Address & Contact

Our Address

قزوین ، اقبالیه ، خیابان 14معصوم ، کوچه عصمت 17 ، پلاک28

کفپوشهای سخت صنعتی نوآور رفیعی 

⚜️ اجرای بتن ریزی کف با ماله های پروانه ای(بتن سخت/بتن ساده)

⚜️ کفپوش های صنعتی و ضد سایس بصورت ساده و رنگی

⚜️ کف سوله ها،پارکینگهای طبقاتی،محوطه ها و کف کارخانجات و…

⚜️ کفپوش صنعتی چیست؟

⚜️ کفپوش صنعتی می تواند به طور گسترده ای در ساخت و یا افزایش امکانات تجاری به عنوان کفپوش مورد استفاده قرار گیرد، به طور مثال کفپوش صنعتی مناسبی برای هرکدام از واحدهای صنعتی، انبارها، فروشگاه های خرده فروشی و حتی رستوران ها تعریف شده است. کفپوش صنعتی می تواند تقریبا در همه جای یک ساختمان باشد، از جمله کف پارکینگ، پیاده رو های بیرونی و محوطه، و حتی جزئیات معماری مثل لابی و سالن و اتاق خواب. در مقایسه با سیستم های تایلی، کفپوش صنعتی معمولا از نظر عملکرد و دوام در ساختارها دارای نتایج برتری است.

⚜️ کفسازی سوله با بتن سخت طوسی

⚜️ کفپوش های صنعتی در دو سیستم کفسازی صنعتی بر پایه سیمانی و پایه پلیمری خلاصه می شوند که سیستم پایه سیمانی شامل کفپوش بتن سخت، بتن مسلح (بتن ماله پروانه ای)، اجرای بتن به روش مکانیزه بوده و سیستم پایه پلیمری شامل کفپوش اپوکسی، کفپوش پلی یورتان، پوشش های رزینی و محافظ می باشد.

⚜️ بتن الیافی پارکینگ

⚜️ کفپوش صنعتی و کفسازی صنعتی با کاهش هزینه های اجرایی و مواد و مصالح و افزایش مقاومت و عمر مفید کف بهترین نوع کفسازی در سراسر دنیا شناخته میشود.

⚜️ از کفپوش صنعتی در کفسازی پارکینگ منازل نیز میتوان استفاده نمود چراکه علاوه بر تامین زیبایی، در برابر آلاینده ها و روغن و بنزین نیز مقاوم هستند و قابلیت شستشوی آسان دارند.

⚜️ کفپوش اپوکسی

⚜️ کفپوش صنعتی میتواند به کفسازی با بتن الیافی، کفسازی با بتن سخت رنگی، کفسازی با کفپوش اپوکسی و کفسازی با کفپوش پلی یورتان اطلاق گردد.

⚜️ کفپوش صنعتی میتواند بصورت آنتی باکتریال و یا آنتی الکترو استاتیک اجرا گردد. از این رو برای هر محیطی کفپوش صنعتی مناسبی وجود دارد. بطور مثال در محیط هایی همچون اتاق عمل، اتاق سرور، داروسازی، بیمارستان، آزمایشگاه و … میتوان از کفپوش صنعتی اپوکسی آنتی باکتریال و یا اپوکسی آنتی الکترو استاتیک استفاده نمود.

⚜️ کفپوش های سخت صنعتی نوآور بصورت تخصصی آماده ارائه مشاوره، خدمات و فروش مواد به سازندگان و صاحبین مشاغل و کارفرمایان محترم می باشد تا بتوانند با آگاهی و دانش کافی برای کفسازی پروژه خود تصمیم گیری نمایند.

مدیریت:آقای حامد نعیمی

 

 

⚜️ اجرای بتن ریزی با کادری مجرب و‌مجهز به دستگاه های به روز وپیشرفته

⚜️ مشاوره و فروش هاردنر وا فزودنی های بتن
⚜️ انواع الیاف ها،روان کننده،فوق روان کنندها ،زود گیر،دیر گیرو آب بند بتن…

⚜️ مشاوره وت امین و اجرای ترمیم سطح بتنی

⚜️ کفسابی با استفاده از دستگاه های ساب صنعتی

⚜️ اجرای مش بندی و آرماتور بندی کف کار

⚜️ شیب بندی و تراز با تراز لیزی گردان

 

 

قیمت کفپوش صنعتی , انواع کفپوش صنعتی , کفپوش کارخانجات صنعتی , کفپوش صنعتی لاستیکی , کفپوش صنعتی اپوکسی , انواع کفپوش های صنعتی ,