تولید لوازم کمباین تراکتور روتیواتور و قطعات صنعتی جاودانه

👥 درباره ما

تولیدی جاودانه با بیش از 30 سال سابقه درامرتولید انواع چرخ دنده ها وشافت های ماشین آلات کشاورزی ،راهسازی،نساجی،صنایع غذایی،درعرصه صنعت داخلی کشور فعال می باشد. این شرکت باهدف ارج نهادن به اعتماد مشتریان محترم از امکانات تولیدی و توان فنی و مهندسی و نیروی انسانی کارآمد کیفیت وضمانت کالارا در اولویت خویش منظور نموده است.

(تولیدی جاودانه آماده انجام کلیه خدمات سری تراشی قطعات،سوراخ کاری وقلاویز کاری باشرکت ها ومجموعه های تولیدی صنعتی را دارا می باشد.)

🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀

🌀تراکتور ماشین هایی گفته می‌شود که جهت کشیدن یک بار یا یک وسیله بکار می‌ر‌ود. ‌در واقع تراکتور وسیله ایست که برای تامین قدرت مورد نیاز جهت کشیدن وسایل و تجهیزات مورد استفاده قرار گرفته است.

 

 

🌀 شاید اکثریت مردم با شنیدن کلمه تراکتور ذهنشان به کشاورزی و کاربرد این وسیله در کشاورزی برود، ولی لازم است بدانیم که تراکتورها دارای انواع گوناگونی هستند. مثلا تراکتورهایی با عنوان تراکتورهای صنعتی و یا راهسازی نیز وجود دارند.

 

 

☑️ انواع مختلف تراکتور

🔺🔻 دو چرخ متحرک
🔺🔻 دو چرخ متحرک مجهز به پولوس قفل کن
🔺🔻 چهار چرخ متحرک
🔺🔻 چرخ زنجیری

☑️ دستگاه کمباین چیست؟

ماشین برداشت محصولات دانه‌دار کشاورزی است، این ماشین سه کار را به صورت سلسله مراتبی انجام می‌دهد:

🔺🔻 دروکردن
🔺🔻 کوبیدن یا خرمن کوبیدن
🔺🔻جداسازی دانه‌ها از ساقهٔ محصولی مانند:

گندم، یولاف، چاودار، جو (گیاه)، ذرت، سویا را می‌توان با کمباین درو کرد.

🌀 برای دروکردن و کوبیدن و جداسازی هر محصول باید قسمت‌هایی از کمباین تعویض شوند، هد کمباین و کوبنده و غربال‌ها قسمت‌هایی از کمباین هستند که برای هر محصول باید تعویض شوند.

🌀 کمباین ساقه‌ها و برگ‌های زائد درو را در کنار خود بر روی زمین رها می‌کند که می‌توان برای غذای چهارپایان یا به عنوان کود گیاهی از آن‌ها استفاده کرد.

🌀 استفاده از کمباین یکی از موثرترین و بابهره‌ترین روش‌های برداشت محصول است که به کمک آن می‌توان حداقل تعداد کارگر را برای محصول داشت.

 

 

☑️ روتیواتور چیست؟

🌀 روتیواتور که به آن تیلر دوار هم گفته می شود برای شخم زدن و هرس زمین های کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد و کارایی آن با دستگاه های خاک ورزی قدیمی متفاوت است.

🌀 روتیواتور ذخیره آب در خاک را از بین نمی برد تا رطوبت خاک حفظ شود. با توجه به کمبود آب در کشور و اتلاف 60 درصدی ذخایر آب های زیرزمینی در صنعت کشاورزی، استفاده از وسایل و تجهیزاتی که تلفات آب را کاهش می دهد، از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

 

☑️ مشخصات فنی روتیواتور

🌀روتیواتور یا رتیواتور برای شخم زدن طراحی شده که جز ادوات پشت تراکتوری محسوب می شود و در دو مدل روتیواتور تراکتوری و روتیواتور تیلری ساخته شده اند. انواع روتیواتور باغی را می توانید در کارهای سنگین با نصب بر پشت تراکتورها و در کارهای سبک با تیلر کوپل شده، عملیات شخم زدن را انجام می دهید.

🌀 این دستگاه را می توانید برای خاکورزی اولیه و ثانویه استفاده نمایید. کشاورزان بر این باور می باشند که استفاده از روتیواتور در مزارع، کشت محصولات را بهتر می کند و دارای مصرف سوخت بهینه می باشد. لازم به ذکر است به دلیل شباهت زیاد این وسیله با کولتیواتور ها خیلی از کشاورزان و باغدارن یا افراد تازه کار این دو را با هم اشتباه می گیرند.

مدیریت:مهدی جاودانه

📞 راه های ارتباطی 

09112416296

 

 

 

 

 

 

 

 

 

🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀

 

 

لوازم کمباین در آستانه اشرفیه , لوازم تراکتور در گیلان , لوازم کشاورزی در آستانه اشرفیه , قطعات صنعتی در گیلان , تولیدشافت وچرخ دنده در آستانه اشرفیه , لوازم روتیواتور در آستانه اشرفیه , خدمات سری تراشی , تراشکاری سری تراشی(سوراخ کاری وقلاویزکاری), لوازم دستگاه نشاء , قطعات راهسازی , قطعات صنایع غذایی , قطعات صنایع نساجی , تولید لوازم کمباین جاودانه در آستانه اشرفیه , لوازم تراکتور جاودانه در آستانه اشرفیه  , روتیواتور جاودانه در آستانه اشرفیه ,  قطعات صنعتی جاودانه در آستانه اشرفیه ,