کارگاه لنت کوبی ترمز صفحه کلاچ صنعتی سواری و دریایی غیاثوند

🔹ساخت انواع لنتهای ترمز دیسکی سنگین و راهسازی
🔸چسباندن انواع لنت راهسازی ، کشاورزی ، لودر ، دریایی ، بلدوزر ، غلطک ، گریدر بچینگ و ،،،
🔹تعمیر انواع دیسک و صفحه کلاچ ماشینهای سنگین و سبک و ضربه گیر
🔸لنت کوبی تاور کرین بالابر صنعتی و آسانسور
🔹ساخت انواع لنتهای پرس در ابعاد و اشکال مختلف

❇️پروسه لنت کوبی و اتصال و چسباندن لنت را می توان به صورت مراحل چندگانه ذیل انجام داد:

🔴بازرسی قطعات لنت استفاده شده

🔹سایش بر روی تمام سطوح و دندانه‌های لنت بررسی و بازرسی می‌شود. به منظور یافتن خرابی‌ها بر روی قطعات و سطح لنت و یا از نظر یکدست بودن ساختاری نیز بررسی می‌شوند.

🔴برداشتن لنت‌های قدیمی

🔹کوره‌های پیشرفته صنعتی جداسازی برای سوزاندن لنت‌ها، چسب‌ها، گریس‌ها و روغن‌های استفاده شده به کار می رود. قطعه شما به سرعت و بدون صدمه آماده است تا تمیز شود و آماده اتصال گردد.

🔴تمیزکاری و آماده‌سازی سطح

🔹تمیز کردن سطح قطعه شما، که یکی از مهم‌ترین مراحل دستیابی به اتصال با کیفیت است، با استفاده از ساییدن و چربی زدایی مکانیکی انجام می‌شود.

🔴 اتصال لنت جدید

🔹ماده اصطکاکی جدید با یک چسب گرمایی پوشانده می‌شود. سیکل زمانی مناسب، فشار و دما برای تکمیل فرآیند اتصال به کار گرفته می‌شود.

🔴ماشین‌کاری

🔹 صفحات کلاچ را تا ضخامت درخواستی ماشین‌کاری می‌کنند. صفحات کلاچ به صورت موازی و تا مقدار +/- 0.002 ماشین‌کاری می‌شوند که منجر به سطح تماس بهتر و در نتیجه افزایش عمر و عملکرد کلاچ یا ترمز می‌شود.

🔴بازرسی و مستند سازی

🔹یک فرآیند کنترل کیفیت با دقت بعد از هر مرحله مستند سازی و بررسی پردازش قطعه شما انجام می‌گیرد. قطعات مورد بازرسی نهایی قرار می‌گیرند، مهر و موم می‌شوند، لیبل میخورند و با دقت برای حمل و نقل بسته‌بندی می‌شوند.

❇️صفحه کلاچ خودرو چگونه عمل می کند؟

💎صفحه کلاچ اولین اهرمی است که به موجب آن انتقال قدرت صورت می گیرد. این نیرو بدون واسطه و مستقیما به چرخ طیار منتقل می گردد. چرخ طیار ( فلایویل ) که دیسکی فلزی با جرم بسیار زیاد می باشد، نیرو تولید شده را به جعبه دنده انتقال خواهد داد.

💎کلاچ اهرمی است که به طور دقیق در میان این دو قطعه نصب می گردد تا بدین واسطه وظیفه اصلی خود یعنی قطع و وصل نیرو را کنترل نماید. سیستم کلاچ از پیشرفتگی و یا پیچیدگی بسیار منحصر به فردی برخوردار نیست. از این رو شناسایی قطعات و چگونگی عملکرد هر یک برای رانندگان به سادگی امکان پذیر می گردد.

💎کلاچ یک بخش با عملکرد منحصر به فرد در خودرو شناخته می شود. راننده با استفاده از کلاچ این فرصت را خواهد داشت تا با وجود روشن بودن موتور، بدون حرکت و بدون چرخ دنده ها، با استفاده از کلاچ اتصال نیرو را از موتور خودرو جدا نماید.

به مدیریت:غیاثوند

 

 

 

 

لنت کوبی ترمز , صفحه کلاچ , کارگاه لنت کوبی ترمز صفحه کلاچ صنعتی سواری و دریایی غیاثوند در سه راه آذری تهران , صفحه کلاچ صنعتی , صفحه کلاج سواری , نحوه عملکرد صفحه کلاج خودرو , چگونگی انجام پروسه لنت کوبی , لنتکوبی ,