اجرا و فروش انواع کاغذ دیواری پارکت و کمد کابینت آکولاد در رشت

⚜️ مجموعه کلینیک ساختمانی و معماری آکولاد با کادری مجرب و متعهد و سابقه ای درخشان در زمینه املاک،بازسازی،نوسازی و دکوراسیون داخلی با استفاده از بهترین متریال و مواد اولیه و به روزترین طرح‌ها و مدل ها، آماده ارائه خدمات و محصولات با کیفیت به شما عزیزان می‌باشد⚜️

 

 

راه های ارتباطی:
مهندس ارفعی
09113408489
مهندس انصار
09111377456

 ✳️  طراحی داخلی و نما

⚜️ بازسازی ، نوسازی ، طراحی ، مشاوره و اجرای انواع خدمات ساختمانی شامل :
⚜️ طراحی و اجرای انواع کناف و سقف کاذب 
⚜️ طراحی و اجرای کناف تایل و pvc

⚜️طراحی بازسازی فروش و اجرای کناف نقاشی و دکوراسیون داخلی
⚜️طراحی و اجرای انواع سقف کشسان ، نورپردازی ، طرح های دکوراتیو

⚜️ طراحی و اجرای انواع پارتیشن ، تایل های ۶۰*۶۰ ، پی وی سی ، تایل های معرق ، دور باکس و دور باکس های نور مخفی
⚜️ تی وی روم و پارتیشن های خاص و دکوراتیو

⚜️ طراحی و اجرای انواع آسمان مجازی و پانل های ضد آب
⚜️ اجرای انواع کفپوش ، دیوارپوش و کاغذ دیواری
⚜️ طراحی و اجرای انواع نقاشی و تزئینات ساختمانی

⚜️ طراحی و مشاوره انواع دکوراسیون داخلی شامل کمد،کابینت،کتابخانه و..
⚜️طراحی،مشاوره و اجرای انواع نمای ساختمان شامل سنگ و کامپوزیت
⚜️ بازسازی و نوسازی اماکن مسکونی و تجاری
⚜️ پخش و فروش و تامین انواع مصالح ساختمانی و کناف و ارسال به سراسر کشور

💫 طراحی ، مشاوره و فروش درب و پنجره upvc دوجداره
💫 فروش انواع پروفیل گالوانیزه 
💫 فروش و پخش انواع یراق آلات 
💫 فروش انواع درب های ضد سرقت 
💫 برای کاربری های مسکونی ، تجاری ، اداری

✅  پنجره دوجداره :

▪️پنجره عایق به پنجره‌هایی گفته می‌شود که معمولاً با نام پنجره دو جداره یا شیشه دو جداره یا پنجره سه جداره شناخته می‌شوند.

▪️ این پنجره‌ها از نظر انتقال حرارت نسبت به نمونه‌های سنتی (پنجره‌های فلزی) عایق‌تر هستند. پنجره‌های عایق دو یا سه قاب شیشه‌ای هستند که به وسیلهٔ هوا یا دیگر گازها برای کاهش انتقال حرارت جدا شده‌اند.

✅ چمن  مصنوعی :

▪️ چمن مصنوعی در واقع همان محصول پادری است که با تغییر رنگ، کاملاً شبیه به چمن‌های طبیعی می‌شود. این چمن متراکم تر، مقاوم تر و نیازمند نگهداری بسیار کمتری است و مشکل رشد تخم چمن در زمین‌های غیر حاصلخیز را نیز حل کرده است.

▪️ چمنی است که به دو نمونه کلی تقسیم‌ می‌گردد: 1. چمن ورزشی 2. چمن تزئینی (دکوراتیو). شاید برخی از افراد گمان کنند چمن مصنوعی فقط اختصاص به زمین‌های بازی از جمله زمین‌های فوتبال دارد، اما اینطور نیست.

▪️ امروزه چمن مصنوعی، کاربرد وسیع‌تری پیدا کرده و به جز زمین‌های ورزشی در محیط‌های دیگر هم به زیبایی اجرا می‌گردد.

 

✅  انواع پارکت :

▪️پارکت، چوب‌فرش یا کف‌پوش چوبی، کف‌پوشی از جنس چوب است که برای داخل ساختمان استفاده می‌شود. بدین صورت که قطعات پارکت را به صورت‌های مختلف مانند جناغی، آجری، شطرنجی و سطری و … در کنار هم قرار می‌دهند تا کف ساختمان پوشیده شود.

▪️ یکی از دلایلی که باعث شد تا محبوبیت پارکت نسبته به سنگ بیشتر شود، بخاطر طرح‌های زیبا و سبک های متنوع آن است.

▪️ این کف‌پوش چوبی به دلیل زیبایی خاصی که دارد توانسته به سرعت در بین مشتریان جای خود را باز کند.همه ساله پارکت ‌های مختلفی توسط برندهای معتبر در طرح‌های گوناگون و متناسب با سلیقه مردم در حال تولید شدن هستند.

✅ نرده :

▪️ نرده یا جان پناه نوعی سازه از جنس فلز ، سنگ ، چوب ، شیشه و گاها از کائوپو میباشد که در گذشته به عنوان حائلی بین انسان و پرتگاه ( راه پله ، تراس یا بالکن ، پشت بام ) قرار میگرفت که هدفی جز محافظت از جان افراد نداشت اما در سالهای گذشته علاوه بر محافظت نقش پر رنگی در زیبایی ساختمان ایفا کرده و هم اکنون به یک سازه دکوراتیو تبدیل گردیده است .

▪️ نرده تراس یا نرده استیل تراس جهت جلوگیری از سقوط افراد و اشیاه در تراس تعبیه میشود. در کنار محافظت وظیفه ی دیگر نرده تراس بخشیدن زیبایی به نمای ساختمان است اما اصلی ترین کاربرد آن استفاده به عنوان جان پناه در تراس منازل است.

 

✅ کاغذ دیواری :

▪️ کاغذ دیواری نوعی از روکش جهت پوشاندن سطح دیوار ها می باشد که در طرح ها و مدل های متنوعی طراحی و ساخته میشود و در چهار نوع چاپ مسطح، کلیشه ای، سیلک اسکرین و چاپ دورانی تولید میشود.

▪️ کاغذ دیواری را میتوان به صورت رولی و یا متری خریداری کرد که با استفاده از چسب مخصوص آنرا به دیوار میچسبانند.

▪️ کاغذ دیواری نوعی از روکش جهت پوشاندن سطح دیوار ها می باشد که در طرح ها و مدل های متنوعی طراحی و ساخته میشود و در چهار نوع چاپ مسطح، کلیشه ای، سیلک اسکرین و چاپ دورانی تولید میشود.

▪️ کاغذ دیواری را میتوان به صورت رولی و یا متری خریداری کرد که با استفاده از چسب مخصوص آنرا به دیوار میچسبانند.

 

 

 

بهترین کلینیک ساختمانی در رشت , بازسازی و نوسازی در رشت , مشاوراملاک در رشت , فروش کاغذ دیواری در رشت , فروش پارکت در رشت , انواع کاغذ دیواری رشت , فروش نرده استیل در رشت , فروش چمن مصنوعی در رشت , فروش درب و پنجره دو جداره در رشت ,