Address & Contact

Our Address

تهران،رباط کریم،میدان امام خمینی،500متر به سمت جاده وهن آباد

Telephone

کانکس ویلایی پانلی معمولی در هر ابعادی

کبیر کانکس ویلایی پانلی معمولی

🔴انواع کانکس:

۱-کانکس اداری ۲-کانکس خوابگاهی ۳-کانکس نگهبانی ۴-کانکس سرویس بهداشتی ۵-کانکس ویلایی ۶-کانکس بازیافت زباله ۷-کانکس دو طبقه ۸-کانکس پیش ساخته ۹-کانکس ساندویچ پانلی -۱۰کانکس معمولی ۱۱-کانکس تاسیساتی ۱۲-کانکس سردخانه‌ای ۱۳-کانکس اجرا در محل.

🔴کانکس ویلایی :

ویلای کانکسی همانند سازه‌های پیش ساخته و خانه‌های پیش‌ساخته، یک سازه مهم است که از تمام امکانات و ویژگی‌های یک ویلای مسکونی برخوردار می‌باشد. وقتی صحبت از ویلا کانکس یا کانکس ویلا به میان می‌آید، منظور این است که شما یک سازه از پیش ساخته شده دارید که در مکان مناسب قابل نصب می باشد.

🔴کانکس ساندویچ پانلی:

✳️همان‌طور که از اسم این کانکس پیداست،در ان از ساندویچ پانل استفاده شده است.ساندویچ پانل ترکیبی است،از ۲ لایه ورق و یک لایه فوم که مقاومت بسیار بالایی نسبت به سایر سازه‌ها دارد،و وزن آن نیز بسیار پایین است.این موادی که در این نوع کانکس استفاده مي‌شود،نسبت به مواد بکار رفته در کانکس معمولی مدرن تر است،و بیشتر کاربرد دارد.

ویژگی های ساندویچ پانل:

🔻مقرون به صرفه بودن ،عمر بالا
🔻تحمل قابل توجه فشار بار
🔻چسبندگی فوم به ورق
🔻مقاومت شیمیایی
🔻وزن سبک
🔻عایق دربرابر صدا
🔻مقاوم در برابر اتش
🔻عایق در برابر رطوبت
🔻عایق در برابر سرما و گرما

🔴کانکس معمولی:

✳️این نوع کانکس قدیمی‌ترین نوع کانکس است.و اکنون به دلایل مختلفی مثل هزینه بالا و زمان ساخت و سنگینی سازه کمتر تولید می‌شود جنس این کانکس معمولا از فلز است،و از پنجره‌های آلومینیومی در این سازه استفاده مي‌كنيم

مدیریت :علیرضا غلامی

شماره تماس

09100693526

09355379043

____________انواع کانکس____________

ساندویچ پانل ساختمانی , کاربرد ساندویچ پانل , ابعاد ساندویچ پانل , ساندویچ پانل , تولید کننده ساندویچ پانل , قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل , قیمت ساندویچ پانل , ساخت انواع کانکس در رباط کریم تهران , ساخت کانکس در رباط کریم تهران , تولید کانکس در رباط کریم تهران , اجرای کانکس در رباط کریم تهران , ساخت انواع کانکس در رباط کریم تهران , تولید کانکس در رباط کریم تهران , کانکس ویلایی پانلی معمولی غلامی در رباط کریم تهران ,