کارگاه بوجاری و سس گیری بذر یونجه مروارید سبز آذربایجان

🔻 سس گیری و بوجاری بذر یونجه با پیشرفته ترین دستگاههای روز دنیا 🔻
⚡️عرضه بذر یونجه:
با درصد خلوص ۹۹درصد و قوه نامیه ۹۷ درصد
⚡️تولید،سس گیری و بوجاری انواع بذر یونجه:
سردسیری و معتدل:قره یونجه ساقه بلند،همدانی ساقه بلند،رنجر آمریکایی
گرمسیری:مائویا،بغدادی
⚡️عرضه انواع بذور علوفه دانه ریز:
از قبیل اسپرس،شبدر و…

🔴 تمامی بذور شرکت مروارید سبز آذربایجان به صورت مستقیم از منطقه مورد نظر و اقلیم آب و هوایی مخصوص هر بذر و هم چنین مزارع شناخته شده و تحت نظر که عاری بذر سس و علوفه خطرناک باشد به صورت مستقیم از کشاورزان عزیز تهیه و بعد از طی مراحل سس گیری و بوجاری با دستگاههای پیشرفته و بسته بندی می شود و هم چنین تمامی بسته بندی بذور دارای لیبل اصالت و کیفیت بذر می باشد

خدمت مشتریان،تجار عمده بذر یونجه،خرده فروشان عزیز و کشاورزان زحمتکش عرضه می شود
بذر با اصالت و با کیفیت را بدون واسطه از ما بخواهید

بوجاری و سس گیری بذر قره یونجه ساقه بلند
درصد خلوص ۹۹درصد
بذر با اصالت و با کیفیت را از ما بخواهید

🔴 سس گیری بذر یونجه

🔰 در صنعت کشاورزی و بسته بندی بذرها و دانه ها، سس زراعی یکی از انواع انگل در یونجه و دانه ها است که دارای ساقه های نازک و رشته های ظریف زرد رنگ می باشد که معمولاً صنعت گران این انگل ها را به کمک ابزارآلاتی همچون دستگاه سس گیر از دانه های اصلی جدا می کنند.

🔰 به طور کلی از انواع سس های یونجه می توان به گل آذین کروی که دارای تراکم بالا و گل های زیاد به نسبت سایر انگل ها می باشند و جداسازی سخت تری نیز دارند، اشاره کرد. این نوع سس را به راحتی می توان به کمک دستگاه های سس گیر  جدا نمود.

💠 مراحل جداسازی بذر علف هرز سس از بذر یونجه به کمک دستگاه سس گیر:

🔸 در مرحله اول برای انجام عمل خالص سازی بذر، بذرها برای بوجاری شدن وارد دستگاه بوجاری می شوند و در این دستگاه غربال می شوند. همچنین برای بوجاری کردن بذر یونجه و جداسازی علف های هرز می توان از دستگاه های جدا کننده رنگی، جداکننده های استاتیکی، جداکننده های لرزشی و دستگاه های دارای الواتور نیز استفاده نمود.

🔸 در مرحله بعدی پس از خروج بذرها و ورود آن ها به دستگاه سس گیر، سس ها و علف های هرز به صورت دقیق از بذر جدا می شوند و در نهایت بذر آماده بسته بندی خواهد شد.

🌀 بذر یونجه

🔸  مهم ترین کاربرد یونجه تهیه علوفه می باشد و تنها بخش کوچکی از تولید سالانه گیاه یونجه برای تهیه عرق و دمنوش مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین می توان گفت که عمده بذر یونجه موجود در بازار با هدف تولید علوفه به فروش می رسند. یونجه یکی از مهم ترین گیاهان علوفه ای در تمام جهان به حساب می آید که به دلایل مختلفی از جمله کشت آسان، کاربرد چندگانه، سازگاری با محیط های مختلف، امکان استفاده به عنوان کود سبز، خواص دارویی متعدد و غیره کشورها و افراد زیادی به دنبال خرید و کاشت بذر یونجه می باشند.

🔸 بذر یونجه موجود در بازار را می توان به دو دسته اصلی وارداتی و تولید داخلی تقسیم بندی کرد. در نظر داشته باشید که بذر یونجه دارای ارقام مختلفی از جمله بذر یونجه بغدادی، بذر یونجه همدانی، بذر یونجه مائوپا، بذر یونجه ایتالیایی و غیره می باشد که هر یک از آنها بازار خرید و فروش مختص به خودشان را دارند. از جمله مهم ترین فاکتورهای تاثیرگذار بر روی بازار خرید و فروش بذر یونجه می توان به حجم واردات، عرضه و تقاضا، قیمت بذر یونجه، حجم تولیدات داخلی، کیفیت بذر و غیره اشاره کرد.

🔻 انواع بذر یونجه

✳️ یونجه بر اساس نام منطقه اقلیمی مناسب کاشتش نامگذاری می شود بنابراین در ایران بر دو نوع خارجی و محلی تقسیم بندی می شوند. برای انتخاب از رقمهای محلی یونجه بایستی به وضع جغرافیایی محل رشد گیاه توجه کرد. به عنوان مثال چنانچه رقم های یونجه متحمل به سرما مورد نظر باشد، بایستی از یونجه های بومی مناطق سردسیر (مانند قره یونجه و یونجه همدانی) که به احتمال قوی دارای عامل های وراثتی تحمل به سرما هستند استفاده کرد.

به مدیریت : آقای چوپانی
شماره های تماس
۰۴۱-۳۷۷۲۰۹۱۴
۰۹۱۴۶۴۸۹۱۳۰
۰۹۱۴۱۲۰۹۸۱۸

 🔸🔸🔹🔸🔸🔹🔸🔸🔹🔸🔸🔹

تولید فروش پخش بذر یونجه
ارسال به سراسر کشور

 

 

🔸🔸🔹🔸🔸🔹🔸🔸🔹🔸🔸🔹

کارگاه بوجاری و سس گیری بذر یونجه مروارید سبز آذربایجان
سس گیری و بوجاری با مدرنترین دستگاههای تمام اتوماتیک
درصد خلوص و قوه ی نامیه بالای ۹۸درصد
عرضه انواع بذریونجه:
قره یونجه ساقه بلند
همدانی ساقه بلند
بغدادی
رنجر آمریکایی
فروش ما محدودیت ندارد
بذرهای با کیفیت را مستقیم و بی واسطه خرید نمایید

🔸🔸🔹🔸🔸🔹🔸🔸🔹🔸🔸🔹

 

 

 

 

کارگاه بوجاری و سس گیری بذر یونجه مروارید سبز آذربایجان در آذربایجان شرقی , کارگاه بوجاری و سس گیری بذر یونجه , سس گیری بذر یونجه در آذربایجان شرقی , بوجاری و سس گیری بذر یونجه در آذربایجان شرقی ,  بذر یونجه , عرضه بذر یونجه در آذربایجان شرقی , فروش بذر یونجه در آذربایجان شرقی , یونجه مروارید سبز آذربایجان ,