Address & Contact

Our Address

مشهد ، بلوار راهنمایی

Telephone

کلینیک لیزر سپنتا

✅ لیزر موهای زائد الکساندرایت در کلینیک لیزر سپنتا 
✅ رفع موهای زائد توسط لیزر روندی است که در آن موهای زائد در معرض نور لیزر قرار گرفته و فولیکول های آنها کاملا نابود می شود, در این روش با توجه به رنگ مو و پوست و ضخامت آن، دستگاه تنظیم گردیده و فولیکول مو را مورد هدف قرار داده و از بین میبرد. اگر از رویش موهای بدن خود خسته و کلافه شدید و موی زیر پوستی و جوش و لک ناشی از آن را دارید، لیزر الکساندرایت یک پیشنهاد کاربردی برایتان می باشد که علاوه بر اینکه می توانید از شر موهای زائد خود خلاص شوید دیگر لازم نیست از روش های موقتی مانند ژیلت ، موم ، اپیلاسیون استفاده کنید، و پوستی زیبا و نرم نسبت به گذشته خواهید داشت. 
✅ این دستگاه برای تولید طول موج ۷۵۵ نانومتری از سنگی به نام الکسا استفاده می‌کند. ویژگی منحصر به فرد این دستگاه قابل تنظیم بودن طول موج و انرژی آن است. این طول موج در دستگاه لیزر تأثیر گذارترین طول موج برای از بین بردن موهای زائد است. البته همان طور که گفتیم دستگاه‌های لیزر زیادی در دنیا وجود دارند، اما هر دستگاهی توانایی تولید این طول موج را ندارد. این دستگاه در هر ثانیه ۵ شات می‌زند و همین ویژگی آن را پر سرعت‌ترین دستگاه لیزر کرده است. 
✅ مزایای استفاده از الکساندرایت: 
✅ میزان نفوذ لیزر به پوست مناسب است
✅ این لیزر میتواند موهای نازک و روشن را هم حذف نماید
✅ امکان به کارگیری آن برای تمام افراد با انواع پوست ها فراهم است
✅ قدرت بالا و از بین بردن موثر موهای زائد در کمترین جلسات درمانی از جمله ویژگی های منحصربفرد دستگاه لیزر الکساندریت می باشد .

 

 

کلینیک لیزر در مشهد , کلینیک لیزر سپنتا , مرکز لیزر موهای زائد ,