Address & Contact

Our Address

بروجرد،بلوار امام خمینی،نرسیده به میدان ایت الله بروجردی،200 متر بالاتر از پمپ بنزین خاتم النبیا

Telephone

کافه رستوران تخت جمشید

مدیریت: سعید خسروی
09120339384

✳️انواع غذاخوری:

ارایهٔ غذا در رستوران با همکاری همهٔ کارمندان رستوران انجام می‌شود. چینش ادوات غذاخوری، ارایهٔ منو و دریافت سفارش از میهمانان و ارایهٔ غذا به ایشان، تحویل صورت‌حساب، دریافت وجه و در پایان مرتب‌ساختن و پیراستن میز از وظایف کارکنان رستوران است . پخت غذا نیز از وظایف آشپزها به‌شمار می‌آید.

غذاخوری خویش‌یار یا سلف سرویس گونه‌ای از غذاخوری است که در آن خود مشتریان از خودشان پذیرایی کرده و به طور مستقیم درگیر می شوند.

هم‌چنین، غذاخوری‌ها ممکن است گونهٔ ویژه‌ای از خوراک‌ها را ارائه کنند، مانند خوراک‌های دریایی، خوراک‌های گیاهی یا خوراک‌های ویژهٔ ملت‌ها و اقوام گوناگون. (مانند رستوران ایرانی، چینی، لبنانی و … .)

✳️سفره‌خانه:

سفره‌خانه یا سفره خونه گونه‌ای از رستوران با محیط و معماری سنتی ایرانی است که در آن خوراکهای سنتی ایرانی پخت و ارائه می‌شود

✳️طباخی:

طباخی (در اصطلاح عامیانه: کله‌پزی) گونه‌ای از غذاخوری سنتی ایرانی است که در آن غذاهای سنگین و پرحجم مانند کله‌پاچه، خوراک مغز، خوراک زبان و … ارائه می‌شود.

✳️چایخانه:

از مکان‌های است که عموماً به عرضه‌ای چای و دمنوش‌های ایرانی و گاه شرقی در غالبی خاص یا سنتی مانند استکان کمر باریک و رسوم خاص ارائه می‌دهد… امروزه با گسترش کافه و کافی شاپ‌ها این مکان‌ها از رونق افتاده است

✳️محیط عالی :

طبق آماری که از تحقیقات صورت گرفته مشاهده شده است ،داشتن ترکیبی از آرامش و هیاهو در یک محیط از عوامل موفقیت آن است .گاهی اوقات با هدف گذراندن ساعاتی برای خود و انجام امور شخصی به کافه می رویم و گاهی هم با هدف دیدن افراد و یا معاشرت با دوستان . کافه شما باید دارای محیطی راحت و صمیمی باشد . از جمله دلایلی که موجب موفقیت استارباکس و محبوبیت آن میان مردم گردیده است محیط آن است . استارباکس تنها مکانی برای صرف قهوه نیست بلکه یک مکان راحت و عمومی برای تعامل، معاشرت و آرامش به دور از خانه و محیط کار است .

 

 

 

 

 

 

کافه در بروجرد ,  رستوران در بروجرد  , کافه رستوران چیست  , کافه رستوران در تهران  , کافه رستوران به انگلیسی  , کافه رستوران سنتی ,  کافه رستوران تلار  , کافه رستوران پیروزی ,