Address & Contact

Our Address

کارگاه تولیدی upvc و پنجره دوجداره علیپور در مازندران (مازندران جاده کمربندی چالوس جنب پمپ بنزین صادقی خیابان توحیدی )

Telephone

کارگاه تولیدی upvc و پنجره دوجداره علیپور

◾️ یو پی وی سی ماده اصلی تشکیل دهنده پروفیل پنجره upvc می باشد.یو پی وی سی مخفف عبارت” Unplasticised Poly Vinyl Chloride” می باشد که به معنای PVC سخت شده است. این ماده میل به ترکیب کمی دارد و از این رو بسیار با دوام است. کاربردهای یو پی وی سی به صنعت درب و پنجره خلاصه نمی شود و در صنایع بسیاری نظیر لوله سازی و … نیز کاربرد دارد.

◾️ این پنجره ها نوعی عایق صوتی و حرارتی بوده و به میزان قابل توجه از انتقال صدا و هدر رفت انرژی در ساختمان جلوگیری می کنند.

✳️ ویژگی های پنجره دو جداره

◾️پنجره دوجداره از شیشه های دو جداره با فریم UPVC تولید می شود. یو پی وی سی نوعی جایگزین برای آلیاژهای فلزی و غیر فلزی در ساخت درب و پنجره می باشد.از ویژگی های بارز این پنجره ها می توان به وزن سبک، مقاومت بسیار بالا در برابر تغییرات جوی و عدم اشتعال پذیری اشاره نمود. اساس پنجره دو جداره بر پایه شیشه دو جداره است. در این نوع پنجره دو یا چند لایه شیشه به کمک نوار اسپیسر که دور تا دور آن ها قرارگرفته از همدیگر جدا شدند و فضای بین شیشه ها با هوا یا گاز آرگون و یا SF6 پر می شود. اسپیسرها اصولا از جنس آلومینیوم هستند که درون آن ها با ماده سیلیکا ژل که نوعی رطوبت گیر است و رطوبت هوای بین دو شیشه را جذب می کند پرشده است.

✳️ هزینه دوجداره کردن چیست؟

◾️ هزینه خرید و نصب سیستم دوجداره بسته به عوامل زیادی دارد.سبک ، شکل ، نوع متریال ، اندازه و ابعاد پنجره و تعداد پنجره ها نیز به هزینه نهایی شما موثر می باشد.

 

مدیریت:سهیل علیپور                شماره تماس:09128660181

 

کارگاه تولیدی upvc  ,  پنجره دوجداره علیپور در مازندران ,