کاشی استخری روکارنو  کاشی استخری روکارنو   پخش کاشی و سرامیک استخری سمنت سرام و توزیع شیرآلات خارجی و ایرانی

▪️ کاشی استخر یک کاشی سرامیکی خاص، فوق مستحکم با پوشش ضد لغزش و ضریب جذب آب بسیار پایین است. این کاشی با استفاده از تکنولوژی خاصی ساخته می شود. برای تولید آن، فقط خاک رس چینی خاص و مقاوم در برابر درجه حرارت بالا به کار می رود. کاشی استخر در ظاهر یک صفحه چینی کوچک لعابدار یا بدون لعاب است.

🔰🔰 انواع کاشی استخری

▪️▪️در فرآیند تکمیل سطح استخر و محوطه اطراف، می توان از کاشی های مختلفی استفاده کرد که عبارتند از:

 ✳️ کلینکر

▪️  کاشی های استخر کلینکر از خاک رس و به روش اکستروژن ساخته می شوند. این نوع کاشی دارای چگالی بالا و مقاومت در برابر سایش بوده و به دو دسته بدون لعاب و لعاب دار تقسیم می شود. کاشی های کلینکر گران نیستند، اما طیف نسبتا گسترده ای از رنگ ها، شکل ها و اندازه ها را دارند.

✳️ سرامیک

▪️ این کاشی ها برای کسانی که می خواهند سریع و ارزان در خانه استخر بسازند، بسیار محبوب و مقرون به صرفه هستند. کاشی های سرامیکی ماندگاری زیادی داشته و مقاومت بالایی در برابر تشکیل کپک یا قارچ دارند. مزیت مهم کاشی سرامیکی، تنوع شکل، رنگ و قیمت مناسب آن است.

✳️ شیشه

▪️ کاشی های شیشه ای برای روکش استخر عالی هستند. این کاشی ها علاوه بر جذب نکردن رطوبت، می توانند ویژگی های خود را برای مدت طولانی حفظ کنند. این جلوه ها به طرح، جذابیت خاصی می بخشند. البته چنین زیبایی، بسیار بیشتر از سرامیک یا کاشی کلینکر هزینه خواهد داشت.

✳️ چینی

▪️ کاشی های چینی از مواد مختلفی همچون کوارتز، کائولن، فلدسپات و خاک رس سفید ساخته می شوند. ویژگی این کاشی، اتصال محکم عناصر است؛ به همین دلیل محصول نهایی چگالی و استحکام بالایی دریافت می کند.

▪️▪️ اگر قصد تهیه کاشی استخر را دارید، می توانید از محصولات و خدمات باکیفیت ما سر بهره مند شوید. مجموعه ما یکی از بهترین مجموعه ها در ارائه کاشی و سرامیک با کیفیت در بازارهای داخلی و خارجی می باشد. شما می توانید با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان ممکن سفارشات خود را از شرکت ما تحویل بگیرید.

مدیریت : قربان پور _ سنچولی

 

راه های ارتباطی 

تماس آقای سنچولی
09118975597

تماس آقای قربان پور
09362050253

 

 

 

 

کاشی سرامیک استخری

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

تک گل 30*60

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

 

 

 

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

شیرآلات

 

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

چینی بهداشتی

 

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

پخش کاشی و سرامیک استخری ,  سمنت سرام  , توزیع شیرآلات خارجی و ایرانی , کاشی سنچولی در شهریار تهران ,