Address & Contact

Our Address

ارومیه، بلوار باهنر، نرسیده به رستوران غزال، پلاک ۲۳۰

ساخت،تولید فروش دمپر هوا برقی،کولر صنعتی سلولوزی مقدم در ارومیه

🔴کارشناس رسمی اتحادیه فلزکاران
🔴سال تاسیس1364

✳️کولرهای صنعتی

سازنده کولر آبی کانال کشی فرهاد مقدم
🔵کولرهای صنعتی یک تفاوت جزئی با کولرهای معمولی دارند که تنها به روش تبخیری اقدام به خنک سازی می کنند. این کولرها ابتدا هوای گرم را به داخل خود جذب کرده و سپس طی فرایندی آن را سرد و سپس به بیرون منتقل می کنند.

🔵این کار به کمک آب موجود و تبریدها صورت می گیرد. بزرگترین مزیت این کولرها عدم ورود گرد و غبار به محیط است. از آنجایی که فرایند خنک سازی توسط کولرهای صنعتی توسط تبریدها صورت می گیرد، دیگر نیازی به ورود هوای بیرون (خارج از سالن) به داخل محفظه های آن نیست. بلکه، تبریدها تنها هوای داخل محیط را به درون محفظه خود جذب کرده و اقدام به سرد کردن آن می کنند.

مدیریت :فرهاد مقدم
شماره تماس
04433467211
09144416295
09141434239

 

🟪اجزای سازنده کولرهای صنعتی

🔵کولرهای صنعتی از بدنه، فن، موتور، سیستم انتقال آب و پد تشکیل می شوند. موتور کولر وظیفه چرخاندن فن را عده دار است. فن کولر نیز پس از به حرکت درآمدن اقدام به ایجاد جریان هوا می کند. پد کولر که همان پوشال است در کولرهای صنعتی به شکل سلولزی طراحی می شود.

🔵این پدها طول عمر بسیار بالاتری نسبت به پوشال داشته و از نظر بهداشتی در سطح بسیار بالاتری قرار دارند. سیستم انتقال آب که خود از پمپ و سیستم لوله کشی تشکیل شده وظیفه انتقال آب به تبریدها را بر عهده دارد. در نهایت تمامی تجهیزات فوق در بدنه کولر تعبیه می شوند.

✳️دمپر هوا

🔵دمپرِ هوا دریچه ای ست در داخلِ کانالِ هوا متشکل از صفحه ی واحد یا پرّه های موازی که باعثِ انسداد یا تنظیمِ میزانِ هوای عبوری از کانالِ هوا میگردد. اگر بخواهیم شبکه ای از لاینِ کانال هوا را که نیاز به مصرفِ هوا در اتاقهای مربوطه را ندارد مسدود کنیم از دمپر هوا استفاده میکنیم.

🔵این نوع دمپر قابلیتِ تنظیمِ دستی و تنظیم خودکار را دارد که دمپرِ دستی بوسیله یک اهرم دستی که در بدنه ی بیرونی دمپر تعبیه شده کنترل و بکار گرفته میشود و دمپر خودکار نیز با استفاده از موتور الکتریکی جهت تنظیم هوا توسط سیستمِ مرکزی و یا اتوماسیونِ ساختمان کنترل میشود. دمپر هوا به دو شکل چهارگوش و دایره ای تولید و عرضه میگردد.

🔵دمپر هوا عموماً به دوصورتِ گِرد و چهارگوش، متناسب با مقطعِ داکت یا مجرای هوای عبوری از کانال با ابعاد و قطرها و ضخامت های گوناگون ساخته می شود. 

🔵دمپر هوا در کل با دو کاربردِ دستی(مکانیکی) و برقی(الکترومکانیکال) تولید و عرضه می گردد.  

🔵دسته ی کنترلِ دمپر هوا که با دست عمل می کند ،بدون نیاز به انرژی الکتریکی و بصورتِ کاملاً دستی عمل می کند و هوای عبوری از دمپر هوا را کنترل و یا مسدود می کند. 

🔵دسته ی کنترلِ دمپر هوا که بصورت برقی عمل می کند، مستقیماً با انرژیِ الکتریکی و به دو صورتِ ON و OFFیا بصورتِ فنری و تدریجی در حالت باز، بسته و یا نیمه باز قرار درآمده و عبورِ هوا از دمپر هوا را کنترل میکند. 

 

 

 

سازنده کولر آبی کانال کشی فرهاد مقدم , سازنده کولر آبی صنعتی  , خانگی  , کانال کشی کولر فرهاد مقدم در ارومیه , ساخت،تولید فروش دمپر هوا برقی , کولر صنعتی سلولوزی مقدم در ارومیه ,