نمای ساختمانی شیراز نما

?آجر نمای سنتی ساختمان،مقرنس،گره،معقلی،معرق?

?کاشی کاری و آجرنمای سنگ و اجر ساختمان?

?نمای ساختمانی

?کاشی کاری

?آجرنما سنتی

به مدیریت: جناب آقای فتاحی

آجر سنتی

?زمانی هدف از تهیه مسکن رفع نیاز انسان به سر پناه و حفظ خود از سرما و گرما بوده است ولی امروزه تحت تاثیر فرهنگ شهر سازی قرار گرفته و علاوه بر تهیه مسکن ، به زیبایی و معماری آن نیز اندیشیده می شود و امروزه زیبایی ساختمان جایگاه ویژه ای دارد.

?پس آجر هم در این زمینه جایگاه خاص خود را پیدا کرده است و در بین سایر مصالح در اولویت قرار گرفته است.یکی از سازگارترین مصالح ساختمانی با طبیعت آجر می باشد ، که زیبایی ظاهری آن نیز مورد توجه همگان قرار دارد.

 

?آجر دارای خواص بسیار زیادی می باشد و در حال حاضر به عنوان پرمصرف ترین مصالح زیبایی خاصی را به ساختمان می بخشد ، اجر از دیرباز در ایران در صنعت ساختمان استفاده میگردد.آجرها برای نمای داخل ، نمای خارج ، کف ، پله ها و سایر …. مورد استفاده قرار میگیرد.

کاربرد انواع آجر سنتی

آجر های سنتی اصولا برای بازسازی ساختمان های قدیمی و همچنین ساخت بناها با طرح های سنتی مورد استفاده میگیرید ، نماهای که از این نوع آجر استفاده میکنند ، حس بسیار خوبی را به کاربران منتقل می نماید و جلوه خاص و منحصر به فردی به ساختمان  و نمای شهری می بخشد.

 

انواع آجر سنتی

?آجر لعابدار

?آجر سنتی ماشینی

?آجر سنتی قزاقی (دست ساز)

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

 

 

 

کاشی سنتی  در شیراز , قیمت کاشی سنتی , کاشی هفت رنگ , کاشی مساجد , فروش کاشی سنتی , کاشی محراب , انواع کاشی سنتی , کاشی مسجدی ,