کاشت و اکستنشن مژه آتنا

⚜️ آموزش پدیکور و کاشت مژه آتنا در رشت⚜️

⚜️ دارای مدرک آکادمیک و بین المللی⚜️

⚜️ آموزش با ارائه مدرک⚜️

مدیریت : آتنا موحدی

شماره تماس:
09051471377

 

اکستنشن والیوم

 

✨✨✨✨✨✨✨✨✨

 

اکستنشن اسپایکی

 

✨✨✨✨✨✨✨✨✨

اکستنشن هیبریدی

 

✨✨✨✨✨✨✨✨✨

اکستنشن کلاسیک

 

✨✨✨✨✨✨✨✨✨

والیوم زیبا

 

✨✨✨✨✨✨✨✨✨

اسپایکی سنجابی مناسب چشم های گردبادومی

 

✨✨✨✨✨✨✨✨✨

رضایت مشتری

 

✨✨✨✨✨✨✨✨✨

نصب اصولی مژه

 

✨✨✨✨✨✨✨✨✨

اسپایکی طور

 

 

اکستنشن تار به تار بدون اسیب به مژه های کلاینت های قشنگم

 

👁مژه‌های بلند و پرپشت نقش بسزایی در زیبایی چشم‌ها و چهره دارند. روش هایی مانند کاشت مژه و اکستنشن متدهای جدیدی هستند که به کمک آن می توان مژه های بلند و پرپشتی داشت.

👁 اکستنشن مژه چیست؟

اکستنشن مژه با تار‌هایی از ترکیبات مصنوعی از جنس مو ساخته می شود. مژه هایی که در این روش ساخته می شود، دارای اندازه های مختلفی هستند. کوچکترین آن ۶ میلی متر و بزرگ ترین آن ۱۸ میلی متر است. با این که اندازه های متفاوتی دارند، اما دارای یک انحنا و خمیدگی می باشند. در اکستنشن، مژه های اضافه تک به تک لابه لای مژه‌های پلک بالا با چسب قرار می گیرند. به همین راحتی مژه های بلند و پری خواهید داشت، بدون آن که نیازی به استفاده از انواع مژه مصنوعی یا ریمل داشته باشید.

👁 کاشت مژه چیست؟

کاشت مژه با موهایی انجام می شود که نزدیک ترین جنس را به جنس مژه های طبیعی دارد. پزشک متخصص در این روش برای هر چشم چیزی در حدود ۵۰ فولیکول مو را بر می دارد و با ایجاد برش‌هایی بسیار ریز در نواحی مشخصی از پلک‌های بالایی و پایینی مژه ها را می کارند. کاشت مژه نیازمند بیهوشی موضعی و گاه کامل دارد که با توجه به حجم کار و خواسته ی بیمار انجام می شود. جراحی ممکن است بین 2 تا 3 ساعت به طول بیانجامد. توجه داشته باشید تمامی مراحل باید زیر نظر کادری مجرب و با تجربه طی شود؛ وگرنه عوارض جبران ناپذیری به بار خواهد آمد.

 

قابل توجه خانومایی که میگن عع مگه مژه هم رشد میکنه بله مژه ها رشد میکنه و زمانی که اکستنش تار به تار و اصولی انجام بشه

👁 کاشت و اکستنشن مناسب چه کسانی است؟

برای افرادی که مژه های آنها کمتر از یک سانت و یا بطور مادرزادی مژه کوتاه دارند، اشخاصی که به دلیل بروز حادثه‌هایی مانند سوختگی، تتو و بیماری، مژه‌های خود را از دست داده‌اند، می توانند با کاشت مژه به حسرت خود پایان دهند و برای همیشه مژه‌هایی بلند، زیبا و پرپشت داشته باشند.

البته توجه داشته باشید که بیماران آلوپسی نمی توانند، کاشت مژه انجام دهند، چرا که مژه‌ها پس از کاشت نیز به علت بیماری می‌ریزند. اکستنشن مژه بیشتر برای افرادی است که مژه های بی حالت و کوتاهی دارند و یا اینکه فرصت کافی برای آرایش ندارند.

همینقدر زیبا زیبایی چشمانت را به من بسپار☺️✅💋

 

 

 

 

اکستنشن والیوم روسی خط چشمی✅😍
اکستنشن اسپایکی فر دار
                                                                   
والیوم پسندا
اسپایکی عروسکی

 

والیوم پسندا

اکستنشن والیوم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کلاسیک نچرال

 

 

 

آموزش لیفت ابرو فقط ۱۵۰۰ با ارایه مدرک

 

 

 

 

فرق کاشت و اکستنشن مژه , کاشت مژه بهتر است یا اکستنشن , فیلم اکستنشن مژه , کاشت مژه چیست , کاشت موقت مژه بهتره یا اکستنشن , قیمت اکستنشن مژه ,