Address & Contact

Our Address

قزوین،شهر شال،کیلومتر جاده کوره میلی ها

کارخانه تولید سفال و آجر بزرگترین واحد تولیدکننده انواع آجر نما،آجر لفتون،آجر فشاری،انواع سفال های سقفی در شهرشال قزوین 

 

شماره تماس
09124514155
09027219761
شماره تلفن دفترکرج
02636526075

آدرس کارخانه : شهرستان بویین زهرا شهرشال کیلومترشیش جاده کوره میلی ها

فروش به صورت نقد وچک
بدون سود

تعداد بارگیری سفال 10 در هرکامیون
کامیونت2500عدد
کامیون تک محور 5200عدد
کامیون جفت محور7500عدد

تعدادبارگیری سفال 15 در هرکامیون
کامیونت1750عدد
کامیون تک محور3700عدد
کامیون جفت5200عدد

ابعاد سفال15
13.5×19×20

ابعادسفال10
8.5×19×20

✳️آجر فشاری 

آجر از خشت (خاک رس و آب) ساخته می‌شود و به دلیل مشخصات مکانیکی و شیمیایی متمایزش، یکی از پراستفاده‌ترین مصالح ساختمانی است. با اینکه امروزه به نسبت گذشته از محبوبیتش کاسته شده است، ولی آجر فشاری همچنان به عنوان قالب‌بندی فونداسیون مورد استفاده قرار می‌گیرد. این آجر به دلیل آنکه با فشار دست کارگران در قالب ساخته می‌شد، به این نام شهرت یافت.

✳️مزایای آجر فشاری 

🔸 افزایش مقاومت در برابر اثرات دما و رطوبت شدید، استفاده از این آجر را در حین ساخت روکش و پوشش بنا در مناطق با آب و هوای مرطوب را بدون محدودیت امکان‌پذیر می‌کند.

🔸 مقاومت مکانیکی بالا نسبت به همتایان خود، آجر فشاری را برای مصالحی مقاوم در برابر ضربه تبدیل کرده است.

🔸 دوام بالای آجر توپر، این مصالح ساختمانی را نسبت به دیگر انواع آجر متمایز کرده است. این آجر با حفظ خواص و عملکرد خود، قادر به داشتن عمری در حدود دویست سال است.

🔸 به دلیل حذب آب بالا، این آجر چسبندگی زیادی با ملات سیمانی دارد و در هر زمان از سال قابل استفاده است.

🔸 دارای ایمنی مطلق برای سلامتی انسان و خلوص اکولوژیکی ناشی از عدم وجود ناخالصی‌های مضر در ترکیب خود است.

🔸 سطح آجر دارای خاصیت ضد بخار است، به طوری که گرد و غبار و دوده در اثر باران جذب و شسته نمی‌شوند.

🔸 این نوع آجر را می‌توان در تمام مناطق کشور به راحتی تهیه کرد، پس سطح دسترسی بالایی دارد.

قیمت این آجر نسبت به سفال و دیگر آجرها کمتر است.

✳️آجر ده سوراخ چیست ؟

🔸 آجر لفتون یا آجر ده سوراخ ( perforated brick ) به آجری گفته می شود که به وسیله سوراخ های ایجاد شده در آن حدود ۲۵% از حجم آجر کم شده باشد .آجر لفتون از موادی مانند خاک رس ، خاک شیل و خاک نسوز تهیه می شود . بیشتر تولید آجر لفتون با خاک رس است زیرا قیمت آجر لفتون شیل و نسوز بسیار بیشتر از قیمت آجر لفتون رسی است.

🔸 آجر لفتون به صورت سه طرف نما و چهار طرف نما تولید می شود و می توان آن را بدون نیاز به نماسازی ، در ساخت دیوار های خارجی استفاده کرد.دیوار ساخته شده با آجر لفتون هیچ تفاوتی با دیواری که به وسیله آجر نما رسی نما شده است نمی کند.

🔸آجر لفتون با رنگ های مختلفی در باز مو جود است . مانند آجر لفتون زرد ، آجر لفتون قرمز ، آجر لفتون پر تقالی ، آجر لفتون گلبهی و آجر لفتون قهوه ای . که پر کار برد ترین آن ها آجر لفتون زرد و قرمز است . به این دلیل که قیمت آجر لفتون زرد و قیمت آجر لفتون قرمز نسبت به انواع دیگر مناسب تر است.

🔸 آجر لفتون اصفهان دارای ۱۰ سوراخ می باشد که قطر هر سوراخ بین ۲ تا ۳ سانتی متر است . در آجر سه گل که دارای سه سوراخ است قطر هر سوراخ حدود ۴/۵ سانتی متر می باشد.

✳️کاربرد آجر سفال برای سقف 

جنس بلوك هاي سفالي سقفي از سفال مي باشد . اين بلوك ها به صورت تو خالي و مشبك در اندازه هاي مختلف در بازار عرضه شده و مورد استفاده ي ساختمان سازان قرار مي گيرد .

بلوك هاي سفالي سقفي در حقيقت فاصله ي بين دو تيرچه را در سقف پوشش مي دهند. گاه ساختمان سازان بلوك هاي فومي و يا سيماني را جايگزين اين نوع بلوك در اجراي سقف در پروژه های خود مي كنند.

✳️خصوصیت آجر سفال برای سقف 

بلوک های سفالی کاملا طبیعی و سالم هستند، می توانند گرما را ذخیره کنند. این بلوک ها به راحتی در فضایی که از آن استفاده شده است قادر به ایجاد توازن و تعادلی در میزان رطوبت و دمای محیطی می باشد.

به گفته ی پیتر تاپلر تحلیلگر محیط زیست، استفاده از بلوک های سفالی علل الخصوص بلوک های مورد استفاده در دیوار، می تواند به داشتن یک محیط مطلوب از نظر اقلیم کمک کند. بلوک های سفالی عایق حرارتی، دارای خاصیتهای حفظ انرژی، عایق صوتی و نسوز هستند .

آجر سفال چیست ؟

⚡️آجر سفال از ترکیب خاک رس ، ماسه و مقدار کمی آهک ساخته میشود . آجر سفال یکی از اجزای اصلی در صنعت ساختمان سازی میباشد که از دیرباز در ساخت انواع مسکن کاربرد فراوانی داشته است و سابقه تولید آن در کشور عزیزمان ایران ، به صدها سال قبل باز میگردد و کارخانه سفال شال یکی از قدیمی ترین و برترین تولید کنندگان این محصول در ایران میباشد

⚡️این دسته از محصولات ، در ابعاد ، اشکال ، طرح ها و رنگ های مختلفی تولید شده و بسته به نوع آن ، در قسمت ها و نقاط مختلفی از ساختمان استفاده میشود

⚡️جالب است بدانید که آجر سفال تیغه در شهرهای مختلف با نامهای متفاوتی شناخته می شود. از جمله به این قرار هست : بلوک تیغه، تیغه سفالی، آجر تیغه ای، بلوک تیغه سفالی، بلوک سفال تیغه، سفال تیغه ای، آجر سفال تیغه، آجر سفال دیواری، بلوک دیواری، سفال دیواری، بلوک سفالی دیواری، سفال دیواری، تیغه دیواری

انواع آجر سفال

⚡️آجر سفال 7 سانتی ، سفال 10 سانتی ، سفال 15 سانتی ، سفال سقفی ، آجر نما ، آجر فشاری و آجر نسوز از انواع آجر سفال میباشند و هرکدام کاربرد و ویژگی های متفاوتی در صنعت ساختمان سازی دارند.

مراحل ساخت آجر سفال عبارتند از :

کندن و ستخراج مواد خام
آماده سازی مواد اولیه
قالب گیری
شک کردن
تخلیه و انبار کردن محصول

💠 تاریخچه آجر سفال :

آجر سفال نوعی محصول سفالی، که بصورت استاندارد برای ساخت و ساز استفاده می شود . آجر در حدود ۶۰۰۰ سال  پیش با خشکانده شدن در مقابل آفتاب تولیده می شد ، و هم اکنون طیف وسیعی از آجر سفالی در ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد که بعنوان کوچکترین واحد ساخت ساز از جنس رس یا سیل یا ترکیب هر دو ساخته میشود و در کوره پخته می شود تا سختی و دوام کافی را داشته باشد

از نظر تولید کنندگان آجر باستانی کوچکترین واحد ساختمانی یعنی در حدی که یه شخص براحتی بتواند آن را بلند و حمل کند و در دست بگیرید . امروزه اندازه آجر در هر کشوری در اندازه های متفاوت تولید می شود، ولی عموما برای اهداف کلی ساخت ساز اندازه آن در حدود ۵٫۵ × ۹٫۵ × ۲۰ می باشد

آجرهاي سفالي گروهی از مصالح هستند كه به صورت صنعتی تولید و جایگزین سنگ شده اند و درحقیقت سنگی ساخته دست بشر هستند ، سنگی دگرگون كه از تغییر وضعیت خشت پدید میآید . این گروه از مصالح كه اولین تولید صنعتی و انبوه مصالح ساختمانی به دست بشر به شمار می‌آیند براساس نوع مواداولیه ، روند تولید و محل مصرف به انواع متنوعی تقسیم می شوند . آجر سفالهای رسی كه اولین و فراوان ترین آنها هستند قدمت چندهزار ساله دارند .

به مدیریت:وحید باقری

 

 

 

 

کارخانه تولید سفال در قزوین , تولید و فروش آجر در قزوین , تولید و فروش سفال در قزوین , تولید و فروش آجر لفتون , تولید و فروش آجر فشاری , تولید و فروش سفال سقفی , قیمت آجر و سفال در قزوین , آجر , سفال , آجرنما , آجر لفتون , آجرسفال , کارخانه آجرسفال درقزوین , تولید و فروش آجرسفال  , سفارش آجرسفال درقزوین , کارخانه تولیدوفروش آجرسفال , آجرسفال , آجر , کارخانه آجرسفال باقری , استان قزوین , بهترین کیفیت آجرسفال , ساخت وتولیدآجرسفال , فروش آجرسفال در قزوین ,  بزرگترین واحد تولید کننده , آجرنما , آجرلفتون , آجرفشاری , انواع سفال های سنتی , شهر شال , قزوین , آجرسفال , کارخانه , تولید آجر سفال در قزوین , تولید آجر سفال در قزوین , آجرسفال در قزوین , آجرسفال در قزوین , سفال در قزوین , تولیدسفال در قزوین , آجرسفال شال  , آجرسفال , کارخانه آجرسفال , آجرسفال قزوین , ایتال قزوین  , آجرده سوراخ قزوین , سفال مرغوب شال  , سفال مرغوب قزوین  , آجرسفال درجه یک شال , اجرسفال درجه یک قزوین ,