Address & Contact

Our Address

مشهد، ابتدای جاده قدیم نیشابور، پایانه بار، شهرک صنعتی طرق ، کارگر ۱۱

کمپرسی سازی گندمی 

بهترین کمپرسی سازی اتاق سازی گروه صنعتی گندمی

🔹 گروه صنعتی گندمی سازنده انواع اتاق كمپرسی، ده چرخ، ده تن، نيسان و ….

🔹 سازنده انواع کمپرسی و پمپ و جک🔹

🔹 فروش و تعمير جك های آنتنی🔹

فروش و تعمير انواع پمپ های هيدروليك دنده ای و پيستونی
فروش و تعمير انواع جك های ملخی، شير، قطع كن و منبع روغن
بورس انواع جک ، بغل گیربکسی ، گاردان و پمپ در مشهد

🔹 فروش و تعمير انواع پمپ های هيدروليك دنده ای و پيستونی

🔹 فروش و تعمير انواع جك های ملخی، شير، قطع كن و منبع روغن

🔹 بورس انواع جک ، بغل گیربکسی ، گاردان و پمپ در مشهد

🔹  بهره گیری از علم و فناوری روز دنیا، همگام شدن با صنعت روز و با بکارگیری نیروهای متبحر، فرآیند تولید انواع اتاق بارکامیونت‌‌‌های ایسوزو، بادسان، فاو، هیوندای، جک، اسکانیا، فوتون، ولوو و کامیون را با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن به انجام می‌رساند.

🔹  زیبایی، دوام، ایمنی در مقابل فشار و سنگینی بار و نیز دارا بودن استقامت پوششی در برابر عوامل طبیعی و ابعاد استاندارد از ویژگی‌‌‌های تولیدات گروه صنعتی گندمی می‌باشد.

💫کمپرس سازی تولید اتاق های بزرگ کمپرسی است که این اتاق ها برای جابجایی مقدار حجیمی مواد استفاده می شوند. این اتاق ها بر روی ماشین های بزرگی به نام ماشین های کمپرسی نصب می شوند. مانند کامیون، کامیونت، نیسان و تریلر. برخی از مدل های اتاق کمپرسی دارای کیفیت و ظرفیت بالایی هستند.

🔹 اتاق حمل بار

🔹 اتاق حمل بار به ماشینهای مخصوص حمل بار گفته میشود. این اتاق‌ها که بر روی کامیون نصب میشود و بهترین گزینه برای حمل و نقل کالای تولیدی برای مسیر‌‌‌های شهری و بین شهری است و دارای ویژگی هایی همچون سبکی، مقاومت، استحکام بالا و عایق در برابر سرما و گرما است.

🔹 اتاق کمپرسی چیست ؟

احتمالا اتاق کمپرسی یا اتاق حمل بار را دیده اید . اتاقکی که بر روی ماشین های بزرگ ( ماشین کمپرس ) برای حمل کالا و یا مواد به مقدار زیاد نصب می شود . در مورد این اتاقک ها باید بگویم که در اشکال و اندازه های مختلف تولید می شوند و هر کدام از آنها مخصوص حمل کالا و یا مواد خاصی است . انتخاب نوع اتاقک ها، به ماشین مورد نظر و نوع کالا بستگی دارد . گاهی کالا می تواند مواد غذایی باشد که در این صورت نیاز است اتاقک یخچالی بر روی ماشین نصب شود . با این حال شناخت بیشتر اتاق کمپرس و کاربرد انواع آن لازم است .

🔹 اتاق کمپرسی بر روی چه نوع ماشین هایی نصب می شود؟

عموما اتاق کمپرسی ها بر روی ماشین های بزرگ که ظرفیت جا به جایی مقدار زیادی مواد را دارند طراحی و تولید می شوند برخی از آنها برای حمل بین المللی هستند که در این صورت باید از ظرفیت و کیفیت بالاتری برخوردار باشند تا کالاها در امنیت کامل و سالم به مقصد برسند . از جمله این ماشین ها عبارت است از:

نیسان
کامیونت
کامیون
تریلر

🔹 تریلی کمپرسی

🔹 تریلی کمپرسی کامیون اتاق‌داری است که تخلیه بار آن به وسیله‌ی دستگاه کمپرس انجام می‌شود.

 

مدیریت : گندمی
شماره تماس : 
09151145670📞 
09337242005📞
05133929870☎️
05133929871☎️

 

 

 

 

 

 

 

 

اتاق سازی کامیون , اتاق سازی کامیونت , اتاق سازی کمپرسی , اتاق سازی کامیون کامیونت , اتاقسازی کمپرسی باری , اتاق کمپرسی سازی در مشهد , کمپرسی سازی نیسان در مشهد , کمپرسی سازی ده تن در مشهد , ساخت کمپرسی در مشهد , کمپرسی سازی گندمی ,