رویاهای مشتریانمان ساخته می شوند.

به مدیریت: عرفان مرادی
09122883884
09192883884 
02136858103
02136858104
02136858105

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

قیمت آجر نسوز در تهران , آجر نما تهران , قیمت آجر نسوز کوره , آجر نسوز نما , آجر نسوز عرفان , آجر نسوز عرفان , آجر نسوز چیست ,