Address & Contact

Our Address

اهواز،صد دستگاه فلکه نگهبانی

Telephone

فروشگاه کنسول های ایکس باکس و لوازم جانبی قایدی

▪️ گیمرهای حرفه‌ای و افرادی که بازی‌های ویدئویی را دنبال می‌کنند در دو دسته‌ی طرفدارن پلی استیشن مثل Ps4 و طرفداران مایکروسافت و ایکس باکس قرار می‌گیرند. بحث و مناقشات زیادی درباره‌ی بهترین کنسول بازی دنیا وجود دارد. با این حال انتخاب هریک از آنها به سلیقه‌ی هر گیمر باز می‌گردد.

✅  xbox 360

▪️ در معرفی تمامی کنسول‌های شرکت مایکروسافت ایکس باکس 360 یکی از انواع معروف ایکس باکس که در بین گیمرها سر و صدای زیادی راه انداخت، خرید xbox 360 است. ایکس باکس ۳۶۰ به تنهایی انواع مختلفی را اعم از ایکس باکس معمولی، ایکس باکس اسلیم ۴ گیگ و ایکس باکس اسلیم ۲۵۰ گیگ را شامل می‌شود. ایکس باکس اورجینال و یا معمولی در ابعاد بزرگ‌تر و حجیم‌تری تولید شده و در قیاس با طرح اسلیم سنگین‌تر است.

▪️  در مقابل طرح اسلیم این محصول ظریف‌تر و کم جا تر بوده، نه تنها در حین روشن بودن سر و صدای کمتری از خودش تولید می‌کند، بلکه به ندرت دستگاه داغ می‌شود. مشکلی که به مراتب ایکس باکس ۳۶۰ معمولی با آن روبروست. از دیگر تفاوت‌های ایکس باکس معمولی با ایکس باکس اسلیم آن است که در نوع اسلیم بدون نیاز به سیم می‌توان آن را به اینترنت متصل نمود اما اتصال ایکس باکس اورجینال به اینترنت از طریق سیم باید انجام شود. قابل ذکر است که طرح اسلیم این محصول گران‌تر از ایکس باکس معمولی است.

✅ بازی های کنسول ایکس باکس

▪️ انتخاب بازی به اندازه‌ی خرید کنسول اهمیت دارد. بازی فوتبال، تحت عنوان FIFA یکی از پرطرفدارترین بازی‌های ایکس باکس به شمار می‌آید. اما این دستگاه برای بازی‌های پیچیده‌تری طراحی شده است.

▪️  بازی‌های استراتژیک، جنگی، معمایی از جمله بازی‌هایی است که با داستان پرکشش هر گیمری را ساعت‌ها در جای خود میخکوب می‌کند. انواع گیفت کارت، کاور ایکس باکس، برچسب و لوازم جانبی موجود است. شما می‌توانید انواع مختلف کنسول را به همراه بازی‌های اورجینال تهیه کنید.

مدیریت : قایدی

 

فروشگاه کنسول های ایکس باکس , ps4 , ps3  , ۳۶۰لوازم جانبی قایدی , اهواز صد دستگاه فلکه نگهبانی ,