Address & Contact

Our Address

کیلومتر بیست جاده یزد تهران ، روبروی کارخانه یخ حجت آباد

Telephone

تولیدی منبع آب استیل و مخزن بخاری ۲۰۰۲

? مخازن سوخت در طرح های SCANIA , FH , ACTROZ

? منبع آب استیل گالوانیزه ، مخزن بخاری در جعبه ترانزیت

? نصب و جابجایی باک بر روی تمام کامیون های سنگین ،جابجایی انواع باطری پخش و توزیع جزیی و عمده انواع باک آلومینیوم ،گالوانیزه ،آهنی و یخچال و تانکر آب کامیون به تمام نقاط کشور با گارانتی و تخفیف ویژه به همکاران محترم و اعطای نمایندگی به همکاران محترم.

? مخازن ذخیره آب استیل

? از مخازن ذخیره آب در فرایند تولید آبمعدنی و آب آشامیدنی برای هدفهای مختلفی استفاده می گردد. محدوده اندازه آنها از ۱۵۰۰۰ لیتر برای مخازن کوچک تا ۱۵۰۰۰۰ لیتر برای مخازن ذخیره آب خام متغییر است.

? این مخازن ذخیره از فولاد زنگ نزن ساخته شده و قابلیت نصب در داخل و خارج از سالن تولید (بر حسب اندازه) را دارند. محل تخلیه مخازن ، در جلو و پایین‌ ترین سطح قرار داده شده است بعلاوه دارای تخلیه نهایی جهت تخلیه کامل مخزن نیز میباشد. همراه با این مخازن ، آب نما ، هواکش ، منهول و … کار گذاشته می شود. تجهیزات CIP نصب شده در بالای مخزن نیز امکان CIP داخل مخزن را فراهم می‌آورد.

? انواع مخازن بر اساس شکل ، حجم و نحوه استقرار شامل :

مخازن افقی
مخازن عمودی
مخازن کروی
مخازن مکعب

مدیریت:آقای علیرضا قاطع

 

 

 

 

 

 

باک سازی , باک سازی مرند , قیمت باک آلومینیومی گازوئیل , قیمت باک کامیونت , باک سازباک سازی , قیمت باک گازوئیل ایسوزو , گروه تولیدی باکسازی آلومینیوم ۲۰۰۲ در یزد , گروه تولیدی باکسازی آلومینیوم  ,