اجرای دکوراسیون افراز چوب در مشهد

اجرای انواع کابینت

✅اجرای دکور مفازه و دکور منزل

✅گروه تولیدی افراز چوب با بیش از ۱۸ سال سابقه در زمینه ساخت و طراحی دکوراسیون داخلی در خدمت مشتریان گرامی می باشد.

✅داشتن منزلی زیبا و آرامش بخش با دکوراسیون داخلی خاص و باب میل،یکی از ایده آل های انسانها در زندگی روزمره می باشد و دستیابی به چنین فضایی دور از ذهن نیست.

✅داشتن این چنین فضایی شاید در لغت بسیار ساده به نظر برسد ولی در واقعیت چندان ساده هم نیست. ایجاد فضاهای متناسب چه از نظر ابعاد و چه از نظر رنگ و حجم نیاز به دقت و ریزبینی خاص خود دارد.

✅انتخاب به جای مصالح و متریال و توجه ویژه به پایداری آن مستلزم استفاده از نیروی انسانی کارآمد همراه با دانش فنی روز دنیا است و به تجارب فراوانی نیاز دارد.

✅یکی از نکات اصولی برای طراحی کابینت آشپزخانه مدرن، طراحی زیبا و کاربردی می باشد یک کابینت مناسب علاوه بر زیبایی باید کاربر پسند نیز باشد.

✅در طراحی کابینت آشپزخانه باید تفاوت سلیقه خانواده ها و نوع نیاز آن ها لحاظ گردد به عنوان مثال در خانه های کوچک که تبع آشپزخانه کوچکی هم دارند نیاز است بهترین استفاده از فضای داخلی کابینت در طراحی کابینت لحاظ گردد تا تمام وسایل آشپزخانه در جایگاه مناسب قرار گرفته و به اصطلاح user-friendly باشد.

✅علاوه بر این مورد زیبایی نیز باید در طراحی کابینت آشپزخانه لحاظ گردد. در آشپزخانه های کوچک بهتر است از رنگ کابینت روشن استفاده گردد تا فضای آشپزخانه بزرگتر به نظر برسد.

به مدیریت:حسین تیموری رضایی

 

 

 

 

 

دکوراسیون داخلی , دکور مغازه , کمد دیواری , کابینت , ساخت و طراحی انواع کابینت , سرویس خواب , دکور منزل , اجرای دکوراسیون افراز چوب در مشهد , گروه تولیدی افراز چوب در مشهد , طراحی و ساخت انواع صنایع چوبی در مشهد , کابینت مدرن , کابینت هایگلاس , دکوراسیون داخلی در مشهد ,