لیفت مژه و لمینت مژه رز خانم رزیتا محمود پور،شیدینگ لب و فیکانتور لب روناک اسدی

?انجام کلیه خدمات کاشت مژه ، اکستنشن مژه ، لیفت و لمینت مژه

??? خدمات تخصصی میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن به روش فیبروز

???شیدینگ لب و فیکانتور با رنگ های کاملا گیاهی

?داشتن مژه های پرپشت و بلند، یکی از فاکتورهای زیبایی به حساب می آید که در حال حاضر دغدغه بسیاری از خانم هایی می باشد که به زیبایی خود اهمیت می دهند.

اکستنشن مژه چیست؟

?اکستنشن را با تارهایی از ترکیبات مصنوعی از جنس مو می سازند و تک به تک لابه لای مژه ها با چسب می چسبانند و به این ترتیب مژها را پر پشت و زیبا می کنند تا دیگر نیازی به استفاده از مژه مصنوعی نباشد.

تفاوت اکستنشن مژه با مژه مصنوعی

?هنگامی که اکستنشن مژه انجام می دهید این مژه ها تفاوت زیادی با مژه های طبیعی تان ندارد و به سختی قابل شناسایی است اما مژه های مصنوعی را می توان با یک نگاه ساده تشخیص داد. نتیجه اکستنشن مژه به مراتب بالاتر و بهتر از مژه مصنوعی است. اکستنشن مدت دوام بیشتری دارد و زمان طولانی تری روی مژه های شما باقی می ماند.

انواع کاشت مژه :

?کاشت مژه تار به تار

?کاشت مژه کلاسیک

?کاشت مژه گلامور و اسپایکی

?کاشت مژه نچرال

?کاشت مژه عروسکی

?کاشت هیدن مژه (کاشت نامرئی)

?کاشت مژه سه بعدی (کاشت مژه ۳D)

?کاشت مژه ابریشمی

?اکستنشن چند بعدی (والیوم – مگاوالیوم)

?اکستنشن هیبرید ( ترکیبی یا میکس)

لیفت و لمینت مژه

?لمینت و لیفت مژه یکی از روش‌های نسبتا جدید برای بلندتر کردن و حالت دادن به مژه است.

?لمینت و لیفت مژه روشی عالی برای بلندتر کردن و حالت دادن به مژه‌های شما است. اگر مژه‌های کوتاه، مستقیم و افتاده دارید، با این روش می‌توانید به آنها حالت دهید و از زیبایی مژه‌های خود لذت برید.

?افرادی که مژه‌های کوتاه و افتاده دارند، سعی می‌کنند با ابزار و محصولات آرایشی مثل فر مژه یا ریمل‌های گوناگون، مژه‌های خود را بالا ببرند و حالت بدهند و آنها را پررنگ‌تر و ضخیم‌تر یا بلندتر جلوه دهند. همین استفاده بیش از اندازه از ریمل، گاهی منجر به ریزش مژه می‌شود و مشکلات مژه را حادتر می‌کند.

به مدیریت : خانم محمودپور

پیج اینستاگرام کاشت مژه رز
۰۹۱۱۸۳۸۵۸۴۴
۰۹۱۲۸۶۶۷۲۶۹

 

 

???اکستنشن مژه رنگی

???والیوم مژه

???مگاوالیوم مژه

???لیفت ابرو قبل و بعدش

???لیفت و لمینیت مژه

 

خدمات میکروبلدینگ و میکروپیگمنتیش به روش فیبروز روناک

 

 

?میکروبلیدینگ یکی از جدیدترین روش هایی است که برای پر کردن فضای خالی ابروها و همچنین فرم دهی و قرینه سازی ابروها انجام می شود. در این روش از ابزار مخصوص میکروبلیدینگ استفاده می شود‎ قلمی که تیغ بسیار نازکی در سر آن داشته و برای کشیدن خطوطی شبیه به تار مو در ابروها، رنگدانه را به داخل پوست میفرستد.

?حتما قبل از انجام میکروبلیدینگ تقاضای مشاوره کنید و در مورد مدل و رنگ ابروی مدنظر خود صحبت کنید.

?میکروفیزرینگ روشی جدید است که در آن توسط قلم مخصوصی، رنگ به پوست وارد می شود. این روش ظاهری همرنگ ابروها و طبیعی تر از دیگر تکنیک ها ایجاد می کند و فقط در نواحی خالی ابروها طراحی می شود. این روش در دو جلسه انجام می شود بطوری که در جلسه اول رنگ از طریق برش های بسیار کوچک در فضای خالی بین ابروها وارد می شود. در جلسه دوم بعد از بهبودی شش تا ۸ هفته ای، دوباره محل هایی که خالی است رنگ میگیرد و ابروهایی قرینه برای فرد به ارمغان می آورد.

?نکات و مراقبت هایی که قبل و بعد از میکروبلدینگ باید درنظر گرفته شود در نتیجه ی این خدمات تاثیر می گذارند. با رعایت این نکات می توانید عوارض و ریسک های این روش را به حداقل برسانید.

 

به مدیریت
خانم اسدی
۰۹۱۲۸۶۶۷۲۶۹
پیج اینستاگرام میکروبلیدینگ روناک

http://ronakmicrolahijan.ir/

 

 

???میکروبلیدینگ ابرو

???خط چشم

???میکروبلیدینگ لب

 

 

 

کاشت مژه در لاهیجان , اکستنشن مژه در لاهیجان , لیفت مژه در لاهیجان , لمینیت مژه در لاهیجان , والیوم مژه در لاهیجان , لیفت ابرو در لاهیجان , لمینیت ابرو در لاهیجان , کاشت مژه , خدمات تخصصی میکروبلیدینگ ابرو به روش فیبروز در لاهیجان , خدمات تخصصی میکروپیگمنتیشن ابرو به روش فیبروز , شیدینگ لب در لاهیجان , فیکانتور لب در لاهیجان , میکروپیگمنتیشن ابرو در لاهیجان , میکروبلیدینگ ابرو در لاهیجان , خدمات تخصصی میکروبلیدینگ ابرو به روش فیبروز با رنگ کاملا گیاهی در لاهیجان , خدمات تخصصی میکروپیگمنتیشن ابرو به روش فیبروز با رنگ کاملا گیاهی در لاهیجان ,