شرکت ایمن سازان مهتا

توليد، اجرا و نصب انواع درب هاي اتوماتيك بصورت صفرتا صد

دارای ١٥سال سابقه كار

با كادري مجرب و تمام وقت

❇️اجرای انواع:

کرکره برقی

جک پارکینگی

درب شیشه ای اتوماتیک

نصب کرکره های اتوماتیک(فروشگاهی،پارکینگی)

نصب موتور بر روی انواع کرکره های سنتی

 کاربرد کرکره برقی

یکی از محصولات اتوماتیک پر کاربرد کرکره برقی است که جهت ایجاد امنیت و راحتی بیشتر در محیط‌‌‌های کاری ( کرکره سازی برقی برای مغازه و کرکره برقی برای فروشگاه ) و حتی نصب کرکره برقی منازل مسکونی از جمله کرکره برقی برای پنجره، کرکره برقی درب آپارتمان و درب کرکره ای برقی پارکینگ لازم است. از کرکره برقی برای مغازه و یا پارکینگ استفاده می‌شود، مخصوصا پارکینگ هایی که می‌خواهند از فضای پشت درب هم برای پارک کردن خودرو استفاده کنند و یا نصب جک درب پارکینگی در انجا امکان پذیر نیست.

موتورهاي كركره برقي

جاقفلی برقی ، این امکان را به شما عزیزان میدهد که وقتی کرکره قفل میباشد به هیچ عنوان ریموت عمل نکند تا زمانی که قفل را باز کنید

نصب کرکره برقی

نصب کرکره برقی به کاهش خطر سرقت و وارد شدن اشخاص بیگانه به محدوده شخصی شما کمک می‌کند. نصب کرکره برقی نیاز به کارشناس حرفه ‌ای و داشتن اطلاعات کافی از نوع نیاز مشتری و محل نصب دارد و باید برای آن برنامه‌ ریزی دقیقی انجام گیرد تا از نظر امنیت به مشکلی برنخورید.

جک پارکینگ

جک درب پارکینگ که با نام‌های جک پارکینگی، جک برقی درب، درب اتوماتیک پارکینگ و جک درب ریموت کنترلی پارکینگ شناخته می‌ شود، یکی از محصولاتی است که در حدود ۱۵ تا ۲۰ سال است، وارد بازار شده است. امروزه بیشتر درب‌‌‌‌های پارکینگ‌‌‌‌های اماکن عمومی، منازل و خصوصی دارای سیستم‌‌‌‌های اتوماتیک می‌باشد. یکی از انواع متنوع درب‌های اتوماتیک، جک درب پارکینگ می‌باشد که بطور کلی جک پارکینگ وسیله ایست که باز و بسته شدن درب ورودی حیاط یا درب پارکینگ منزل یا درب ورودی محل کار را بطور اتوماتیک و تنها با فشردن یک دکمه روی ریموت انجام داده و راحتی و امنیت را به ارمغان می‌آورد.

 
جكهاي ريلی

 

درب های سکشنال

درب اتوماتیک سکشنال یا زیرسقفی یکی از مدرن ترین درب های اتوماتیک است که در حال حاضر مورد استفاده عمو قرار می گیرد . درب سکشنال از پنل های جداگانه به ارتفاع 48 سانتی متر و ضخامت 6/4 ساخته شده اند . درون پنل های درب سکشنال از فوم پلی اورتان فشرده پر شده است به همین دلیل عایق صورتی و حرارتی می باشد . میزان ارتفاعی این درب باز می شود بین 2.20 متر الی 2.40 متر می باشد ، البته توجه داشته باشید که میزان ارتفاع باز با توجه به درخواست شما متغیر است .

با توجه به اینکه ابعاد درب ورودی متغیر است عرض پنل در اندازه های مختلفی در بازار موجود می باشد . درب اتوماتیک سکشنال به صورت 90 درجه از حالت افقی به عمودی حرکت می کند و کمترین فضا را اشغال می کند و هم چنین به یاد داشته باشید که حرکت درب اتوماتیک سکشنال کاملا بدون ایجاد صدا می باشد .

درب سکشنال پارکینگ یا درب اتوماتیک زیر سقفی برای پارکینگ های پرتردد بسیار مناسب است . این درب برای مواردی استفاده می شود که ارتفاع و فضا محدود باشد . میزان فضایی که برای نصب درب سکشنال مورد نیاز است بین 20 الی 25 سانتی متر از ارتفاع است .

کرکره های فولادی

تيغه هاي فولادي ساده و پانچ قابليت رد شدن هوا و نور، مقاوم با ورق ١ميل در رنگهاي متنوع

 درب شیشه ای

درب شیشه ای اتوماتیک یکی از گزینه هایی است که زیبایی و جلوه ی خاصی به نما می‌بخشد و در هر مکانی قابل استفاده است. مهم نیست که چه مقدار فضا برای نصب این درب‌ها در اختیار دارید؛ زیرا انواع مختلف درب اتوماتیک شیشه ای به شما کمک می‌کنند تا از کمترین فضای ممکن بیشترین بهره را ببرید.
این نوع درب‌ها با داشتن قابلیت‌‌‌های فراوان می‌توانند انتخاب مناسبی برای مکان‌‌‌های عمومی‌از جمله مراکز تجاری و اداری، بانک ها، شرکت ها، بیمارستان‌ها (که رعایت بهداشت در آن‌ها اهمیت فراوانی دارد)، مراکز توان بخشی، هتل‌ها و رستوران‌ها و … باشد.

به مدیریت:آقای غفاری

شماره های تماس:

09127360230
02155536168

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

نصب انواع کرکره برقی

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

درب های شیشه ای اتوماتیک
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
جک های ریلی
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
جک های پارکینگی

 

 

 

کرکره برقی , انواع کرکره برقی , جک پارکینگی , درب شیشه ای اتوماتیک , نصب کرکره برقی در تهران , درب شیشه ای ایمن سازان مهتا در تهران , تولید و فروش کرکره برقی و جک پارکینگی ایمن سازان مهتا در تهران , نصب کرکره های اتوماتیک در تهران , ارسال به شهرستانها ,