کلینیک و آموزشگاه کاشت ناخن در مشهد

شماره های تماس :
09120983532

https://xgo.ir/?bioCode=DIRU130128

 

صفر تا صد پودر ۳۵۰۰ با مدرک آکادمی و مانیکور
صفر تا صد ژل ۳۵۰۰ با مدرک آکادمی و مانیکور
طراحی تا ۵۰ مدل پرکاربرد ۳ تومن با مدرک آکادمی
مدرک بین المللی و فنی حرفه ای ۱ و ۱۵۰۰
صفر تا صد پودر و ژل و مانیکور + مدرک بین المللی ۸ تومن
پکیج جامع مدرسی شامل همه مباحث کاشت و طراحی تا ۳۰ الی ۵۰ مدل +۳ مدل مانیکور +۳ مدل پدیکور+مدرک بین المللی+ دوره کارورزی ۱۳ تومن
و پکیج کاربردی سالنی شامل کاشت پودر و ژل سالنی+ ۱۰ مدل طراحی سالنی ۵ تومن
پکیج مبتدی ژل با قلم و قالب
۲۸۰۰

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

 

 

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

 

 

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

 

✨آموزش انواع خدمات زیبایی ناخن
💠 کاشت ناخن

خانم‌ها به دلایل مختلفی کاشت ناخن را انجام می‌دهند؛ برخی صرفا برای زیبایی و برخی دیگر به دلیل مشکلات ناخن‌هایشان، بطور مثال برای پوشاندن ناخن‌هایی که به گفته خودشان رنگ و روی زیبایی ندارند. استفاده از این ناخن‌ها برای افرادی که ناخن‌‌‌های ضعیف و شکننده دارند و همچنین افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند بسیار مناسب است چون مانع آنها می‌شود.

این ناخن‌های مصنوعی در اندازه‌های گوناگون و در رنگ‌های طبیعی و متنوعی موجود می‌باشند. برای عمل کاشت ناخن می‌بایست موارد زیادی را رعایت کرد، ابزار و مواد کاشت ناخن را شناخت و در صورت تصمیم برای انجام، این کار را زیر نظر متخصصین این انجام داد.

💠 انواع کاشت ناخن

 کاشت ناخن با تیپ

این روش از کاشت ناخن از رایج ترین و معروف ترین روش های کاشت است که همانطور که از اسم آن پیداست، با استفاده از تیپ های پلاستیکی (معمولا یا به رنگ های سفید هستند یا بی رنگ) که به ناخن طبیعی خودتان چسبیده می شود و با مواد گذاری و در آخر سوهان کشی، کاشت انجام می شود.

 کاشت ناخن با فرمر

فرمر، رول های موایی هستند که که هر ورقه از آن ها دارای اندازه گیری و چسب هستند که به زیر ناخن طبیعی شما برده می شود. سپس با توجه به بلندی مورد نظر شما و اندازه گیری هایی که روی فرمر حک شده است، مواد گذاری شده و سپس سوهان کشی می شود. این نوع از کاشت برای کسانی که ناخن های طبیعی نسبتا بلندی دارند مناسب است. نسبت به کاشت ناخن با تیپ باید گفت که فرمر دارای محبوبیت و دوام بیشتری می باشد.

💠 کاشت ناخن پودری

کاشت پودری نیز از رایج ترین روش های کاشت ناخن است که با استفاده از پودر مخصوص که رنگ ها و انواع مختلفی را دارد و ترکیب آن با مواد مایع مخصوص که اصطلاحا به آن لیکوئید گفته می شود، مواد آماده شده و با استفاده از قلم مویی روی تیپ یا فرمر گذاشته می شود. پس از آن که این ترکیب روی ناخن شما خودش را گرفته و سفت شود، نوبت سوهان کشی، طراحی و لاک است. کاشت پودر در حال حاضر در 90% سالن های زیبایی انجام می شود.

کاشت ناخن ژله ای

کاشت ژله ای بر عکس کاشت پودری نیاز به مواد مایع ندارد. مواد این کاشت به صورت ژله آماده بوده و با استفاده از قلم مویی روی ناخن اعمال می شود. این نوع از کاشت دارای دوام پایین تری نسبت به کاشت پودری بوده و برای اشخاصی که طرفدار کاشت طبیعی هستند، پیشنهاد می شود.

کاشت ناخن بیبی بومر

این نوع از کاشت نیز از محبوب ترین روش های کاشت ناخن بین بانوان است. چرا که با استفاده از دو رنگ پودر و ایجاد سایه روشن در مواد گذاری، زیبایی خاص و منحصر بفردی به دستان شما میبخشد. معمولا صدف ناخن را با مواد روشن و یا سفید پر کرده و ادامه ی آن را با مواد هلویی پر می کنند.

شماره های تماس :
09120983532
💠 مراقبت از کاشت

مهم ترین روش های مراقبت از کاشت، ترمیم در زمان درست آن است. با رشد ناخن، کاشت نیز به سمت بالا حرکت می­کند و باعث از دست رفتن زیبایی ناخن می­شود. پس باید در زمانی بین سه هفته یا یک ماه بعد از کاشت باید ترمیم صورت بگیرد. در صورت این کار کاشت به خوبی تداوم می­یابد.

💠 لمینت ناخن

?لمینت کردن یا همان کاور ناخن عملی است برای زیبا کردن ناخن‌ها و جلوگیری از صدمه دیدن آن‌ها، همچنین کاور کردن ناخن، به شما کمک می‌کند ناخن‌های طبیعی خود را به مدت طولانی، بلند و زیبا نگه دارید؛ زیرا مواد کاور ناخن، بر روی صدف طبیعی ناخن، کار می‌شود و از شکستن آن‌ها، جلوگیری می‌کند و جایگزین خوبی به عنوان کاشت محسوب می‌شود.

به مدیریت:فرناز مرادی

شماره های تماس :
09120983532

 

 

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

آموزش کاشت ناخن

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کاشت ناخن درصیادشیرازی مشهد,کاشت ناخن مشهد  ,مدرک کاشت ناخن , مدرک فنی حرفه ای ,آموزش کاشت ناخن با مدرک  , آموزش کاشت ناخن با مدرک بین المللی معتبر  , آموزشگاه آرایشگری مشهد , کاشت ژل در مشهد  ,کاشت پلی ژل  ,کاشت پودر در مشهد  , کاشت تخصصی پودر  , کاشت نچرال ناخن  ,کاشت ناخن طبیعی مشهد, کاشت موقت ناخن مشهد ,کاشت ژلیکس , کاشت قالب , ژللاک ناخن در مشهد , تخفیف کاشت ناخن مشهد , کاشت قالب در مشهد  ,طراحی ناخن در مشهد , طراحی حرفه ای , انواع طراحی ناخن  , طراحی ناخن جدید  , جدیدترین طرح ناخن  , بهترین مدل کاشت ناخن  , بهترین کاشت ناخن در مشهد , ناخن درمانی , قارچ ناخن  , طرح ناخن فانتزی  , ترمیم کاشت ناخن  , ترمیم ناخن  , ترمیم پودر  ,آموزش ناخن مشهد  , آموزشگاه ناخن مشهد  , آموزشگاه تخصصی کاشت ناخن  , آموزشگاه کاشت ناخن , کلینیک ناخن مشهد  ,سالن ناخن مشهد  , مدرس ناخن مشهد ,آموزش حرفه ای کاشت ناخن  ,کلینیک زیبایی ,زیبایی مشهد  , سالن زیبایی مشهد , بهترین ناخنکار مشهد , ناخنکار حرفه ای در مشهد  , ناخنکار ماهر در مشهد  ,کاشت ناخن ژورنالی ,آموزشگاه زیبایی در مشهد , آموزشگاه آرایشگری مشهد