کورین و کوارتز طرح نوین

طرح نوین بهترین شرکت ساخت و نصب کورین و کوارتز و سنگ طبیعی و سرامیک در غرب تهران
با بیش از یک دهه سابقه کاری
با مدیریت علی شامی

👥 درباره ما

شرکت طرح نوین از آغاز کار در سال 1389با بهره گیری از نوآوری در طراحی آشپزخانه و سرویس های بهداشتی با استفاده از صفحات اکریلیک کورین وکوارتز باعث شده است تا برای مشتریان خود تجربه خوبی را ایجاد نماید.هدف و خط مشی شرکت طرح نوین ،جلب رضایت کارفرمایان محترم،با بکارگیری بهترین نیروهای متخصص،رعایت کامل برنامه زمان بندی پروژه و ارائه خدمات با بالاترین سطح کیفیت میباشد.

فعالیت های شرکت طرح نوین

طراحی و ساخت کانترهای پیشخوان و میز های غذاخوری ادارات و اماکن

  • طراحی ، ساخت و صفحات اکریلیک کورین (سالید سرفیس) و سنگ مهندسی کوارتز ، سنگ کورین
  • اجرای سرویس های بهداشتی و روشویی کورین و کوارتز
  • طراحی ، ساخت صفحات پرسلان دکتون ، سنگ طبیعی ، مارمونایت
  • طراحی و اجرای کانتر و میزهای آزمایشگاهی و بیمارستان ها
  • کانتر های اداری،تجاری،پذیرش بانک و هتل ها·میز های رستوران و کافی شاپ

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

✳️سنگ مصنوعی کورین چیست؟

🔹کورین یا همان سنگ مصنوعی کورین اولین صفحه کابینت ایست که به صورت یکپارچه مورد استفاده قرار گرفت.

🔹کورین یک ماده مصنوعی مهندسی شده همانند کوارتز است. کورین از ترکیب پلیمرهای اکرلیک با سایر مواد معدنی و سنگی تولید می شود. مخلوط مواد به قالب هایی برای ایجاد ورق های کورین ریخته می شوند. این ترکیب باعث به وجود آمدن برخی از ویژگی ها و مزایایی می شود که در دیگر متریال ها مانند گرانیت یا مرمر و … دیده نمی شود.

🔰مزایا

🔻یکپارچگی و بدون درز بودن در کلیه محلهای اتصال
🔻مقاوت در برابرتغییرات دما – دچار شوک حرارتی نمی شود
🔻ضد لک-ضد آب -ضد زنگ و ضد جرم و آنتی باکتریال
🔻قابلیت ترمیم و تعمیر دائمی و جلا پذبری
🔻مقاوم در برابر اسیدها و مواد شیمیایی
🔻قابلیت طراحی و فرم پذیزی
🔻قابلیت بریده شدن و فرم دهی
🔻دارای طول عمر زیاد
🔻قابلیت عدم تخلخل و نفوذ ناپذیری، لکه ها به آسانی پاک می شوند.

 

🔹 کوارتز چیست؟

* کوارتز سنگی است ترکیبی که ماده اصلی تشکیل دهنده سنگ کوارتز سیلیس‌ ( کوارتز ) می باشد که این ماده معدنی یکی از سخت ترین مواد معدنی طبیعی با درجه سختی ۹ است.دیگر مواد تشکیل دهنده سنگ کوارتز رزین و پودر سنگ است .

*در سنگ کوارتز به علت فاقد بودن هرگونه خلل و فرج ، هیچگونه رشد باکتری و میکروب را نخواهیم داشت بدین دلیل صفحات کوارتز را آنتی باکتریال می نامند .

*وزن کم و مقاومت بالای کوارتز از دیگر مزایای سنگ مهندسی کوارتز است در صورت استفاده از ذرات شیشه ، آینه ،سنگهای زینتی و صدف در سنگ کوارتز می توان زیبایی و جذابیت خاصی به آنها داد و به سادگی در مکان های مختلف با طراحی های خاص از سنگ کوارتز استفاده نمود.

*کانتر تاپ آشپزخانه در حقیقت میز کار خانم های خانه است از این رو مقاومت به خراش از جمله مهم ترین مواردی است که می بایست در طراحی یک آشپزخانه مدرن مد نظر قرار گیرد . شما به سادگی می‌توانید از چاقو جهت برش بر روی این صفحه کابینت کوارتز استفاده نمایید. وجود ۹۳ درصد کوارتز در صفحات ساخت ما منجر به این گشته است که کوارتز نسبت به خراش مقاومت بالایی از خود نشان دهند .

*صفحه کوارتزسطوحی ضد باکتری میباشند بدین معنا که کوارتز نفوذ ناپذیر بوده و فاقد هرگونه خلل و فرج جهت ورود و رشد باکتری می باشند . از این رو سنگ کوارتز در کلیه محیط هایی که اهمیت عدم وجود میکروب احساس می گردد .چون هتل ها ، سالن غذاخوری ، آشپزخانه ها و سرویس های بهداشتی و مراکز تجاری پرتردد توصیه میشود

🔹 شرکت طرح نوین با بیش از یک دهه تجربه آماده ارائه خدمات صفحات روی کابینت ( کورین ، کوارتز ، سنگ طبیعی ، سرامیک ) به مشتریان عزیز در تمام نقاط کشور ایران می باشد . ( کیفیت و خوش قولی) از مهمترین ارکان این شرکت می‌باشد🔹 

🔹 از نمونه کارهای اجرا شده

*کانتر پیشخوان های بیمارستان رسول اکرم
*کانتر پیشخوان های بیمارستان بقیه الله اعظم
* کانتر پیشخوان بیمارستان ساسان
* کتابخانه ایران مال
* ساختمان رزمال تهران
* رستوران اوپال
* سرویس بهداشتی و کانتر پیشخوان فرودگاه مهرآباد
* فود کورت سانا سنتر اندرزگو
*رستوران ناندوز ولنجک
*رستوران های زنجیره‌ای پدر خوب ( تهران ، خوی، بندر عباس )
*سرویس بهداشتی شرکت فولاد گیلان

 

🌀 ویژگی ها و مزایای منحصر به فرد کورین

🔹سنگ مصنوعی کورین دارای ویژگی های منحصر به فردی است که برخی از آن ها آگاه نیستند. برخی از این ویژگی ها گزینه های مطلوبی را برای طراحی و عملکرد ارائه می دهند.

🌀انعطاف پذیری کورین

🔹حقیقتا از تمام انواع سنگ در جهان، سنگ کورین به راحتی می تواند به غیر از خط مستقیم، به صورت اشکال زاویه ای فرم بگیرد. با این سنگ مصنوعی می توانید طراحی معماری را در جهت های جدیدی پیش ببرید، که بسیاری از این طرح ها منحنی ها را شامل می شوند.

✳️تنوع در صفحه کابینت کورین

🔹صفحه کابینت کورین طرح‌های بسیار زیاد و متنوعی دارد. برندهای مختلف، طرح‌ها و رنگ‌های متفاوتی را تولید می‌کنند؛ یعنی شما طیف گسترده‌ای از رنگ و طرح را در اختیار خواهید داشت. این تنوع بالا در طرح و رنگ، یکی از بزرگ‌ترین مزایای صفحه کابینت کورین است.

🔹از پرطرفدارترین رنگ‌های صفحه کابینت کورین می‌توان به صفحه کابینت کورین سفید، صفحه کابینت کورین مشکی و صفحه کابینت کورین طوسی اشاره کرد.

✳️ویژگی‌های صفحه کابینت کورین چیست؟

🔹صفحه کابینت کورین سطحی یکپارچه دارد و هیچ راهی برای نفوذ در آن نیست؛ به همین علت آب در آن نفوذ نمی‌کند و یا به عبارت دیگر به سختی نفوذ می‌کند؛ از این رو برای سطوحی که در معرض رطوبت قرار می‌گیرند کورین انتخاب بسیار خوبی است؛ به عنوان مثال برای روشویی‌ها در سرویس‌های بهداشتی، کورین بهترین انتخاب است.

✳️اجرای صفحه کابینت کورین

🔹صفحه کابینت کورین به دلیل اجرای تمیز و بی نقص، قیمت مقرون به صرفه، قابلیت اصلاح در صورت بروز هرگونه خط و خش و… بهترین انتخاب برای صفحه کابینت شما است. همینطور در خانه‌ها و فضاهای مدرن که از آشپزخانه جزیره‌ای بهره می‌برند، کورین انتخاب شماره‌ی یک برای صفحه و همینطور بدنه جزیره است

مدیریت :علی شامی
09127691927
02146072433
02146072434
09127691928

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

اسلب کایندستون رگه درشت عسلی

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
مشاور املاک
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
ایران مال
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

نحوه در آوردن سینک زیر سنگی گرد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سمپل کوارتز توتم

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

سمپل کوارتز کایندستون

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

سمپل کورین اورانوس و روکان

 

 

شرکت طرح نوین با بیش از یک دهه تجربه آماده ارائه خدمات صفحات روی کابینت ( کورین ، کوارتز ، سنگ طبیعی ، سرامیک ) به مشتریان عزیز در تمام نقاط کشور ایران می باشد .
( کیفیت و خوش قولی) از مهمترین ارکان این شرکت می‌باشد .

 

صفحه کابینت کورین کاران طرح نوین در شهر قدس تهران , تولید و نصب کورین , کوارتز و سنگ طبیعی  , سرامیک طرح نوین در شهر قدس تهران ,