کلینیک ساختمانی آپادانا

تولید و فروش انواع سنگ فرش بتنی ، جدول ، بلوک سبک لیکا و انواع سنگ مصنوعی

sang_farsh_agnes

>

? سنگ فرش

?برای سنگ فرش فضاهای بیرونی، مصالح مختلفی وجود دارد که برخی از آنها بسیار ارزان و برخی نیز بسیار گران قیمت و لوکس هستند. شاید در میان تمامی مصالح مرتبط با سنگ فرش بتن را بتوان ارزانترین نوع سنگفرش به حساب آورد. استفاده از بتن مقرون به صرفه، استاندارد و از کیفیت و دوام بالایی نیز برخوردار است.

?سنگ فرشهای بتنی از روان شدن آب به هنگام بارندگی جلوگیری میکنند، بنابراین برای مسیرهای پیاده روی گزینه مناسبی خواهند بود. در میان انواع سنگ فرشها، انواع آجری نیز طرفداران خاص خودشان را دارند، رنگ قرمز آجری آجر باعث ایجاد حس گرما و نشاط در فضای بیرونی ویلا یا حیاط خانه شما می‌شود.

✳️موزاییک پلیمری چیست؟

?موزاییک پلیمری در اصل یکی از انواع سنگ مصنوعی می باشد که با تغییر ساختار مولکولی سیمان و انجام فرآیند پلیمریزاسیون و به وجود آمدن شبکه ی زنجیره ای مقاوم و مستحکم در سیمان تشکیل شده است. این فرآیند باعث کریستاله شدن سیمان و به وجود آمدن شبکه ی بلوری در آن میشود و در آخر موزاییک به دست آمده به استحکام و مقاومتی در حدود 2 برابر بیشتر از بتن میشود. در چنین حالتی این نوع موزاییک از نظر استحکام و مقاومت با تعداد زیادی از سنگ های طبیعی برابر است.

?این نوع موزاییک یا سنگ مصنوعی مخلوطی از بتن و پلیمر میباشد که ترکیب های رنگی بسیار جذاب و شبیه به سنگ های طبیعی را در خود دارد. و به دلیل بالا بودن استحکام این نوع موزاییک در مقابل شرایط آب و هوایی و یا جوی نامناسب مثلا 50 درجه زیر صفر سبب شده که این محصول در طی زمان کم و کوتاهی بتواند جایگزین بسیاری از دیگر سنگ های مصنوعی یا طبیعی بشود

به مدیریت : جناب آقای قائم مقامی

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

 

 

طراحی و اجرا سنگ فرش ساسو پارک بانوان اراک

 

 

 

 

کلینیک ساختمانی آپادانا در اراک , سیمان  , سنگ فرش , انواع سنگ , موزاییک , موزاییک پلیمری , انواع سنگ فرش , نمایندگی رسمی فروش سیمان , قیمت سنگ , قیمت سیمان ,