ساخت تخصصی کلبه چوبی آلاچیق گره چینی تخت سنتی صنایع چوبی راشاوود 

🪵 صنایع چوبی راشاوود ساخت تخصصی انواع کلبه های چوبی ، آلاچیق ، گره چینی و تخت های سنتی🪵

🪵  خانه‌های زیادی آلاچیق چوبی را به عنوان بخش جدا نشدنی محیط حیاط یا روف گاردنشان پذیرفته‌اند. آلاچیق زیبایی خاص خودش را دارد و محیطی امن و اختصاصی را فراهم می‌کند؛ به همین دلیل هم روز به روز دوستداران بیشتری پیدا می‌کند.

🪵  اهمیت امن بودن آلاچیق چوبی

✨ از آنجایی که آلاچیق چوبی در معرض مستقیم نور آفتاب، باران، برف و انواع تغییرات آب و هوایی قرار دارد، باید حتما قبل از خرید مشورت‌های لازم را انجام دهید و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. یکی از بهترین گزینه‌هایی که امتحانش را پس داده است، آلاچیق چوب پلاست است که نسبت به انواع تغییرات آب و هوایی و حرارت بالا هم مقاومت بالایی دارد. صنایع چوبی راشاوود در زمینه این انتخاب این محصول و سایر محصولات از جمله نیمکت چوبی، کفپوش چوبی، روف گاردن، نرده چوبی و … یکی از بهترین‌هاست و به شما کمک خواهد کرد.

🪵 ویژگی‌های یک خانه سنتی چیست؟

دکوراسیون داخلی یک خانه سنتی، باید نشانی از خانه‌های گذشته داشته باشد و به‌نحوی چیده شود که ما احساس کنیم در خانه‌های قدیمی حضور داریم. ویژگی‌های این نوع دکوراسیون عبارتند از:

🪵 استفاده از لوازم چوبی
🪵 استفاده از رنگ‌های گرم و متنوع
🪵 استفاده از المان‌های معماری، فرهنگی و تاریخی ایران
🪵 استفاده از لوازمی که در فرهنگ سرزمین‌های تاریخی مرسوم بوده است.
🪵 توجه به سادگی و در عین حال اهمیت به عنصر زیبایی

🪵 از مبلمان سنتی شروع کنید

🪵 مبلمان سنتی یکی از جذاب‌ترین ویژگی سنتی و تاریخی ایران هستند که می‌تواند مبلمان سنتی را به شاهکاری هنرمندانه تبدیل کند. گره چینی یکی از تزئینات مرسوم در خانه‌سازی‌های ایرانی بوده که با استفاده از این هنر، ارسی‌ها و پنجره‌های چوبی را می‌آراسته‌اند. مبلمانی که با استفاده از این هنر و با ظرافت هرچه تمام، طراحی و ساخته می‌شوند، نمایی فوق‌العاده به خانه می‌بخشند. در واقع بخش عظیمی از سبک سنتی دکوراسیون داخلی منزل با استفاده از این نوع مبلمان سنتی کامل می‌شود.

🪵 چه طرح و رنگی را انتخاب کنیم؟

مبلمان سنتی معمولا از یک استاندارد ابعاد و تغریبا مدل ان هم یکی هست فقط گره چینی انها با هم فرق میکند. بعضی از مدل ها هنوز با دست کار میشود. اما در حال حاضر معمولا گره چینی ها را از جنس ام دی اف و با دستگاه سی ان سی اماده میکنند و بعد روی کلاف اصلی نسب میکنند.

مدیریت : حسینی
09129417331

 

 

 

 

کلبه چوبی , آلاچیق  , گره چینی , تخت سنتی,  صنایع چوبی راشاوود  , کلبه چوبی ساخت , آلاچیق کلبه چوبی دوطبقه , کلبه چوبی کوچک , قیمت کلبه چوبی , کلبه چوبی برای باغ ,